Celostna izkušnja strank

CELOSTNA IZKUŠNJA STRANK

 

Vsebina:

  • Osnove celostne izkušnje strank
  • Kultura osredotočenosti na stranko
  • Organizacijska posvojitev in odgovornost za celostno izkušnjo strank
  • Razumevanje strank (Voice of Customer)
  • Izkustveno oblikovanje, izboljšave in inovacije za ustvarjanje boljše celostne izkušnje
  • Metrike, merjenje in donosnost (ROI), ki podpirajo rezultate celostne izkušnje strank
  • Strategija celostne izkušnje strank
  • Vloga direktorja celostne izkušnje strank (Chief Experience Officer)

 

Cilji in kompetence:

  • Razumevanje pomena in discipline celostne izkušnje strank
  • Upravljanje celostne izkušnje strank in njenih 6 disciplin
  • Vzpostavljanje koncepta celostne izkušnje strank v organizacijah
  • Razumevanje metrik in njihove pomembnosti
  • Vzpostavljanje celostne izkušnje strank, usmerjanje organizacije in zaposlenih
  • Usmerjanje organizacije k navdušujoči celostni izkušnji strank
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial