Podjetništvo v perspektivnih panogah – Vedenje potrošnikov in nakupni procesi

VEDENJE POTROŠNIKOV IN NAKUPNI PROCESI

Visokošolski učitelji: mag. Katja Kerin Rozman

Vsebina:

  • Vedenje potrošnikov v digitalnem okolju.
  • Raziskovanje vedenja potrošnikov.
  • Procesi odločanja potrošnikov.
  • Modeli vedenja potrošnikov.
  • Zadovoljstvo potrošnikov
  • Zvestoba potrošnikov
  • Metode raziskovanja vedenja potrošnikov
  • Metode vplivanja na potrošnikovo vedenje v digitalnem okolju

 

Cilji in kompetence:

  • Poznavanje in razumevanje kulturnih in družbenih procesov vedenja in sposobnost njihove kompleksne analize.
  • Uporaba metodoloških orodij, tj. izvajanje, koordiniranje in organiziranje raziskav, uporaba raznih raziskovalnih metod in tehnik.
  • Sposobnost zagona strategij oziroma pretvorbe strategij v digitalne projekte.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial