Podjetništvo v perspektivnih panogah – Digitalni marketing in strategije

DIGITALNI MARKETING IN STRATEGIJE

Visokošolski učitelji: mag. Nataša Mithans, mag. Nataša Makovec

Vsebina:

  • Opredelitev in razvoj digitalnega marketinga.
  • Digitalni marketing v primerjavi z tradicionalnim marketingom.
  • Razumevanje potrošnika v digitalnem svetu (vpliv tehnologije in spleta na vedenje potrošnika).
  • Koncepti digitalnega marketinga.
  • Spletna stran – središče za vstop v svet digitalnega marketinga.
  • Značilnosti digitalnih medijev.
  • Kanali digitalnega marketinga.
  • Strategija digitalnega marketinga.
  • Ovire in pogoji za vzpostavitev digitalnega marketinga.

Cilji in kompetence:

  • Študentje bodo znali narediti predlog za digitalno marketinško strategijo za določen izdelek ali storitev, ki poleg znanja o analizi stanja konkurence, ponudbe.
  • Razumeli bodo potrošnika v digitalnem svetu in spremembo njegovega vedenja.
  • Spoznali bodo osnovne koncepte digitalnega marketinga ter pomembnost spletne strani, kot temeljne platforme za celotno digitalno komunikacijo.
  • Dobili bodo podrobnejši vpogled v kanale digitalnega marketinga.
  • Znali bodo definirati strategijo digitalnega marketinga, ki vključuje definiranje analize stanja, določanja ciljev, budgeta, ciljne skupine, digitalnega marketinškega spleta, implementacijo ter merjenje učinkov.
  • Spoznali bodo ovire ter pogoje za vzpostavitev digitalnega marketinga.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial