Podjetništvo v perspektivnih panogah – Graditev blagovne znamke

GRADITEV BLAGOVNE ZNAMKE

Visokošolski učitelji: doc. dr. Andrej Pompe

Vsebina:

  • Nastanek in razvoj znamke.
  • Tržna znamka in njena poli dimenzionalnost.
  • Znamka kot tržna inovacija.
  • Osebnost tržne znamke.
  • Identiteta znamke – vidni in nevidni elementi.
  • Deležniki tržne znamke.
  • Zaznavanje tržnih znamk.
  • Komuniciranje znamk.
  • Korporativne in blagovne znamke.
  • Trgovinske, destinacijske in mestne znamke

 

Cilji in kompetence:

  • Spoznati ključne elemente moči tržne znamke – njena »trda« in »mehka« dejstva.
  •  Naučiti se vzpostaviti uravnoteženost in izenačenost identitete znamke z identiteto njenih porabnikov in ostalih deležnikov.
  • Seznaniti se z vlogo komunikacij pri ustvarjanju vrednosti tržne znamke.
  • Seznaniti se s konceptom identitete blagovne znamke.
  • Seznaniti se z implementacijo blagovne znamke in orodji za razvoj blagovne znamke.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial