Podjetništvo v perspektivnih panogah – Osnove ekonomike v turizmu

OSNOVE EKONOMIKE V TURIZMU

Visokošolski učitelji: doc. dr. Mojca Nekrep in doc. dr. Saša Zupan Korže

Vsebina:

  • Turizem kot dejavnost in interdisciplinarnost turizma.
  • Turistično povpraševanje.
  • Značilnosti turistične ponudbe.
  • Pomen blagovne znamke v turizmu.
  • Turistični trg.
  • Oblikovanje cen na turističnem trgu.
  • Trženje v turizmu.
  • Narodnogospodarski učinki turizma.
  • Usmerjanje turističnega razvoja.
  • Turistična politika.
  • Mednarodne turistične organizacije.
  • Organizacija turistične dejavnosti v Sloveniji.
  • Perspektive razvoja turizma.

Cilji in kompetence:

  • Razvijanje družbene in okoljske občutljivosti.
  • Dovzetnost za poslovno etiko.
  • Sposobnost dela v timu in razvijanje konceptualnega in razvojnega mišljenja.
  • Razumevanje turizma kot ekonomskega, družbenega in prostorskega pojava.
  • Sposobnost razumevanja turističnih procesov na lokalni in globalni ravni.
  • Razumevanje osnovnih zakonitosti turističnega trga in razumevanje vplivov turizma na lokalni in nacionalni ravni.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial