Podjetniški management – Inovativne tržne strategije in branding

INOVATIVNE TRŽNE STRATEGIJE IN BRANDING

Visokošolski učitelj: doc.dr. Andrej Pompe

Vsebina predmeta: 

  • kaj je tržna strategija,
  • inovativne tržne strategije: navidezna resničnost, socialni mediji, aplikacije, involviranje, sharing, virtualna izkušnja, bloganje, mladi mnenjski voditelji itn.,
  • tržna strategija – inbound in outbound,
  • redefinicija ciljnih skupin in prepoznavanje točk dotika,
  • implementacija tržne strategije,
  • znamka in njena večdimenzionalnost,
  • osebnost znamke,
  • identiteta znamke – vidni in nevidni elementi,
  • idenitifikacija z znamko (ciljni potrošniki in ostali deležniki znamke),
  • zaznavanje znamk in njihovo pozicioniranje,
  • korporativne in blagovne znamke,
  • strategije znamk,
  • pravila uspešnih znamk,
  • proces upravljanja znamk,
  • ključne napake pri upravljanju znamk,
  • komunikacije in vedenje znamk.

Ob koncu predmeta študent:

  • zna suvereno odločati o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih,
  • zna suvereno odločati o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih,
  • pridobi sposobnost povezovanja znanja o inovativnosti, trženju in znamkah z ostalimi poslovnim procesi,
  • pridobi temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega trženja, upravljanja blagovnih znamk in spoznanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko,
  • spozna in razume uspešne primere inovativnega trženja ter upravljanja svetovnih in slovenskih blagovnih znamk,- zna razmišljati in podajati konkretne rešitve, ki jih zahteva celovit proces strateškega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial