Podjetništvo v perspektivnih panogah – Poslovna komunikacija in družbena odgovornost v turizmu

POSLOVNA KOMUNIKACIJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST V TURIZMU

Visokošolski učitelji: Bojana Košnik

Vsebina:

  • Pojem in pomen komuniciranja.
  • Procesi komuniciranja v organizaciji in družbi.
  • Psihološki in sociološki dejavniki komuniciranja v turizmu.
  • Učinkovite metode in tehnike oblikovanja in posredovanja sporočil v turizmu.
  • Retorika – veščina prepričevanja.
  • Odnosi z javnostmi, vizualne komunikaciji v turizmu.
  • Razgovori, svetovanja, razprave, bonton v komuniciranju.
  • Vpliv in moč komunikacij, etika poslovnega komuniciranja v turizmu.
  • Poslovni bonton – razumevanje vpliva videza in obnašanja v poslovnem svetu.

Cilji in kompetence:

  • Zmožnost timskega dela.
  • Razvoj kritične in samokritične presoje.
  • Sposobnost zagovarjanja in argumentiranja lastnih stališč in upoštevanje stališč drugih.
  • Poznavanje in uporaba poslovnega bontona.
  • Sposobnost razumevanja in uporabe pojmov in značilnosti komunikacijskih praks;
  • Sposobnost uporabe znanj s področja komuniciranja v turizmu.
  • Sposobnost komuniciranja in vrednotenja različnih problemov komuniciranja v turizmu.
  • Sposobnost komuniciranja v medkulturnem okolju.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial