Oblike študija

Program Organizator socialne mreže

Oblike študija

Glede na vaše potrebe in zmožnosti lahko izbirate med dvema oblikama izvedbe študija. Oglejte si posamezne značilnosti vsake izvedbe in se odločite za tisto, ki vam najbolj ustreza.

 

KLASIČNI ŠTUDIJ

Primeren za študente, ki cenite osebni stik in imate dovolj časa, da obiskujete predavanja, ki potekajo 2-krat tedensko.

  • Predavanja potekajo  vsaj 1-krat tedensko, od 17.00 do 20.00 ure. Urnik je narejen za celo leto vnaprej
  • Neomejen dostop do posnetkov klasičnih predavanj .
  • Neomejen dostop do sistematično urejene spletne učilnice (gradivo, prosojnice, naloge, forum), ki omogoča celovito podporo študiju. Vsi študijski materiali so zbrani na enem mestu, predavatelji pa sprotno objavljajo zapise po srečanjih.
  • Interaktivne vaje v živo potekajo 4-krat letno in sicer v različnih oblikah: ekskurzije, gostujoči predavatelji iz gospodarstva, študije primera, skupinske predstavitve…
  • Izpit v živo (pisni ali ustni)

 

KOMBINIRANI E-ŠTUDIJ

Primeren za študente, ki ste zaposleni, a si hkrati želite pridobiti poglobljeno znanje. Svoj čas si lahko organizirate tako, da najdete čas za pregled posnetkov.

  • Neomejen dostop do posnetkov klasičnih predavanj
  • Konzultacije in priprave na izpit s predavateljem v spletni učilnici (termini so znani za celo leto v naprej).
  • Neomejen dostop do sistematično urejene spletne učilnice (gradivo, prosojnice, naloge, forum), ki omogoča celovito podporo študiju. Vsi študijski materiali so zbrani na enem mestu, predavatelji pa sprotno objavljajo zapise po srečanjih.
  • Interaktivne vaje v živo potekajo 4-krat letno in sicer v različnih oblikah: ekskurzije, gostujoči predavatelji iz gospodarstva, študije primera, skupinske predstavitve…
  • Izpit na daljavo – v spletnem okolju (pisni ali ustni)

 


V ceno šolnino so vključene še 3 dodatne delavnice 

Ne glede na izbrano obliko študija vsak študent prejme še 3 dodatne delavnice, v skupni vrednosti 290 EUR (delavnice so vključene v ceno šolnine).

 

Delavnice:

1. Upravljanje s sabo pri delu z drugimi ljudmi

Če delamo z drugimi ljudmi je izrednega pomena, da znamo upravljati sami s seboj. Če tega ne znamo se obremenjenost in težave s katerimi se soočajo drugi odražajo tudi pri nas. Tako kot dnevno skrbimo za čistočo fizičnega telesa je pomembno, da znamo skrbeti tudi za našo mentalno in duhovno zdravje. Na interaktivni delavnici bomo spoznali ključne napake, ki jih delamo pri delu z ljudmi in ključne točke moči, ki jih imamo, da lahko delo opravljamo profesionalno in učinkovito. Spoznali bomo glavne saboterje, ki nam jemljejo velike količine energije. Naučili se bomo kako poskrbeti za našo lastno zadovoljstvo in dobro počutje oz. psiho-fizično kondicijo.

 

2. Vedenjski profil 

Osebnostna rast je postala ena najpomembnejših tem tako v poslovnem, kot zasebnem življenju. Kljub nenehnim spremembam v svetu pa je človeški faktor edina stalnica. Tako je investicija v lasten razvoj, v svoje znanje zagotovo najbolj donosna investicija.
Ena od značilnosti uspešnih ljudi je poznavanje lastnih prednosti. S pomočjo vedenjskega profila boste spoznali svoje vedenje in pridobili vpogled v svoj še neodkriti potencial. Uspeh namreč vedno prihaja iz vas samih. Vedenjski stil lahko prilagodimo in upravljamo vendar le, če se zavedamo sebe in vpliv našega vedenja na druge. To pa je predpogoj za zasebno in poslovno odličnost. Spoznali bomo različne vedenjske profile, njihove glavne značilnosti in kako mi s svojim profilom vplivamo na druge.

 

3. Jaz kot blagovna znamka

Vsak od nas je svojevrstna blagovna znamka – čeprav o tem ne govorimo veliko in ne prav pogosto je to še kako res. Skozi svoje vedenje, telesno govorico, izražanje prepričanj, govor, obleko, pa tudi ciljne naravnanosti drugim v okolici sporočamo kdo smo in kaj si želimo ter jih hkrati skušamo prepričati, da nas pri naši ideji podprejo, izberejo za svojega (poslovnega) partnerja, zaupanja vredno osebo.
Pa nam vedno uspe predstaviti sebe ustrezno? Žal to velikokrat počnemo premalo preudarno in se ne zavedamo kakšen vpliv imamo na druge in njihovo mnenje. Včasih celo sami s sabo izgubimo stik in še sami ne vemo točno kdo smo in kaj si želimo. Ne prepoznamo lastne dodane vrednosti in jo tako tudi težko predstavimo drugim.
Na interaktivni delavnico se bomo naučili kako najprej prepričati sebe, da boste lahko prepričali tudi druge. Spoznali bomo 3 korake kako do zavestnega upravljanja s samim seboj, in s tem svojo blagovno znamko v očeh drugih.

 

Predavateljica:

Barbara Podlogar, ki že 17 let dela v gospodarstvu in vodi time v prodaji. Svetuje in predava podjetjem po Sloveniji. Je mednarodno licencirana trenerka NLP (Nevro lingvistično programiranje, INLPCA), certificirana trenerka za Vedenjski profil (Persolog), coach in učiteljica meditacije (Mindfulness meditation,
University of Holistic Theology, Florida). Dodatno se izobražuje in nadgrajuje poslovna znanja tudi na priznanih fakultetah v tujini. Prodajo in psihologijo prodaje predava tudi na GEA Collegu – Fakulteti za podjetništvo in na Centru višjih šol. Skozi treninge želi poslušalce opremiti s potrebnimi znanji, da bi lahko v svojih vlogah; vodje, mentorja, prodajalca, člana tima… bili kar se da uspešni. Verjame, da je na področju človeškega kapitala še zelo veliko neizkoriščenega potenciala. Njen način učenja je izredno praktično naravnan, udeležence nenehno poziva, da stopijo ven iz svoje cone udobja. Verjame v koncept učenja skozi prakso (t.i. learning by doing).


 

 

Informativna prijava

Osebni Kontakt:

Kontaktna oseba:
Neža Jurčević

E-pošta:
neza.jurcevic@gea-college.si

Telefon: 01 5881 349

Faks: 01 5881 333

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial