Podjetniški management – Podjetniški Boot Camp 2

PODJETNIŠKI BOOT CAMP 2

Visokošolska učitelja: doc. dr. Marina Letonja in doc. dr. Mitja Jeraj

Vsebina predmeta: 

  • uvod v Podjetniški Boot Camp 2,
  • uvod v podjetništvo in podjetniški način življenja,
  • ustvarjalnost in kreativnost – gonili inovativnosti podjetij,
  • generiranje poslovnih idej za nova in obstoječa podjetja v timih (razvoj zgodb in predstavitev poslovnih idej),
  • vrednotenje poslovnih idej – ali je ideja priložnost?,
  • študija izvedljivosti – produktna, panožna, tržna (razvoj ideje od testiranja do vstopa na trg), organizacijska in finančna izvedljivost,
  • tehnike predstavitev / »elevator pitch« in priprava predstavitve,
  • predstavitev in evalvacija študije izvedljivosti.

Ob koncu predmeta študent:

  • utrdi osnovne koncepte in pojme podjetništva,
  • razume pomen ustvarjalnosti za inovativnost,
  • razume in usvoji podjetniški način razmišljanja,
  • usvoji tehnike generiranja idej in presoje, ali je poslovna ideja res priložnost,
  • zna sistematično razmišljati o poslovni ideji in zapolnjevati vrzeli v znanju na učinkovit in strukturiran način,
  • zna raziskovati in analizirati integralna funkcijska področja, ki so potrebna za zagon novega podjetja ter razvoj in rast obstoječih podjetij v dinamični ekonomiji,
  • zna vrednotiti lastne podjetniške zamisli za zagon ali rast podjetja,
  • razume in usvoji tehniko priprave študije izvedljivosti.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial