Podjetništvo v perspektivnih panogah – Raziskovalna orodja in metode v digitalni dobi

RAZISKOVALNA ORODJA IN METODE V DIGITALNI DOBI

Visokošolski učitelji: izr. prof. dr. Samo Uhan

Vsebina:

  • Predmet študente seznani z naborom raziskovalnih metod in pristopov ter z načini analiziranja podatkov in predstavljanja raziskovalnih ugotovitev.
  • Osnovna vprašanja družboslovne teorije in raziskovanja na področju digitalnega marketinga.
  • Priprava in izvedba kvalitativne in kvalitativne raziskave z osnovami opisne statistike.
  • Zasnova, oblikovanje, citiranje strokovnih in znanstvenih besedil.
  • Posebnosti in izzivi raziskovanja v digitalnem marketingu.

Cilji in kompetence:

  • Predmet študente usposobi za raziskovalno delo v polju kvantitativnega raziskovanja.
  • Študenti spoznajo splošna izhodišča raziskovalnega dela, ki jih nadgradijo s praktični vidiki konkretnih raziskovalnih vsebin.
  • Poudarek je na raziskovanju v okviru digitalnega marketinga.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial