Podjetništvo v perspektivnih panogah – Osnove marketinga in tržne analize

OSNOVE MARKETINGA IN TRŽNE ANALIZE

Visokošolski učitelji: Iztok Sila, MBA

Vsebina:

  • Razvoj trženjskega koncepta in trženjske funkcije in vloga spleta za razvoj trženja.
  • Analiza trženjskih priložnosti in trženjskega okolja. Nakupno vedenje porabnikov in organizacij.
  • Proces trženjskega raziskovanja in trženjski informacijski sistem. Zvrsti trženjskega raziskovanja in metode pridobivanja podatkov ter priprava poročila o raziskavi ter njegova predstavitev.
  • Segmentacija trga, izbor ciljnih trgov in pozicioniranje.
  • Proces razvijanja novega izdelka. Življenjski cikel izdelka.
  • Blagovna znamka in embalaža.
  • Cenovna politika.
  • Tržne poti.
  • Trženjsko komuniciranje.
  • Posebnosti trženja storitev in razvoj odnosov s porabniki.
  • Načrtovanje trženja in organizacija trženjske funkcije. Vsebina trženjskega načrta.
  • Družbena odgovornost v trženju.

Cilji in kompetence:

  • Spoznavanje temeljnih konceptov, modelov in strategij trženja.
  • Razumevanje pomena trženja kot integralnega procesa notranjega in zunanjega okolja podjetja in povezanost trženjske funkcije z drugimi poslovnimi funkcijami.
  • Spoznavanje metod raziskovanja trga in obnašanja potrošnikov.
  • Razvoj sposobnosti in znanja o posebnostih trženja storitev in razvoju odnosov s kupci.
  • Sposobnost razvoja celovitega trženjskega projekta (na primeru iz prakse) in njegove predstavitve.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial