Podjetništvo v perspektivnih panogah – Tržno komuniciranje

TRŽNO KOMUNICIRANJE

 

Vsebina:

  • Opredelitev tržnega komuniciranja. Komunikacijske teorije in tržno komunikacijski splet v marketinškem upravljanju.
  • Strategije celovitega tržnega komuniciranja.
  • Psihologija prodaje.
  • Aplikacije tržnega komuniciranja v prodaji.
  • Kreiranje in merjenje učinkovitosti tržno komunikacijskega apela.

 

Cilji in kompetence:

  • Poznavanje temeljnih pojmov tržnega komuniciranja.
  • Pridobitev osnovnih znanj za razumevanje različnih komunikacijskih teorij in tržno komunikacijskega spleta v marketinškem upravljanju.
  • Spoznavanje različnih vidikov oglaševanja.
  • Usposobljenost za strateško načrtovanje, izbiro komunikacijskih metod ter evalvacijo učinkovitosti tržnega komuniciranja.
  • Razvoj sposobnosti kreativnega mišljenja.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial