Podjetništvo v perspektivnih panogah – Načrtovanje rasti podjetja

NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA

Visokošolski učitelji: doc. dr. Dario Berginc

Vsebina:

  • Rast in rastoči posli, kaj je rast podjetja, katera so rastoča podjetja, zakaj nekatera podjetja rastejo, druga pa ne in razlike med rastočimi in statičnimi podjetji.
  • Dejavniki rasti podjetja: podjetniška priložnost, zunanji in notranji dejavniki.
  • Modeli rasti podjetja: fazni, poslovodno fazni, identitetni model, sistemski in Churchill-Lewisov model.
  • Strategije rasti podjetja.
  • Profesionalizacija podjetja: problemi poslovanja, ki nastopijo v hitri rasti, profesionalizacija poslovanja, organizacija rastočega posla, spreminjanje organizacije in organizacijske strukture.
  • Financiranje rasti podjetja (strategija in viri), sposobnost poslov ali podjetja za financiranje, vrednost poslov in oblike žetve.
  • Načrtovanje rasti v podjetju: osnove načrtovanja, koraki in področja pri načrtovanju.
  • Neuspehi v rasti podjetja, razumevanje poslovnega neuspeha, vzroki za poslovni neuspeh in izhod iz krize.

Cilji in kompetence:

  • Razumevanje pomena rasti podjetja, katera so rastoča podjetja in kaj so glavne razlike med rastočimi in statičnimi podjetji.
  • Razume kateri zunanji in notranji dejavniki spodbujajo rast podjetij.
  • Katere modele in strategije rasti lahko podjetje izbere, zakaj je podjetniška priložnost ključnega pomena za rast podjetja,
  • Razume katere probleme v poslovanju prinaša hitra rast in kaj pomeni profesionalizacija vodenja podjetja in zakaj zagotavlja uspeh hitre rasti.•
  • Razume kaj pomeni podjetniška žetev in zakaj je za rast podjetja ključnega pomena.
  • Poznavanje financiranja rastočega podjetja.
  • Poznavanje osnovnih korakov pri celovitem načrtovanju rastočega podjetja in izdelava načrta.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial