Podjetništvo v perspektivnih panogah – Management turističnih destinacij

MANAGEMENT TURISTIČNIH DESTINACIJ

 

Vsebina:

  • Opredelitev osnovnih pojmov v turizmu.
  • Značilnosti turistične panoge.
  • Pogoji za razvoj turizma na globalni in lokalni ravni.
  • Vrste in posebnosti posamezne storitvene dejavnosti v turizmu. •
  • Mednarodne turistične organizacije in kvantitativni pregled razvoja turizma v svetu.
  • Globalni premiki in izzivi v storitveni dejavnosti.
  • Kvantitativni pregled in organiziranost slovenskega turizma.
  • Turistična destinacija.
  • Trajnostni razvoj.

 

Cilji in kompetence:

  • Poglobljeno razumevanje odnosa med organizacijo in njenim družbenim okoljem.
  • Poglobljeno razumevanje odnosa med organizacijo in posameznikom.
  • Razvoj kritične in samokritične presoje.
  • Sposobnost interdisciplinarnega povezovanja različnih strokovnjakov.
  • Sposobnost razvijanja alternativnih rešitev v procesu strateškega načrtovanja.
  • Sposobnost vodenja, koordiniranja in načrtovanja poslovnega procesa.
  • Sposobnost razumevanja in razvijanja svobodne podjetniške pobude.
  • Razvoj sposobnosti interdisciplinarnega mišljenja in sodelovanja.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial