Načrtovanje scenarijev

NAČRTOVANJE SCENARIJEV

 

Vsebina:

  • Uvod in zgodovina načrtovanja scenarijev: zametek discipline in njen razvoj do danes
  •  Predstavitev študij primera: predstavljene bodo klasične (npr. Shell) in druge študije primera uporabe scenarijske analize v praksi
  • Pomen uporabe scenarijske analize pri poslovnem odločanju: dodana vrednost scenarijske analize kot priprava vodstva na nepričakovane dogodke
  • Metode in tehnike scenarijske analize: predstavljen proces graditve scenarijev
  • Analiza vplivnih dejavnikov (Driving forces): analiza dejavnikov, ki kreirajo prihodnost poslovnega okolja podjetja
  • Povezava vplivnih dejavnikov: smiselna povezava med dejavniki, ki bodo kreirali prihodnost poslovnega okolja podjetja
  • Izdelava scenarijske matrike: sinteza analize, ki predstavi možne scenarije prihodnosti poslovnega okolja podjetja
  • Izdelava scenarijev: opisi možnih scenarijev v kontekstu zgodb
  • Predstavitev scenarijev za vodstvo podjetja
  • Aplikacija scenarijev na strategijo podjetja in poslovno odločanje

 

Cilji in kompetence:

Cilj predmeta Načrtovanje scenarijev je študentom omogočiti integracijo pridobljenih znanj in zmožnost razvijanja podjetniških rešitev v daljšem časovnem horizontu.

Študentje bodo razvili splošne kompetence:

  • sposobnost analize in sinteze podjetniških, menedžerskih, finančnih, trženskih in
    kadrovskih znanj,
  • avtonomnost pri pripravi in predstavitvi projektne naloge,
  • sodelovalnost, delo v skupini ter strpno sprejemanje in upoštevanje tvornih kritik in
    pripomb.

Študentje bodo razvili predmetno-specifične kompetence:

  • sposobnost za reševanje konkretnih podjetniških izzivov z uporabo metod scenarijske
    analize;
  • sposobnost predvidevanja različnih (pričakovanih in nepričakovanih) situacij v poslovnem
    okolju podjetja v prihodnosti;
  • sposobnost predstavitve in argumentiranja scenarijske matrike za namene poslovnega
    odločanja
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial