Napovedujemo: Izid novih knjig o znamkah

19. 09. 2017

Znamka je mnogo več kot le način kako pristopiti h kupcu/potrošniku

 

Blagovne znamke, znamčenje ali »branding« so vsekakor eno najmočnejših orodij (tudi orožij) za komunikacijo s kupci. Pa vendar že dolgo niso zgolj in samo to!

Poznamo blagovne znamke, ki danes med različnimi generacijami potrošnikov uživajo skorajšnji status božanstva, so kultne. Blagovnih znamk se niti ne moremo zares dotakniti, pa nekatere vendarle dosegajo vrtoglave vrednosti. S celovito in dobro strateško zasnovani »brandi« si delimo enake vrednote, celo živimo enak življenjski slog.

Podjetja so danes pripravljena v izgradnjo blagovnih znamk s katerimi se ne identificiramo samo kupci, ampak tudi zaposleni in ki praktično definirajo bistvo podjetja ogromno vložiti. Te dni verjetno ni Slovenca, ki ob nastopih naših odličnih košarkarskih šampionov ni opazil logotipa ponudnika telekomunikacijskih storitev na njihovih zmagovalnih dresih. Tudi eden od velikih trgovcev, ki nam je vsak oglasni blog dopovedoval, da je »že 17 let ponosni sponzor slovenske reprezentance« nam je zlezel pod kožo – ali pa vsaj v podzavest. Kaj je čar in moč blagovnih znamk? Ali v blagovnih znamkah resnično vemo dovolj? Kaj sploh je blagovna znamka v sodobnem trženju, kako jo zgraditi in sistematično upravljati? Je učinkovit »branding« umetnost, ali le obstajajo (ne)napisana pravila, ki nas pripeljejo do uspeha?

O vseh teh dilemah, priložnostih in dejstvih povezanih z blagovnimi znamkami bomo že to jesen lahko brali in se učili v dveh novih knjigah, ki sta za vse marketingaše skorajšnja trženjska Biblija; knjigi Znamka in znamčenje ter Strateške priložnosti znamk, ki ju je napisal dr. Andrej Pompe – priznani marketinški strokovnjak, predavatelj, celo glasbenik in predvsem kreativec z veliko izkušnjami in veseljem do življenja.

Še pred izidom obeh knjig nam je zaupal kaj nas bosta knjigi naučili, kako nas bosta razsvetlili in kaj ga je spodbudilo, da je ponovno za nekaj časa postal pisatelj.

Dr. Andrej Pompe: »Pisanja sem se lotil iz velike želje, da upraviteljem znamk, tržnikom ter tudi lastnikom, vodilnim podjetniškim kadrom in menedžerjem podam celovit vpogled v svet pojmovanja največjega neotipljivega premoženja podjetnikov, lastnikov, deležnikov in vseh drugih, ki jih zanimajo znamke in jih pojmujejo kot pomembne tržne subjekte.
S knjigo želim vnesti jasnost in razbliniti zmedo pri razumevanju prepogosto prepovršno obravnavanega koncepta, imenovanega znamčenje. Gre za prvi tako obsežen in mnogostranski pristop k znamkam v slovenskem jeziku, ki so ga recenzenti ocenili kot zelo pomembnega.

Znamka se je kot pojem v svoji več kot stoletni zgodovini ves čas razvijala. Da se je sploh pojavila, so bile najprej potrebni veliki premiki v proizvodnji, prodaji in trženju, stoletje in nekaj desetletij je potem resnično bila garant porekla, kakovosti in prepoznavnosti.

Zadnji dve desetletji pa so prinesli v pojmovanje znamk dimenzije, ki jasno kažejo, da znamk ne moremo več obravnavati kot eno od trženjskih opcij, temveč govorimo o neotipljivi poslovni kategoriji, ki je vpletena v vse sfere posla. Vse prepogosto jo še vedno vse prevečkrat izolirano uvrščamo na področje trženja.

Znamka in njeno procesiranje, torej znamčenje, je doseglo dimenzije, ki se jih je potrebno zavedati ter to zavedanje vnesti ne le v njeno upravljanje, ampak tudi v upravljanje podjetja ali druge oblike profitne ali neprofitne organizacije.«

 

Želite prejeti BREZPLAČNI izvod priročnika z nasveti kako upravljati z blagovno znamko? V naslednjem tednu vam ga pošljemo na vaš elektronski naslov. Vse kar morate narediti je klikniti TUKAJ

Izida obeh knjig, se po napovedi avtorja, lahko veselimo že konec meseca oktobra.

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial