Z Jako Kavčičem o spodbujanju in motiviranju zaposlenih

10. 04. 2017

Zapisala: Sandra Krinickyte

 

Raziskava o notranjih odnosih in uspešnosti v slovenskih podjetjih, ki temelji na podatkih podjetij, ki sodelujejo v Zlati niti, je pokazala, da najboljši zaposlovalci, ki se izkazujejo kot tržni vodje, svojo pozornost usmerjajo predvsem v svoje zaposlene. Zakaj? Dobri odnosi v podjetju in zadovoljni zaposleni, ki čutijo pripadnost podjetju, so ključni za finančni uspeh podjetja. Jaka Kavčič, direktor Summit avta, se tega zelo dobro zaveda in sam pravi, da je največji uspeh za podjetje ni to, da ima najboljšega direktorja, ampak to, da dobi najboljše zaposlene.

 

Z g. Kavčičem, ki je priznal, da je kadrovanje v avtomobilski panogi v Sloveniji ena najtežjih nalog, smo se pogovarjali o pristopih k spodbujanju zaposlenih. Zaradi pomanjkanja primernih kadrov s pravimi izkušnjami in izobrazbo, se največji igralci v panogi borijo in velikokrat tudi kradejo najboljše kadre drug drugemu. Zato je ustvarjanje prijetnega delovnega okolja, spodbujanje in motiviranje zaposlenih ključnega pomena, saj tako pritegnejo in obdržijo najboljše talente.

 

Podjetje Summit avto se lahko pohvali, da je med tistimi zaposlovalci, ki veliko vlagajo v dobro počutje in motiviranost svojih zaposlenih. Klasični načini spodbujanja, kot so regres in božičnica, so le del tega. V okviru projekta »Delajmo zdravo« znotraj podjetja skrbijo za fizično in duhovno zdravje zaposlenih. Organizirajo različna predavanja in delavnice na temo soočanja s stresom, udeležujejo se športnih dogodkov, kot so ljubljanski maraton ali kolesarjenje ob žici, ki so z leti postali že tradicionalni. Timski duh spodbujajo tudi s tematsko obarvanimi teambuildingi in drugimi dogodki, kot so novoletne zabave. Še en pomemben del spodbujanja zaposlenih je odkrit in jasen način nagrajevanja. Vsak zaposleni točno ve in lahko sam preračuna, kakšno nagrado bo dobil, če bo svoje delo opravil še bolje, kot se od njega pričakuje. Naš gost, Jaka Kavčič je poudaril, da se skrb za prijetno delovno okolje začne z odnosom direktorja do zaposlenih. Malenkosti, kot osebno voščilo za rojstni dan, lahko pomenijo zelo veliko.

 

Velik poudarek v podjetju dajejo tudi osebni odgovornosti. Odnos med delodajalcem in zaposlenim je vedno dvosmeren, zato vsaka stran nosi svoj del odgovornosti. Kot je dejal naš gost, pomembna je timska odgovornost. Dober vzor, odkrit način vodenja in spoštljivost so med glavnimi načini, kako doseči, da zaposleni verjamejo vate kot vodjo in čutijo odgovornost za svoje delo. Če je delodajalec korekten, bo zaposleni korekten do njega.

 

Na koncu je g. Kavčič še dodal, da je za uspeh podjetja ključno zavedanje, kaj je skupni cilj podjetja in kaj je cilj vsakega zaposlenega ter kako s svojim delom prispeva k doseganju skupnega cilja.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial