ŠTUDENTSKI IZZIV – LOTRIČ Meroslovje

Sodelujte v študentskem izzivu Lotrič in izkoristite priložnost za sodelovanje z enim najbolj uspešnih, inovativnih in globalno usmerjenih podjetij v Sloveniji.

Rešite zanimiv poslovni izziv in pridobite novo znanje, izkušnje, sodelujte z odličnimi mentorji na fakulteti in v podjetju ter si priborite plačano prakso ter neverjetno priložnost za začetek vaše poslovne kariere v mednarodno uspešnem podjetju.

 


ZASNOVA MARKETINŠKEGA MIKSA ZA BLAGOVNO ZNAMKO

LOTRIČ Meroslovje



OPIS


V podjetju Lotrič z ljubeznijo do meroslovja že skoraj tri desetletja opravljajo kalibracije in preskušanja, razvijajo vrhunske in tehnološko dovršene, a za uporabo enostavne meroslovne izdelke in rešitve. Prenašajo znanje, zastopajo najboljše domače in tuje proizvajalce merilne, farmacevtske in laboratorijske tehnike ter skrbijo za razvoj in napredek področja meroslovja.

 

prijava

 


KLJUČNA VPRAŠANJA IN IZHODIŠČA ZA ZAČETEK


Ko pomisliš na merjenje, pomisliš na LOTRIČ Meroslovje.

Pomembna vprašanja:

  1. Kako se danes odraža blagovna znamka Lotrič pri kupcih in širši javnosti?

  2. Kje naj se pojavlja podjetje Lotrič Meroslovje (družbena omrežja)?

  3. Stroškovna ocena projekta?

  4. Katere vsebine naj sporočamo?

  5. Ljudje – koga targetiramo?

  6. Časovnica aktivnosti v podjetju?

  7. Za katere trge oglašujemo (Slovenija, tujina)?

  8. Kako te pristope prenesti tudi na naša hčerinska podjetja?

 


NALOGA


Dvigniti prepoznavnost blagovne znamke Lotrič Meroslovje med celotno populacijo v Sloveniji:

  • Analiza stanja– spoznavanje industrije (eksterna analiza) in podjetja (interna)
    • Značilnosti panoge
    • Izbrani trg – uporabniki produktov in storitev
  • Marketinška strategija
    • Naštejte jih – marketing mix široki
    • Opis izdelka / storitve (ponudba) in njegovih koristi za potrošnika
    • Ciljne skupine (predšolski otroci, osnovnošolci, srednješolci, študenti, zaposleni, upokojenci)
    • Konkurenčna prednost
    • Pozicioniranje
    • Cena
    • Place, prodajno mesto: virtualno in fizično
  • Komunikacijska strategija za področje Slovenije
  • Primeri tržno-komunikacijskih materialov
  • Zaključek in priporočila

 


OKVIRJI


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite, da projekti oziroma rešitve:

  • Analiza ponudbe in poslovanja podjetja
    • Javno dostopni podatki in interni podatki
  • Nepoznavanje produkta oziroma storitve med populacijo
    • Analiza stanja prepoznavnosti
  • Definiranje investicije
    • Vpliv na bodoče poslovanje in definicija v realnih okvirih na osnovi preteklih finančnih kazalnikov


KDO?


V reševanju izziva sodelujejo:

  • vsi redni študenti 3. letnika GEA College FP, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta Načrtovanje rasti podjetja

  • Vsi drugi (redni ali izredni) študenti GEA College FP in CVŠ

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj dva do največ štiri članov.


KDAJ IN KJE?


27.2. – 9.3.2017

 Možne prijave na izziv za vse študente

7.3.2017

(9:00 – 11:30)

 Predstavitveni dogodek (Kick off) v podjetju LOTRIČ Meroslovje, Selca 163, 4227 Selca

9.3.2017

 Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavateljev mag. Mateje Vadnjal, Iztoka    Sile, MBA in doc. dr. Mitje Jeraja

16.3. – 20.4.2017

Delo pri predmetu in delo na Poslovnem izzivu Lotrič Meroslovje

4.5.2017

Predstavitve nalog pri predmetu Načrtovanje rasti pojetja

11.5.2017

Predstavitev nalog (1. krog ocenjevanja – izbor skupinskih zmagovalcev s strani komisije LOTRIČ Meroslovje in GEA College)

Datum še ni določen

Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti (2. krog ocenjevanja – izbor najboljših posameznik

Fotogalerija:

Študentski izzivi

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial