Podjetništvo v perspektivnih panogah – Medkulturno poslovno komuniciranje

MEDKULTURNO POSLOVNO KOMUNICIRANJE

Visokošolski učitelji: mag. Natalie Cvikl Postružnik

Vsebina:

  • Posebnosti poslovnega komuniciranja
  • Analiza komunikacijskega procesa
  • Komunikacijske mreže, vloge in kanali
  • Pisno in ustno poslovno komuniciranje
  • Neverbalno komuniciranje
  • Poslovni razgovor, sestanek, predstavitev, pogajanja
  • Etika in estetika poslovne komunikacije
  • Poslovni bonton
  • Javno nastopanje
  • Kaj je kultura (pojavi, pristopi, odnosi, vpliv globalizacije na medkulturne razlike)
  • Kulturne razlike (klasifikacije kultur: G. Hofstedeja in R.R.  Gestelanda, R.D. Lewisa, F. Trompennarsa in Ch. Hampden -Turnerja)
  • Kulturni šok (bistvo, izrazne vidike in razvoj, učinki, kulturna utrujenost)
  • Kulturni vplivi na komuniciranje (kulturne razlike, ugotavljanje kulturne usmerjenosti)

 

Cilji in kompetence:

  • Študenti bodo spoznali kaj je kultura
  • Naučili  se bodo po katerih bistvenih znakih se kulture med seboj razlikujejo
  • Spoznali bodo vpliv kulturnih razlik na komuniciranje
  • Seznanili se bodo s kulturnim šokom, njegovimi sestavinami in obvladovanjem
  • Razvili bodo sposobnost oblikovanja pozitivnega odnosa do oseb iz različnih kulturnih, nacionalnih, družbenih in socialnih okolij
  • Razvili bodo sposobnost samostojnega poslovnega komuniciranja s poslovnimi partnerji, sodelavci, vodstvom in drugimi deležniki
  • Razumeli bodo dejavnike ustvarjanja dobrega odnosa s poslovnimi partnerji, sodelavci, vodstvom in drugimi deležniki
  • Razvili bodo sposobnost ocenjevanja prispevka dobrih odnosov k uspešnosti poslovnih odnosov
  • Razvili bodo spoštovanje poslovnega bontona
  • Razvili bodo sposobnost javnega nastopanja
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial