Podjetništvo v perspektivnih panogah – Mednarodno poslovanje in financiranje

MEDNARODNO POSLOVANJE IN FINANCIRANJE

Visokošolski učitelji: izr. prof. dr. Vito Bobek

Vsebina:

  • Dimenzije mednarodnega poslovanja.
  • Vsebina managementa mednarodnega poslovanja.
  • Sodobne značilnosti in sestavine mednarodnega okolja.
  • Mednarodni marketing in sodobne spremembe v povezavi z njim.
  • Internacionalizacija in globalizacija in njun vpliv na razvoj podjetja.
  • Dejavniki mednarodne konkurenčnosti.
  • Osnovna strateška vprašanja v mednarodnem poslovanju.
  • Izbiranje tujih trgov in izbira načina vstopa na tuje trge.
  • Mednarodni informacijski sistem in tržno raziskovanje.
  • Posebnosti marketinškega spleta in marketinškega programa v mednarodnem poslovanju.
  • Položaj slovenskih podjetij v mednarodnem poslovanju.

Cilji in kompetence:

  • Poznavanje osnovnih značilnosti managementa mednarodnega poslovanja kot dela strateškega managementa.
  • Osvojena osnovna znanja s področja strateškega managementa na eni strani ter poslovanja in marketinga na drugi strani ter uporaba tega na področju celovitega managementa mednarodnega poslovanja v podjetju.
  • Poznavanje osnovnih strateških dilem pri managementu mednarodnih poslov.
  • Razumevanje vsebine in pomena managementa mednarodnega poslovanja.
  • Poznavanje pomena celovitega pogleda na poslovanje, katerega del je vidik mednarodnih poslov.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial