NAPIS edinstvenost

Začel se je prvi GEA Challenge, ki ga je GEA College – Fakulteta za podjetništvo pripravila skupaj z družbo Postojnska jama. Vsi prijavljeni kandidati so bili vabljeni na VIP Experience dogodek, ki je pomenil uvod v resno delo. Z izzivom bodo na preizkušnji inovativnost, ustvarjalnost, doslej pridobljeno poslovno znanje in iznajdljivost udeležencev. Oblikovati bodo morali nov luksuzen turističen produkt, katerega del so bili na uvodnem dnevu deležni tudi sami. Oblikovati nov, luksuzen turističen program VIP Experience bo v kratkem času težka naloga, saj bo najboljši rezultat projekta luč sveta ugledal že naslednjo sezono. Kandidatka oziroma kandidat, ki se bo z nalogo spopadel najuspešneje, kot nagrada čaka brezplačen magistrski študij na GEA College in priložnost za kariero v Postojnski jami.

Uvodni dan izziva je bil izveden 12. maja. Dež in slaba vremenska napoved prijavljenim kandidatom ni preprečila udeležbe na celodnevnem predstavitvenem dogodku v Parku Postojnska jama. Namen srečanja je bil spoznati izziv, pridobiti koristne napotke in spodbude, na drugi strani pa pridobiti ideje in znanje za reševanje ambiciozne naloge. Udeleženci so dan preživeli v družbi gospoda Marjana Batagelja, predsednika uprave in lastnika Postojnske jame, ki je z udeleženci govoril o strategiji razvoja turistične destinacije in pokazal tudi tiste skrite kotičke in rove slovenskega kraškega bisera, ki za velike množice ostajajo zaprte. Ogled Postojnske jame, razstave EXPO, vivarija in Predjamskega gradu je udeležencem ponudil izhodišča za oblikovanje celovitega luksuznega turističnega produkta VIP Experience, ki ga podjetje želi ponuditi petičnim turistom, željnim nečesa več od klasičnega turističnega ogleda jame. Nastati mora produkt s poudarkom na osebnem pristopu, ki bo v iskanju nečesa res posebnega zadovoljil tudi najbolj petične goste .

Postojnsko jamo letno obišče že skoraj 700.000 obiskovalcev. Skupaj z obiskom ostalih zanimivosti Parka Postojnska jama pa število gostov, ki prihajajo iz celega sveta, presega milijon gostov letno.  Avdio vodiči, naprave za glasovno vodenje po jami, omogočajo poslušanje v sedemnajstih različnih jezikih. V Predjamski grad so se zaljubili celo v Hollywoodu in v njem posneli akcijski film v katerem igra Jackie Chan. V zadnjih mesecih so o jajčecih človeške ribice poročali praktično vsi pomembnejši svetovni mediji, kot so New York Times, CNN in drugi. Postojnski jami je v zadnjih letih uspelo, da se je uvrstila na seznam največjih svetovnih turističnih znamenitosti. Zasluge za uspeh in dobro poslovanje lahko pripišemo jasni viziji in dodelani strategiji lastnika ter učinkovitemu upravljanju ekipe zaposlenih z destinacijo, ki kljub širjenju poslovanja v ospredje postavlja trajnostni razvoj in skrb za jamo z okolico. In prav način delovanja ekipe Postojnske jame, ki jo vodi gospod Batagelj in pripadnost jami so spoznali in začutili udeleženci, ki so na celodnevnem dogodku dobili dodatno motivacijo in ideje za oblikovanje novega produkta VIP Experience.

Na delavnici, ki jo je vodila mag. Marina Letonja, višja predavateljica na GEA College Fakulteti za podjetništvo in strokovnjakinja s področja priprave poslovnih načrtov, so se udeleženci naučili različnih tehnik in konceptov za pripravo prepričljivega poslovnega modela in oblikovanje idejnega koncepta za nov produkt. Na delavnici je bilo v ospredju delo na realnem primeru, skupinska diskusija in timsko delo, načrtovanjem reševanja poslovnega izziva in spodbujanju kreativnosti ter ustvarjalnosti, ki bodo v pomoč pri izpolnitvi zastavljene naloge. Udeleženci imajo na voljo tri tedne časa, da pripravijo lasten produkt za Postojnsko jamo. Le tega bodo 8.6. predstavili komisiji, ki bo med vsemi predlogi izbrala najboljšega. Da pot do cilja ne bo pretežka bodo udeležencem v vseh teh delovnih dneh na voljo mentorji GEA Collega, ki jim bodo nudili konzultacije in usmeritve.

Kot VIP Exprience pričakujemo ekskluziven turističen produkt, ki v celoto lahko združuje in povezuje različne že obstoječe turistične storitve in vključuje nove, inovativne storitve. Pričakuje se  produkt višjih cenovnih razredov, po katerem bodo posegali kupci, ki so za edinstveno in personalizirano izkušnjo pripravljeni plačati nekaj več. Pomemben element bo odnos do kupca, njegova osebna obravnava in čim večja prilagodljivost produkta glede na želje in potrebe stranke. Produkt mora slediti tudi načelu trajnostnega razvoja in skrbi za ohranjanje jame in okolice. Udeleženci morajo tako pripraviti celoten poslovni model in razviti nov produkt, ki mora biti izvedljiv in tržno zanimiv.

Zmagovalec izziva GEA Challenge, ki bo pripravil najboljšo  VIP Experience (VIP izkušnjo) bo nagrajen z brezplačnim magistrskim študijem na GEA College. Posameznika, ki bo gospoda Marjana Batagelja posebej navdušil verjetno čaka tudi zaposlitev in kariera v Postojnski jami, kjer bo imel priložnost uresničiti svoj produkt VIP Experience.

GEA Challenge je odličen projekt, ki podjetnim posameznikom omogoča sodelovanje z enim najuspešnejših slovenskih podjetij, nudi priložnost za novo karierno ter jim omogoči pridobitev novega znanja. Istočasno pa projekt povezuje izobraževalno institucijo z gospodarstvom in omogoča hiter prenos znanja v prakso. Prvi GEA Challenge je že v polnem teku in bo kmalu prinesel rezultate, na GEA College – Fakulteti za podjetništvo pa se že oziramo za novimi priložnostmi, s katerimi vas bomo izzvali.

 

IZBOR ZMAGOVALCEV

  • Predstavitev pripravljenih načrtov, finalni izbor in razglasitev zmagovalcev ter nagrajencev.

1. Nagrada:

brezplačni magistrski študij na GEA College

2. Nagrada:

 50% popust za magistrski študij na GEA College

 3. Nagrada:

 25% popust za magistrski študij na GEA College


Nagrada za posebne dosežke: Možnost zaposlitve v podjetju Postojnska jama!


BODITE DRZNI, USPEŠNI, KREATIVNI!

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial