Podjetništvo v perspektivnih panogah – Priprava in izvedba spletne kampanje

PRIPRAVA IN IZVEDBA SPLETNE KAMPANJE

Visokošolski učitelji:  Črt Podlogar

Vsebina:

  • Planiranje in definiranje izhodišč spletne kampanje (brief).
  • Izbor spletnih analitičnih orodij za pripravo spletne kampanje.
  • Določanje oglaševalskega proračuna za spletno kampanjo.
  • Planiranje in izvedba promocijsko-prodajne spletne kampanje (planirane, doseg, akcija, konverzija, vključitev).
  • Planiranje in izvedba spletne kampanje za znamčenje (planirane, doseg, akcija, konverzija, vključitev).
  • Vodenje in optimizacija spletne kampanje.
  • Interpretacija rezultatov spletne kampanje in predlogi za izboljšanje.

 

Cilji in kompetence:

• Razumevanje procesa planiranja in izvedbe spletne kampanje.• Usposobljenost za določitev ciljev in ključnih kazalnikov uspešnosti spletne kampanje ter spremljanje porabe proračuna.• Usposobljenost za uporabo analitičnih orodij, ki so potrebna za načrtovanje in spremljanje spletne kampanje.• Usposobljenost za izvedbo spletnih kampanij za znamčenje in promocijsko-prodajne spletne kampanje.• Sposobnost sprotnega vodenja, vrednotenja in optimizacije spletne kampanje.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial