Podjetništvo v perspektivnih panogah – Uporabniška izkušnja na spletu

UPORABNIŠKA IZKUŠNJA NA SPLETU

Visokošolski učitelji: Gal Kočar, doc.dr. Mitja Jeraj

Vsebina:

  • Kaj je uporabniška izkušnja (UX) – teorija in praksa.
  • Uporabniška izkušnja v vsakdanjem življenju in na spletu.
  • Obnašanje spletnega uporabnika.
  • Zgodovinski razvoj uporabniške izkušnje na spletu.
  • Metodologija uporabniške izkušnje na spletu.
  • Informacijska arhitektura (IA), uporabniška izkušnja (UX) in uporabniški vmesniki.
  • Vloga uporabniške izkušnje v procesu izdelave spletnih mest in spletnih aplikacij.
  • Uporabniška izkušnja v prihodnosti.
  • Organizacijske stopnje zrelosti uporabniških izkušenj.
  • Pomen informacijske arhitekture (IA) za spletno stran ali aplikacijo.
  • Logični koncepti za izgraditev uporabne, koristne in IA z možnostjo razširitve
  • Pet komponent IA (tipi strukture, organizacijske sheme, imena oznak, oblikovanje iskalnikov, logika – taksonomija in meta podatki).
  • Dokumentiranje IA (popisi vsebin, načrti strani).
  • Reševanje poslovnih izzivov s pomočjo metodologije UX.
  • Samostojno kreiranje uporabniške izkušnje za ciljne skupine uporabnikov v obliki projekta.

Cilji in kompetence:

  • Reševanje poslovnih izzivov s pomočjo metode UX.
  • Samostojno kreiranje uporabniške izkušnje za ciljne skupine uporabnikov v obliki projekta.
  • Razumevanje pomena informacijske arhitekture za podjetje, kot del izvajanja digitalnega marketinga.
  • Razumevanje in uporaba osnovnih zakonitosti UX v praksi.
  • Razlikovanje med slabo in dobro uporabniško izkušnjo.
  • Razlikovanje med IA, UX in UI.
  • Razumevanje vloge UX pri izdelavi spletnih mest in spletnih aplikacij.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial