Upravljanje s tveganji in korporativna varnost – Cena kot inštrument trženja

CENA KOT INŠTRUMENT TRŽENJA

Visokošolski učitelj: doc. dr. Jani Toroš

Vsebina predmeta: 

  • uvod v razumevanje cen,
  • osnovni vidik cen,
  • pregled različnih načinov določanja cen,
  • psihološki vidiki in merjenje cenovnih odzivov,
  • pravila psiholoških dejavnikov pojmovanja cen pri potrošnikih,
  • cenovna raznolikost,
  • učinkovite tržne segmentacije,
  • portfelj cen pri različnih izdelkih ali storitvah,
  • upravljanje cen v posameznih tržnih poteh, določanje cen novim izdelkom ali storitvam in strategije cen za svežnje,
  • odgovorne strateške odločitve vodstva.

Ob koncu predmeta študent:

  • razume teoretične in praktične vidike oblikovanja cenovnih strategij, njihove implementacije in vrednotenje,
  • pozna in razume praktične izkušnje iz gospodarstva, zna sprejeti izzive za spodbudno in ustvarjalno učenje.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial