Luč sveta ugledala prva slovenska znamkovna »biblija«

08. 12. 2017


Luč sveta ugledala prva slovenska znamkovna »biblija« 


 

Na področju razumevanja znamk in znamčenja je dandanes precej zmede, predvsem pa se konceptu znamčenja po večini posvečamo preveč površno. Prva slovenska strokovna literatura o znamčenju nagovarja to tematiko celostno in podaja celovit vpogled v svet pojmovanja največjega neotipljivega premoženja podjetnikov, lastnikov, deležnikov in vseh drugih, ki jih zanimajo znamke in jih pojmujejo kot pomembne tržne subjekte.

Znamka in znamčenje in Strateške priložnosti znamk sta prvi slovenski literaturi o blagovnih znamkah in znamčenju, ki ponuja strokoven vpogled v področje. Knjigi sta ob podpori agencije Formitas nastali v založništvu GEA College ter FEBBS-Brand Business School, kjer verjamejo, da sta izobrazba in stroka temelja za uspešno prihodnost.

Pisec obeh del, dr. Andrej Pompe, je avtor in ustvarjalec več legendarnih blagovnih znamk, ki so uspele ohraniti enako obliko od začetka do danes, strateg in sooblikovalec pomembnih strategij v znamčenju. Avtor več kot 120 »jinglov« (glasbenih reklamnih popevk), večkrat nagrajen kreativni direktor in priznan ter cenjen predavatelj na GEA College – Fakulteti za podjetništvo, kjer je bil celo izbran za najboljšega predavatelja s strani študentov. Je eden od začetnikov slovenskega oglaševanja ter snovalcev znanj o blagovnih znamkah pri nas, za stvaritev tako obsežnega in celovitega vpogleda v znamčenje pa se je odločil, saj je želel upraviteljem znamk, tržnikom ter tudi lastnikom, vodilnim podjetniškim kadrom in menedžerjem pomagati in vnesti jasnost na področju razumevanja znamk: »Razbliniti želim zmedo pri razumevanju prepogosto prepovršno obravnavanega koncepta, imenovanega znamčenje. Gre za prvi tako obsežen in mnogostranski pristop k znamkam v slovenskem jeziku, ki so ga recenzenti ocenili kot zelo pomembnega.«

Pojem znamke se skozi svojo več kot stoletno zgodovino neprestano razvija, a čeprav je nekoč znamka veljala za porok porekla, kakovosti in prepoznavnosti, se je v zadnjih desetletjih pojmovanje močno spremenilo. Danes znamk ne moremo več obravnavati kot le eno od trženjskih opcij, temveč je vpletena v vse sfere posla. »Govorimo o neotipljivi poslovni kategoriji, vse prepogosto pa znamko še vedno izolirano uvrščamo na področje trženja. Znamka in njeno procesiranje, torej znamčenje, je doseglo dimenzije, ki se jih je treba zavedati in to zavedanje vnesti ne le v njeno upravljanje, temveč tudi v upravljanje podjetja ali druge oblike profitne ali neprofitne organizacije,« dodaja dr. Pompe.

Prvo slovensko strokovno literaturo o znamčenju so pozdravili tudi mnogi priznani strokovnjaki tako iz gospodarske, kot iz oglaševalske in drugih sfer, ki so svojim pogledi na znamke in znamčenje obogatili obe knjigi, ki tako predstavljata celosten in mnogostranski uvid v razumevanje in razvoj znamk ter znamčenja pri nas.

Ob predstavitvi knjig je potekal tudi izjemno zanimiv pogovor dr. Pompeta in mag. Katje Kraškovic, predsednice uprave GEA College. Beseda je tekla o znamkah in znamčenju, vlogi in pomembnosti področja za podjetja in gospodarstvo, odprla pa sta tudi živahno razpravo o pomembnosti stroke, izobraževanju mladih. Pomemben del razprave pa je bil namenjen viziji in razvoju naslednje generacije kot temeljih prihodnosti Slovenije.

NAROČITE KNJIGO


 

Oglejte si slike iz dogodka predstavitve knjig:

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial