Digitalni marketing

DIGITALNI MARKETING

“Danes je podjetje brez kakovostnega (digitalnega) marketinga, kot riba na suhem!”

Odgovorili bomo na vprašanje kako lahko podjetnik izkoristi internet? S pomočjo celotne sheme možnosti bomo pregledali kaj je ekonomsko upravičen marketinški nastop na spletu. Spoznali boste obvezne pojme, ki jih je dobro poznati, da lahko internet uporabite v svojo korist. Osvojili boste logiko prodaje na spletu nasproti on-site prodaji. Spregovorili bomo o tem kaj prinašajo spremembe vedenja potrošnikov. In ne nazadnje kakšen je pomen osebne in podjetniške prisotnosti na internetu.

Namen predavanja je, da se boste znali lažje odločati, kako pripraviti svoje nastope na spletu. Internet se spreminja zelo hitro, prilagajati se morate čim hitreje.

V večini primerov je glavni problem digitalnih nastopov nerazumevanje, kaj internet oziroma splet sploh pomeni podjetju. Rezultati nerazumevanja in neznanja so slabe priprave. In tako podjetje sredi projekta ugotovi, da rezultati ne gredo v pravo smer ter da imajo drugi svoj nastop na spletu bistveno bolje zasnovan. V kolikor se podjetja in zaposleni zavedajo vseh vidikov in priložnosti interneta, lažje določajo cilje in pričakovanja; lažje načrtujejo aktivnosti marketinga kot celote. Točno to – v določenih podjetjih razdelijo svoje službe na klasični marketing, internetno ekipo (ali celo zunanjo agencijo) pa jemljejo kot »dodatek«; kar je sploh narobe. Internet je v resnici samo še en medij, kanal komunikacije marketinga, ki ga je potrebno vplesti v poslovanje homogeno z vsemi ostalimi dejavnostmi. Poleg tega internet ne loči podjetja in zaposlenih kot posameznikov; vse je eno.

Predavanja vključujejo konstruktivne provokacije, napačne zaključke, smešne anekdote in zato slušatelji ostajajo pozorni ves čas. Predavanje je sestavljeno iz dveh delov – predavanje in delavnice. Slušatelji dobijo tudi datoteko s skrbno izbranim seznamom, linki in razlago več kot 35 spletnih marketinških orodij. Mnoga med njimi so brezplačna.

Cilji:

  • Celovit pregled spletnega / digitalnega marketinga.

  • Spozna temeljne pojme o marketingu in vedenju potrošnikov.

  • Nabor informacij in orodja za pripravo lastnih predstavitev (koristna brezplačna spletna orodja).

  • Trende marketinga in promocije.

Vsebina:

  • Filozofija in obvezni pojmi, ki jih morate poznati, da lahko internet uporabite v svojo korist. Poslovni modeli, koncepti poslovnih modelov off-line in on-line. Filozofija prodaje na spletu napram on-site prodaji. Sprememba vedenja potrošnikov, kje so največje spremembe (recimo turizem). Filozofija osebne in podjetniške prisotnosti na internetu.Etika, morala, pravila obnašanja na posameznih nivojih.

  • Tehnologije & marketing: Koncepti delovanja interneta kot računalniškega omrežja; statistike, analitika spleta, SEO, BLOG sistemi, socialna omrežja, uporaba organsko pridobljenih kontaktov; koncept INBOUND marketinga, OUTBOUND; oglaševanje, arhitektura spletnega mesta, mediji – kupljeni, ustvarjeni, lastni, … content management, CMS, Integracija CRM v spletna mesta, Pristajalne (landing pages), CTA (call-to-action), BLOG, White papers … Google analytics, …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial