OSNOVE EKONOMIKE V TURIZMU
Visokošolski učitelji: doc. dr. Mojca Nekrep in doc. dr. Saša Zupan Korže
Vsebina:
- Turizem kot dejavnost in interdisciplinarnost turizma.
- Turistično povpraševanje.
- Značilnosti turistične ponudbe.
- Pomen blagovne znamke v turizmu.
- Turistični trg.
- Oblikovanje cen na turističnem trgu.
- Trženje v turizmu.
- Narodnogospodarski učinki turizma.
- Usmerjanje turističnega razvoja.
- Turistična politika.
- Mednarodne turistične organizacije.
- Organizacija turistične dejavnosti v Sloveniji.
- Perspektive razvoja turizma.
Cilji in kompetence:
- Razvijanje družbene in okoljske občutljivosti.
- Dovzetnost za poslovno etiko.
- Sposobnost dela v timu in razvijanje konceptualnega in razvojnega mišljenja.
- Razumevanje turizma kot ekonomskega, družbenega in prostorskega pojava.
- Sposobnost razumevanja turističnih procesov na lokalni in globalni ravni.
- Razumevanje osnovnih zakonitosti turističnega trga in razumevanje vplivov turizma na lokalni in nacionalni ravni.