Retail marketing

RETAIL MARKETING

 

Vsebina:

Uvod v maloprodajno okolje

  • makro okolje prodajalca
  • predelitev različnih vrst maloprodaje in spremenljivk v tržnem okolju
  • razlikovanje spremenljivk v notranjem okolju

Strategija in izvajanje prodaje na drobno

  • koncepti, načela, teorije, postopki, operacije in tehnike maloprodajnega trženja
  • razumevanje problemov lokacij trgovin na drobno in osrednjih metod pri določanju prodajnih mest

Upravljanje izdelčnih skupin

  • trgovski asortima in sistemi za načrtovanje blaga
  • osnovna in tehnična struktura nakupa blaga in maloprodajnih cen
  • uporaba kombinacije maloprodajnih komunikacij v različnih kontekstih
  • odločilni dejavniki lokacije trgovine na drobno
  • pomisleki glede določanja cen za trgovce na drobno

Upravljanje interierja trgovin

  • razumevanje upravljanja trgovine
  • postopki in načini postavitve, oblikovanja in vizualnega trgovanja
  • ravni storitev za stranke

 

Cilji in kompetence:

  • Sposobnost analize procesov v trgovini na drobno
  • Vodenje trgovcev na drobno
  • Razumevanje večkanalne trgovine na drobno in vedenja kupcev
  • Razumevanje in uporaba bistvenih konceptov in načel strategije prodaje na drobno

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial