Inovativno tržno komuniciranje – 1. stopnja

INOVATIVNO TRŽNO KOMUNICIRANJE

 

 

Vsebina:

  • Miselna naravnanost – misli drugače, kreativno vs. nekreativno. Sovražniki kreativnosti.
  • Ustvarjalnost in inovativnost kot gibalo komuniciranja. Več-dimenzionalen pogled na komunikacije.
  • Kontekst, kultura in etika v tržnem komuniciranju.
  • Ustvarjalnost in inovativnost v tržnem komuniciranju.
  • Inovativnost – sestavljenka individualnega in timskega dela, empatije in ambivalentnosti.
  • Marketinški in tržno-komunikacijski splet.• Gonila porabnikov, znamke, točke dotika.
  • Kreativna strategija in taktika.
  • Učinkovita predstavitev oglaševalske akcije.
  • Praktični primeri in ustvarjalne delavnice.

 

Cilji in kompetence:

Študentje bodo pri predmetu razvili naslednje splošne kompetence:

  • zmožnost drugačnega načina razmišljanja in pogleda na pojave v življenju ljudi, na potrebe in želje kupcev, na konkurenco, na tržna gibanja, na trende;
  • sposobnost povezovanja znanja o kreativnosti, timskem in individualnem delu pri načrtovanju strateških marketinško komunikacijskih procesov;
  • poznavanje pogledov, ki jih ponujajo možnosti sodobnega kreativnega tržnega komuniciranja.

 

Študentje bodo razvili predmetno-specifične kompetence:

  • razumejo in znajo uporabljati zakonitosti ustvarjalnega mišljenja in ga uporabljajo pri kreiranju kreativnih tržnih komunikacij;
  • pretvarjajo marketinško razmišljanje v komunikacijsko in komunikacijsko v kreativno;
  • uporabljajo tržno-komunikacijsko izrazje;
  • analizirajo in preoblikujejo osnovne oglaševalske koncepte, procese, metode in orodja tržnega komuniciranja v okviru kreativnih procesov na ravni izdelka;
  • storitve in organizacije.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial