Podjetništvo v perspektivnih panogah – Prodaja in psihologija prodaje

PRODAJA IN PSIHOLOGIJA PRODAJE

Visokošolski učitelji: mag. Aleš Lisac

Vsebina:

  • Uvod v prodajo.
  • Povezava med marketingom in prodajo.
  • Prodajne tehnike.
  • Moč v prodaji.
  • Čustva v prodaji.
  • Koreografija prodajnega procesa.
  • Psihološki sprožilci.
  • Uporaba podatkov v prodaji (CRM, RFM model).
  • Prodaja ena na ena.
  • Prodaja skupinam.
  • Uporaba množičnih medijev v prodaji.
  • Uporaba direktnega marketinga – neposrednega trženja v prodaji.
  • Vloga prodajalca v prodajnem procesu.
  • Pomen skripta v prodaji.
  • Osnove telemarketinga.
  • Umetnost zaključevanja prodaje.
  • Vloga in pomen psihologije v prodaji.
  • Čustvena inteligenca – poznavanje sebe in vpliv mojega vedenja na nakupne odločitve strank.
  • Vedenjski profili kupcev.
  • Vrste potreb in motivi za nakup.
  • Ustvarjenje zaupanja.

Cilji in kompetence:

  • Študenti razumejo prodajni proces v podjetjih, spoznajo ključne dejavnike, ki vplivajo na prodajo. Spoznajo kako na proces prodaje vplivajo nove tehnologije.
  • Študenti spoznajo psihološke osnove prodaje oziroma trženja.
  • Razumejo in upoštevajo pri prodajnem procesu dejavnike potrošnikovega vedenja.
  • Usposobi se za ravnanje v posebnih prodajnih situacijah in prilagajanje posameznim psihološkim tipom kupcev.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial