Podjetništvo v perspektivnih panogah – Trening motivacije in samopodobe

TRENING MOTIVACIJE IN SAMOPODOBE

Visokošolski učitelji: izr. prof. dr. Lucija Mulej Mlakar

Vsebina:

  • Vsebina predmeta pokriva 4 področja:  a) motivacijo, b) samopodobo, c) vidike osebnosti, ki vplivajo na vodenje in socialno-emocionalno ekologijo podjetja ter d) komunikacijo.
  • Študentje pridobijo veščine in kompetence razumevanja organizacije s perspektive 360 ° – poznavanje motivacijskih in osebnostnih vidikov vodenja, motiviranja in izgradnje pozitivne samopodobe.
  • Motivacijske teorije
  • Motivacijske tehnike za ciljne skupine in konkretne tehnike od analize stanja do merjenja učinkov in izboljševanja
  • Trajna motivacija
  • Samopodoba
  • Praktični pristop k študiju samopodobe
  • Socialna psihologija osebnosti
  • Trening osebnosti
  • Pregled praktičnih pristopov profiliranja
  • Interpersonalna in intrapersonalna komunikacija
  • Paralingvistične oblike komuniciranja
  • Coaching kot znanost in primeri uporabe

 

Cilji in kompetence:

  • Celostni pristop k obravnavanju štirih ključnih področij, kar omogoči širino in sposobnost predvidevanja.
  • Kritičen in analitičen pristop do študij primera, kar omogoči združevanje teorije s prakso.
  • Natančno poznavanje teoretskih premis, kar omogoča razumevanje ciljev predmeta v korpusu teorij organizacij.
  • Razumevanje osebnosti v povezavi z organizacijo omogoči avto-trening in avto-refleksijo, kar ustvarja drugačno zavest o delu in dodano vrednost za organizacijo in posameznika.
  • Ovrednotenje znanja kot veščin in kompetenc.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial