ŠTUDENTSKI IZZIV – SUMMIT AVTO

ŠTUDENTSKI IZZIV SUMMIT AVTO

 


IZDELAVA TRŽNE ANALIZE IN PERCEPCIJA BRANDOV V PORTFELJU ZA SUMMIT AVTO


 


OPIS


Summit avto d.o.o. je eden največjih in najmodernejših avtomobilskih prodajno-servisnih centrov v Sloveniji. Njihovo vodilo je vse na enem mestu. Svoje storitve vam nudijo kvalitetno in strokovno, pod konkurenčnimi pogoji.

V njihovih prodajnih salonih lahko kupite nova vozila znamke Ford, ponosni pa so tudi na svoj Center rabljenih vozil, v katerem se vedno nahajajo mlajša, odlično ohranjena rabljena vozila premijskih segmentov, kjer nudijo možnost podaljšane splošne garancije, ter zelo dobra ponudba testnih in nadomestnih rabljenih vozil vseh njihovih prodajnih programov.

So pooblaščeni serviser za vozila Ford, Jaguar, Land Rover in Volvo, vozilom ostalih blagovnih znamk pa je namenjena hitra steza, kjer popravila opravijo tudi brez predhodne najave. V sklopu servisa deluje tudi moderna kleparsko-ličarska delavnica, v avtomatski pralnici pa poskrbimo za brezhiben izgled vašega vozila.

 

 

 


NALOGA


Naloga študentov bo ugotoviti preference milenijcev na področju odnosa do osebnih avtomobilov v smeri uporabe, nakupa, lastništva, leasinga ipd.
Nadalje bodo študenti ugotavljali, kakšna je percepcija brandov, ki so v portfelju podjetja SUMMIT AVTO.

 


KLJUČNA VPRAŠANJA IN IZHODIŠČA ZA ZAČETEK


Pomembna vprašanja:

  1. Kakšna so pričakovanja milenijcev okoli njihovega transporta sedaj in v prihodnosti

  2. Kakšne so želje okoli nakupa avtomobila

  3. Kaj so razlogi za nakup

  4. Kaj so razlogi za ne-nakup

  5. Kakšne so alternative (car sharing, leasing, ipd)

  6. Kako milenijci percipirajo brande, ki so v portfelju podjetja SUMMIT AVTO

 


POTEK DELA


  1. Pregled obstoječega stanja in raziskav na proučevanem področju

  2. Izdelava anketnega vprašalnika

  3. Izvedba raziskave

  4. Obdelava preliminarnih rezultatov

  5. Interpretacija rezultatov

  6. Segmentacija trga

  7. Priprava projektne naloge

  8. Predstavitev rezultatov

 


OKVIRJI


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite oz. upoštevajte:

  • Podjetje, portfelj ponudbe

  • Okvirno pozicioniranje brandov

  • Stanje na področju prodaje – trendi

  • Uspehi podjetja

  • Izzive, s katerimi se podjetje srečuje

  • Prodajne cilje (še posebej v izbranem segmentu)


KDO?


V reševanju izziva sodelujejo:

  • Vsi redni študenti 2. letnika GEA College FP, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize

  • Vsi študenti (redni ali izredni) GEA College FP in CVŠ

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj 2 do največ 5 članov.


KDAJ IN KJE?


do 17.10.2017

 Možne prijave na izziv za vse študente

19.10.2017 – 

ob 13. uri

 Predstavitveni dogodek (Kick off) v podjetju SUMMIT AVTO

Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavateljev Iztoka Sile, MBA in koordinatorja doc. dr. Mitje Jeraja

Nadaljevanje

Delo pri predmetu in delo na Študentskem izzivu SUMMIT AVTO

2. POLOVICA DECEMBRA

Analiza preliminarnih rezultatov in definicija nadaljnjega dela; usklajeno SUMMIT AVTO in GEA College

11.1.2018

Interne predstavitve nalog pri predmetu Osnove marketinga in tržne analize

Po 22.1.2018

Predstavitev nalog (1. krog ocenjevanja – izbor skupinskih zmagovalcev s strani komisije LOTRIČ Meroslovje in GEA College)

Po dogovoru

Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti (2. krog ocenjevanja – izbor najboljših posameznikov v podjetju SUMMIT AVTO)

Pretekli Študentski izzivi

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial