PODJETNIŠKI BOOT CAMP 2
Visokošolska učitelja: doc. dr. Marina Letonja in doc. dr. Mitja Jeraj
Vsebina predmeta:
- uvod v Podjetniški Boot Camp 2,
- uvod v podjetništvo in podjetniški način življenja,
- ustvarjalnost in kreativnost – gonili inovativnosti podjetij,
- generiranje poslovnih idej za nova in obstoječa podjetja v timih (razvoj zgodb in predstavitev poslovnih idej),
- vrednotenje poslovnih idej – ali je ideja priložnost?,
- študija izvedljivosti – produktna, panožna, tržna (razvoj ideje od testiranja do vstopa na trg), organizacijska in finančna izvedljivost,
- tehnike predstavitev / »elevator pitch« in priprava predstavitve,
- predstavitev in evalvacija študije izvedljivosti.
Ob koncu predmeta študent:
- utrdi osnovne koncepte in pojme podjetništva,
- razume pomen ustvarjalnosti za inovativnost,
- razume in usvoji podjetniški način razmišljanja,
- usvoji tehnike generiranja idej in presoje, ali je poslovna ideja res priložnost,
- zna sistematično razmišljati o poslovni ideji in zapolnjevati vrzeli v znanju na učinkovit in strukturiran način,
- zna raziskovati in analizirati integralna funkcijska področja, ki so potrebna za zagon novega podjetja ter razvoj in rast obstoječih podjetij v dinamični ekonomiji,
- zna vrednotiti lastne podjetniške zamisli za zagon ali rast podjetja,
- razume in usvoji tehniko priprave študije izvedljivosti.