Podjetništvo v perspektivnih panogah – Odnosi z javnostmi (pr) in javno nastopanje

ODNOSI Z JAVNOSTMI (PR) IN JAVNO NASTOPANJE

Visokošolski učitelji: Mag. Andreja Jernejčič

Vsebina: 

  • Kaj so odnosi z javnostmi.
  • Delovanje medijev.
  • Uporaba orodij v odnosih z javnostmi.
  • Javno nastopanje.
  • Planiranje in upravljanje dogodkov.

Cilji in kompetence:

  • Poznavanje komuniciranja z mediji in drugimi deležniki, pomen sodelovanja, izluščitev ključne vsebine.
  • Kako reševati krizne situacije in komunicirati v konfliktnih primerih.
  • Pridobivanje veščin spretnosti v komuniciranju v različnih situacijah in uporaba v praksi.
  • Razvoj komunikacijske sposobnosti in spretnosti, tako v podjetjih z deležniki, kot v mednarodnem okolju.
  • Obvladanje in izvajanje samopromocije podjetja, izdelkov in storitev.
  • Učinkovito javno nastopanje, tako v podjetju, kot drugih javnostih.
  • Celostno učinkovito komuniciranje z vsemi deležniki.
  • Učinkovito izvajanje kriznega komuniciranja.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial