GRADITEV BLAGOVNE ZNAMKE
Visokošolski učitelji: doc. dr. Andrej Pompe
Vsebina:
- Nastanek in razvoj znamke.
- Tržna znamka in njena poli dimenzionalnost.
- Znamka kot tržna inovacija.
- Osebnost tržne znamke.
- Identiteta znamke – vidni in nevidni elementi.
- Deležniki tržne znamke.
- Zaznavanje tržnih znamk.
- Komuniciranje znamk.
- Korporativne in blagovne znamke.
- Trgovinske, destinacijske in mestne znamke
Cilji in kompetence:
- Spoznati ključne elemente moči tržne znamke – njena »trda« in »mehka« dejstva.
- Naučiti se vzpostaviti uravnoteženost in izenačenost identitete znamke z identiteto njenih porabnikov in ostalih deležnikov.
- Seznaniti se z vlogo komunikacij pri ustvarjanju vrednosti tržne znamke.
- Seznaniti se s konceptom identitete blagovne znamke.
- Seznaniti se z implementacijo blagovne znamke in orodji za razvoj blagovne znamke.