Mednarodni marketing za podjetnike

MEDNARODNI MARKETING ZA PODJETNIKE

 

Vsebina:

  • Mednarodna konkurenčnost
  • Mednarodna konkurenčnost
  • Analiza mednarodnega okolja
  • Strategije vstopa na tuje trge
  • Načrtovanje mednarodnega marketinga
  • Organiziranje, izvedba in nadziranje mednarodnih marketinških aktivnosti
  • Digitalna revolucija in globalno e-trgovanje
  • Etično delovanje podjetja na mednarodnih trgih

 

Cilji in kompetence:

  • sposobnost uporabe znanj s področja mednarodnega marketinga
  • sposobnost uporabe znanj s področja mednarodnega marketinga
  • predstavitev temeljnih konceptov, modelov in strategije mednarodnega marketinga
  • poznavanje in razumevanje dejavnikov sprememb v mednarodnem okolju
  • sposobnost raziskovanja in izbiranja tujih trgov
  • poznavanje, primerjava in izbiranje strategij vstopa na tuje trge
  • sposobnost oblikovanja mednarodnega marketinškega programa
  • sposobnost organiziranja, izvajanja in nadzorovanja mednarodnih marketinških aktivnosti
  • poznavanje in razumevanje etičnega delovanja podjetja
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial