NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA
Visokošolski učitelji: doc. dr. Dario Berginc
Vsebina:
- Rast in rastoči posli, kaj je rast podjetja, katera so rastoča podjetja, zakaj nekatera podjetja rastejo, druga pa ne in razlike med rastočimi in statičnimi podjetji.
- Dejavniki rasti podjetja: podjetniška priložnost, zunanji in notranji dejavniki.
- Modeli rasti podjetja: fazni, poslovodno fazni, identitetni model, sistemski in Churchill-Lewisov model.
- Strategije rasti podjetja.
- Profesionalizacija podjetja: problemi poslovanja, ki nastopijo v hitri rasti, profesionalizacija poslovanja, organizacija rastočega posla, spreminjanje organizacije in organizacijske strukture.
- Financiranje rasti podjetja (strategija in viri), sposobnost poslov ali podjetja za financiranje, vrednost poslov in oblike žetve.
- Načrtovanje rasti v podjetju: osnove načrtovanja, koraki in področja pri načrtovanju.
- Neuspehi v rasti podjetja, razumevanje poslovnega neuspeha, vzroki za poslovni neuspeh in izhod iz krize.
Cilji in kompetence:
- Razumevanje pomena rasti podjetja, katera so rastoča podjetja in kaj so glavne razlike med rastočimi in statičnimi podjetji.
- Razume kateri zunanji in notranji dejavniki spodbujajo rast podjetij.
- Katere modele in strategije rasti lahko podjetje izbere, zakaj je podjetniška priložnost ključnega pomena za rast podjetja,
- Razume katere probleme v poslovanju prinaša hitra rast in kaj pomeni profesionalizacija vodenja podjetja in zakaj zagotavlja uspeh hitre rasti.•
- Razume kaj pomeni podjetniška žetev in zakaj je za rast podjetja ključnega pomena.
- Poznavanje financiranja rastočega podjetja.
- Poznavanje osnovnih korakov pri celovitem načrtovanju rastočega podjetja in izdelava načrta.