Storitvene inovacije v digitalni ekonomiji

STORITVENE INOVACIJE V DIGITALNI EKONOMIJI

 

Vsebina:

  • Vključitev miselnosti inovativne storitve,
  • Kaj je inovacija in kaj je storitev,
  • Vzpon ekonomije storitev ter 15 izzivov teorij storitvenih inovacij,
  • Teorija storitvenih inovacij, asimilacija, razmejitev, inverzija ter sinteza ali integracija,
  • Pomen soproizvodnje in soustvarjanja (vrednosti),
  • Vključitve uporabnika v inovacije storitev,
  • Od posvojitve tehnologije do sinteze storitvenih inovacijskih mrež.

 

Cilji in kompetence:

Študentje bodo razvili splošne kompetence:

  • Razumevanje in boljše izkoriščanje ustvarjalno inovativnega potenciala storitev,
  • Razvoj tehnike za učinkovitejše identifikacijo in reševanje problemov, s poudarkom na generiranju inovativnih storitev v kontekstu IKT,
  • Poudarek na razvijanju sposobnosti ciljnega usmerjanja, ustvarjalnega mišljenja, soproizvodnja in soustvarjanje vrednosti z uporabnikom,
  • Poseben poudarek je na razvoju konceptualnih sposobnosti in holističnega dojemanja problemov v ekonomiji,
  • Invencijsko in inovacijsko razmišljanje z delom na konkretnih prototipnih izdelkov ali modelov v ekonomiji storitev.

Študentje bodo razvili predmetno-specifične kompetence:

  • Razumevanje glavnih dejavnikov, ki spodbujajo ustvarjalne procese in prepoznavanje lastnega ustvarjalnega pristopa k ustvarjalnemu reševanju inovacijskih problemov v ekonomiji znanja,
  • Razumevanje modelov in procesov, ki so osnova za ustvarjalnost in inovativno razumevanje ter praktično inoviranje v digitalni ekonomiji znanja,
  • Podpora za uporabo tehnik ustvarjalnega reševanja problemov in generiranja idej v digitalni ekonomiji,
  • osnovno znanje vodji za inovacijske izzivi v kulturi znanje in podjetništva na različnih poslovnih področjih in podjetjih, korporacij.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial