Zaposlitve

Free Space: Zaposlitev: Sodelavec/ka na področju digitalnega marketinga (objava 27.5.2020)
Description of work: Uspešno podjetje s sedežem v Murski Soboti išče sodelavca/sodelavko na področju Digitalnega marketinga. Iščete razgibano in izzivov polno delo? Potem ne zamudite te priložnosti in svojo prijavo oddajte še danes!

DIGITALNI MARKETING
Vaše naloge:
- Planiranje, načrtovanje, izvedba in merjenje ter testiranje oglaševalskih akcij, kampanj, projektov.
- Analiziranje in poročanje o uspešnosti ter učinkovitosti.
- Priprava marketinških strategij in strategij komuniciranja s kupci/javnostjo.
- Raziskovanje in implementacija inovativnih marketinških prijemov in trženjskih priložnosti.
- Samostojno vsebinsko (copywriting) in oblikovno sestavljanje oglasov, digitalnih vsebin, sporočil.
- Celostna izvedba sejmov (od ideje do zasnove, sodelovanje na sejmih).
- Idejne zasnove in izbira poslovnih daril, skrb za zalogo marketinškega materiala.
- Upravljanje blagovnih znamk.
Pričakujemo:
- Poznavanje orodij za digitalni marketing:
• e-poštni sistemi,
• družbena omrežja (LinkedIn, FB, Instagram, ….),
• CMS (WordPress),
• oglaševanje preko iskalnikov (Google AdWords),
• obvladovanje SEO,
• Google Analytics.
- Poznavanje zakonodaje na področju digitalnega oglaševanje (GDPR, ZVOP).
- Poznavanje orodij za vektorsko in rastrsko grafiko.
- Poznavanje programov MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Angleški jezik, prednost je poznavanje več jezikov.
- Samostojnost, kreativnost, občutek do dizajna, natančnost, samoiniciativnost, timsko delo, odgovornost do dela. Nujno je med-oddelčno sodelovanje.
- 2 leti izkušenj iz digitalnega marketinga.

Kandidatu ponujajo:
- Zaposlitev za določen čas z možnostjo zaposlitve za nedoločen čas s polnim delovnim časom.
- Stimulativno plačilo.
- Urejeno in stabilno delovno okolje v izvozno usmerjenem podjetju.

Če ste se prepoznali v opisu delovnega mesta, in vas le-to zanima, pošljite svoj življenjepis z motivacijskim pismom na e-poštni naslov: matej.sinko@codex.si s pripisom »Prijava Digitalni marketing«.

Rok za prijavo je 2.6.2020.
Company / Institution: CODEX d.o.o., Murska Sobota
Contact: g. Matej Šinko (matej.sinko@codex.si)
Free Space: Višji referent DS in komisij DS - PRIPRAVNIK (objava 25.5.2020)
Description of work: V Državnem svetu so objavili javni natečaj za prosto delovno mesto Višji referent DS in komisij DS - PRIPRAVNIK. Pogoj je končana višješolska izobrazba družboslovne smeri (zaželeni so programi poslovni sekretar, ekonomist).

Besedilo javnega natečaja je dostopno na spletni strani Državnega sveta: http://www.ds-rs.si/?q=node/5628

Rok za prijavo: 8 dni od objave na spletni strani DZ RS (objava 22.5.2020).
Company / Institution: Državni svet RS
Contact: http://www.ds-rs.si/
Free Space: Mali Junaki (Hooray Studios) zaposlujejo (objava 10.4.2020)
Description of work: Ekipa uspešnega slovenskega startupa s prepoznavno blagovno znamko Mali Junaki išče nove člane, ki bi se pridružili njihovi ekipi.

Odprtih je več delovnih mest:

MARKETING IN PRODAJA:
- JUNIOR COMMUNICATIONS MANAGER FOR THE US MARKET
- MARKETING ASSISTANT FOR THE UK MARKET

IT:
- BACK-END DEVELOPER
- IT SUPPORT ASSOCIATE
- FRONT-END DEVELOPER
- SENIOR PHP DEVELOPER

TEKSTOPIS:
- IN-OFFICE WRITER
- PRAVO
- LEGAL ADVISOR

PREVAJANJE/LEKTURA:
- PROOFREADER OF THE GERMAN LANGUAGE
- PROOFREADER OF THE FRENCH LANGUAGE
- TRANSLATOR OF THE FRENCH LANGUAGE
- PROOFREADER OF THE US SPANISH LANGUAGE
Company / Institution: HOORAY STUDIOS, založništvo, d.o.o. (Mali Junaki)
Contact: Več informacij in prijave na povezavi: https://malijunaki.si/zaposlitev
Free Space: Prosta delovna mesta / mesta za prakso v računovodski hiši Nucleus Plus (objava 13.3.2020)
Description of work: Družba Nucleus plus d.o.o. je bila ustanovljena leta 2005 z združitvijo dveh računovodskih servisov, ki sta računovodske storitve začela izvajati leta 1993. Družba ima pisarne na območju Ljubljane, Maribora in Murske sobote.

V družbi je zaposlenih 24 oseb. Pri izvajanju računovodskih storitev uporabljamo programa Vasco in Pantheon, uporabljamo pa tudi programa Navision in SAP.

Pri poslovanju navzven in pri notranji organizaciji poslovanja v našem podjetju upoštevamo Kodeks članov Zbornice računovodskih servisov. Še poseben poudarek pa namenjamo:
- Varovanju poslovnih skrivnosti;
- Kakovosti storitev; vsi se nenehno izpopolnjujemo na internih in zunanjih izobraževanjih;
- Širokemu pogledu na poslovanje naših klientov; problemov se lotevamo celovito, ne pa ozko specializirano davčno ali računovodsko;
- Dolgoročnemu sodelovanju z našimi klienti;
- Etičnosti dela, ki presega zakonodajne norme; največji izziv nam je oblikovati pravno trdne in dolgoročne davčne strategije, ki lahko prinesejo velike prihranke. Svetovanje o davčni optimizaciji je ena od naših storitev;
- Grajenju podobe našega podjetja pri strankah in pri državni upravi; Vse stranke obravnavamo z enakim profesionalnim pristopom in maksimalno angažiranostjo. Želimo pa, da tudi FURS pozna naše podjetje in da uslužbenci FURS vedo, da iz naših rok prihajajo verodostojni dokumenti;

Družba Nucleus plus d.o.o. je vpisana v Katalog računovodskih servisov. Smo pa tudi podpisniki Standarda izvajalcev računovodskih storitev.

Družba Nucleus plus d.o.o. ima pri Zavarovalnici Maribor d.d. zavarovano poklicno odgovornost po določilih Krovne pogodbe za zavarovanje oseb, premoženja in premoženjskih interesov članov GZS – Zbornice računovodskih servisov z dne 27.12.2019. Zavarovanje je sklenjeno brez letnega agregata. Zavarovalna vsota za
poklicno in odgovornost za škodo civilno pravnih odškodninskih zahtevkov je 150.000 EUR.

Naša vrata so odprta vsem študentom, ki si želijo znanja in izkušnje na področju računovodstva in davkov. Kontaktirajte nas na info@nucleus.si ali 01 530 3380.
Company / Institution: Nucleus plus d.o.o.
Contact: info@nucleus.si ali 01 530 3380
Free Space: TOP Prodaja išče komercialiste (M/Ž) (objava 28.2.2020)
Description of work: Pridružite se uspešni ekipi vrhunskih komercialistov TOP Prodaje, ki z znanjem in energijo trži storitve in izdelke za različne naročnike. Postavljamo si visoke cilje in se stalno izobražujemo ter nadgrajujemo svoje znanje s področja, ki zajema trženje in prodajo, kar omogoča hiter karierni razvoj. Predvsem pa verjamemo v sodelovanje in timski duh! Zato nudimo zelo spodbudno delovno okolje, v katerem se z vztrajnostjo, zagnanostjo in motiviranostjo zlahka doseže odlične prodajne rezultate!

Kraj dela: Osrednja slovenija, novomeška regija, celjska regija

Podjetje Top Prodaja je na trgu z namenom generiranja najboljših prodajalcev. Strankam ponujamo vrhunsko prodajno izkušnjo bodisi skozi nudenje storitve prodaje produktov ali storitev, bodisi skozi predajanje znanja preko delavnic, šolanj, izdelave analiz in načrtov ter osebno mentorstvo (coaching).
Cilj je venomer enak: Povečati prodajo in dodano vrednost naših strank.

Podjetje TOP Prodaja d.o.o. išče več samostojnih komercialistov za prodajo storitev na terenu.

Opis delovnega mesta:
• Aktivno pridobivanje in svetovanje strankam na domu,
• doseganje realnega plana in rast prometa,
• skrb za učinkovito delovanje vseh aktivnosti prodaje.

Nudimo
- Delo v vrhunski prodajni ekipi
- Dinamično in stimulativno delo
- Uvajanje in stalna podpora
- Prijetno in urejeno delovno okolje
- Fleksibilen delovni čas
- Možnosti za nadgradnjo znanja
- Stimulativno plačilo (+nagrade)
- Možnost dolgoročnega sodelovanja in razvoja kariere

Pričakujemo
• komunikativnost, iznajdljivost, samoiniciativnost,
• pozitivno naravnanost in željo biti del uspešne ekipe,
• pripravljenost na terensko delo,
• vozniški izpit B kategorije,
• osredotočenost na doseganje ciljev,
• željo po izobraževanju in stimulativnem plačilu.


Kontakt in prijave:

Zaposlitev@topprodaja.si
https://topprodaja.si/kontakt/
041294053 (G. Kogovšek)
Company / Institution: TOP Prodaja d.o.o.
Contact: 041294053 (G. Kogovšek)
Free Space: Praksa in/ali zaposlitev pri Akademija Elitne kozmetike d.o.o. (objava 25.2.2020)
Description of work: Akademija Elitne kozmetike d.o.o. potrebuje za oddelek Prodaje osebo, ki se bo ukvarjala z obstoječimi kupci: skrbela, da preidejo iz malega in občasnega nakupa v večje nakupe ter skrbela za trajnejše sodelovanje ter pridobivanje novih strank (seveda kozmetičnih in manikerskih salonov).

Akademija Elitne kozmetike d.o.o. ima ekskluzivo za 4 blagovne znamke za območje Slovenije s svojima trgovinama in s svojim izobraževalnim centrom za področje manikire.

V svoj kolektiv vabijo prijazno, delovno, samostojno, vizionarsko, komunikativno, pripadno, s sposobnostjo hitrega učenja, fleksibilno, resno in za dolgoročno sodelovanje osebo.

Možnost zaposlitve ali druge oblike dela (študent, s.p.). Spoznali bi se preko opravljanja prakse ter nadalje prešli na delovno razmerje za nedoločen čas.

Znanja in izkušnje:
Znanje poslovnega komuniciranja,
prepoznavanje potreb uporabnikov,
zaključevanja prodajnih procesov,
znanje izluščiti bistvene prednosti produktov,
znanje planiranje delovnega časa,
samoorganizacija,
svetovanja in empatije,
računalniških programov,
pripravljenost na občasen terenski obisk pri strankah,
samostojno organiziranje in realizacija planov,
B kategorija izpit,
priporočljivo znanje nemškega jezika (ni pa pogoj).

Pričetek dela: takoj.

Plačilo: po dogovoru. Možnost zaposlitve, za nedoločen čas, opravljanje prakse ter nadaljnja zaposlitev, študentsko delo ali s.p.

PRIJAVE:
akademijaelitnekozmetike@amis.net
tel; 031384260
Company / Institution: Akademija Elitne kozmetike d.o.o.
Contact: akademijaelitnekozmetike@amis.net
Free Space: Prosto delovno mesto: Httpool Facebook Client Solutions Manager (m/ž) (objava 13.12.2019)
Description of work: About Httpool
Httpool is part of the IMS group and Sony Pictures Television Networks. IMS and Httpool represent major media platforms, such as Twitter, LinkedIn, Spotify, Snapchat, EA, Facebook and many others across selected international markets. We employ over 620 digital professionals across 36 countries and support media agencies and advertisers with their digital advertising initiatives.

Main Responsibilities
You will be a part of a dynamic team that works across all strategic ad product initiatives. Your key responsibilities will include:
- Manage and cultivate existing business customer relationships
- Onboard new strategic business clients/agencies from the introduction of features to assistance with campaign optimization, implementation of new features, generate growth and help clients/agencies meet their business KPI’s
- Contribute to scalable account management operations for future accounts
- Provide regular proactive communication between clients and teams, to provide strong team representation and set proper client expectations
- Resolve client issues in an efficient, tactful manner, support with the implementation of solutions that prevent future problems
- Serve as a subject matter expert
- Advise, consult and improve organizational effectiveness
- Work closely with cross-functional project teams to maintain continuous product knowledge
- Manage contracts, contract renewals, and work with Finance and customers on invoices and payment collections

More: https://www.linkedin.com/jobs/view/1643783764/
Company / Institution: Httpool
Contact: HR Httpool, otavnik@httpool.com
Free Space: Sped Star d.o.o. išče tržnike (m/ž) (objava 9.12.2019)
Description of work: Sped Star d.o.o. je podjetje za transport in špedicijo. Ukvarjajo se z organiziranjem logistike po Evropi, še posebej se lahko pohvalijo z vsakodnevno organizacijo prevozov vseh vrst blaga po SZ Evropi (Nemčija, Belgija in Nizozemska), redno pa opravljajo prevoze tudi v vse države bivše Jugoslavije. So ekipa mladih strokovnjakov z večletnimi izkušnjami v transportnem prometu in pestro paleto kakovostnih transportnih rešitev. Trenutno več kot 90% strank predstavljajo tuja podjetja.

Sped Star d.o.o. išče tržnike za iskanje novih strank v Sloveniji in Nemčiji.

Zaželene izkušnje:
- izkušnje iz prodaje in trženja;
- zaželeno znanje angleškega ali nemškega jezik.

Prijava je možna preko emaila (na goran@sped-star.com), urnik in plačilo pa je odvisno od kandidatov in zmožnosti (vse po dogovoru).
Company / Institution: Sped Star d.o.o.
Contact: goran@sped-star.com
Free Space: Študentsko delo/zaposlitev pri ABC Accelerator (objava 3.12.2019)
Description of work: Dinamična in raznolika ekipa ABC Acceleratorja išče daljšo študentsko pomoč, ki se lahko razvije tudi v zaposlitev. Želimo si sodelovanja s študenti ali študentkami za tri ločene vloge:

1. Organizacijo dogodkov (letno organiziramo preko 100 dogodkov za start-upe, korporacije in potencialne podjetnike)
Od osebe, ki se bo ukvarjala z organizacijo dogodkov, pričakujemo strukturirano in organizirano osebo, ki ima izkušnje z organizacijo dogodkov. Od tebe pričakujemo, da znaš pomisliti na sto in eno stvar, se hitro učiš, si dinamične narave in imaš rad/a delo z ljudmi. Iščemo osebo z izvrstnimi komunikacijskimi sposobnostmi in z znanjem učinkovite rabe časa.

2. Podporo finančnemu vodenju projektov in računovodstvu
Za vlogo podpore finančnemu vodenju projektov in računovodstvu pričakujemo še natančnost, zanesljivost in ljubezen do številk. Znanje računovodstva in/ali napredno znanje Excela predstavlja dodatno prednost. Od tebe pričakujemo, da te zanima postopek črpanja sredstev in na splošno postopek pridobivanja investicij različnih vrst.

3. Marketing, posebej digitalni, in odnose z javnostmi.
Za vlogo v marketingu je nujno, da obvladaš komunikacijske kanale družabnih omrežij in da dobro razumeš ciljno skupino, ki jo nagovarjaš. Prav tako pričakujemo, da poznaš kanale in različne komunikacijske pristope in da jih znaš uspešno uporabiti na različnih primerih. Pričakujemo visok nivo ustvarjalnega pisanja in sposobnost motiviranja ciljne publike. Zelo bomo veseli, če boš poleg tega znal/a tudi osnove urejanja spletnih strani in izkazal/a poznavanje uporabe spletnih orodij za promocijo (npr. Google ads). Dodaten plus predstavljajo tudi osnove grafičnega oblikovanja (Adobe Photoshop, Illustrator & Indesign).

Za vse tri je pomembno, da:
1. Tekoče govoriš in pišeš slovensko in angleško
2. Imaš »can do attitude« in se rad/a učiš
3. Imaš čas za delo vsaj 20 ur na teden (razporeditev tega po dogovoru)

Kaj nudimo?
Okolje, v katerem se vedno nekaj dogaja in v katerem ne mine dan, da se ne bi nasmejal in se česa naučil. Pri nas namreč zagonskim podjetjem, ki imajo visok potencial za rast, pomagamo odstranjevati ovire na njihovi poti do uspeha – tako v okviru lastnih programov kot tistih, ki jih izvajamo v okviru različnih projektov EU. Pri tem boš sodeloval/a tudi ti. To seveda vključuje dnevno komunikacijo z ljudmi različnih pogledov, znanj, izkušenj in veščin. Nudimo ti delo preko študentskega servisa s plačilom po dogovoru. Delo je dolgoročno – zaželeno je, da boš z nami vsaj pol leta, če ne celo bistveno dlje.

Če si prepoznal/a v katerem od zgornjih opisov in te sodelovanje zanima, te vabimo, da nam posreduješ svoj življenjepis ter spremno pismo, v katerem nam poveš, zakaj si ravno ti prava izbira za nas. Tvoje sporočilo čakamo na elektronskem naslovu jobs@abc-accelerator.com. Ne pozabi napisati, katera vloga te najbolj zanima. Če ugotovimo, da bi se lahko dobro ujeli, bomo s tabo stopili v stik.

ABC Accelerator je delodajalec, ki daje vsem svojim sodelavcem, ne glede na osebne okoliščine, enake priložnosti in se zaveda, da različnost ustvarja prednost celotne organizacije.
Company / Institution: ABC Accelerator
Contact: jobs@abc-accelerator.com
Free Space: 2 prosti delovni mesti Polfin d.o.o.: Administrator in Komercialist (m/ž) (objava 25.11.2019)
Description of work: POLFIN d.o.o.
Je mlada ekipa strokovnjakov s področja financiranja malih, srednjih in velikih podjetij, ki že več kot 5 let uspešno zagotavlja likvidnost 1000+ strankam s področja Slovenije in tujine. Preko faktorinških storitev odkupujejo letno za več kot 50 mio EUR terjatev in imajo več kot 1 mio EUR letnega prometa iz naslova faktorinških provizij. Ker je na trgu še veliko priložnosti in ker si vsakodnevno prizadevajo biti boljši, v ekipo vabijo sodelavce s katerimi jimbo uspelo doseči zastavljene cilje.

Prosto delovno mesto z nazivom ADMINISTRATOR.
Opis delovnih nalog:
-priprava enostavnih pogodb s področja odkupa terjatev s pomočjo programske opreme podjetja;
- vodenje pogodbene dokumentacije posameznih odkupov terjatev;
- priprava ponudb za stranke;
- priprava in pošiljanje dopisov;
- arhiviranje dokumentacije;
- oddaja in sprejem pošte;
- sprejemanje strank;
- skrb za urejeno pisarno;
- druga administrativna dela (skeniranje, kopiranje idr.);
- podpora ostalim zaposlenim v podjetju.

Zahtevana znanja in stopnja izobrazbe oz. profil:
- zahtevana znanja: zaželena osnovna znanja računovodstva(ni pogoj), dobro poznavanje Microsoft Office programskih orodij, lasten prevoz in vozniško dovoljenje B kategorije, znanje angleškega in hrvaškega jezika;
- zaželene lastnosti: natančnost, komunikativnost, samostojnost, odgovornost, osebna urejenost
- stopnja izobrazbe: najmanj 6. stopnja (lahko je tudi v teku)

Nudimo možnost redne zaposlitve.

Pet (5) prostih delovnih mest z nazivom KOMERCIALIST / SKRBNIK STRANK.
Opis delovnih nalog:
- pridobivanje novih strank (telefonsko, preko elektronske pošte, kot tudi na terenu);
- celovita predstavitev vseh storitev podjetja potencialnim novim strankam;
- vsakodnevna skrb za stranke (stalna poslovna komunikacija, priprava ponudb posameznih odkupov terjatev, svetovanje glede rednega zagotavljanja likvidnosti preko naših storitev);
- priprava enostavnih pogodb s področja odkupa terjatev s pomočjo programske opreme podjetja.

Zahtevana znanja in stopnja izobrazbe oz. profil:
- zahtevana znanja: delovne izkušnje na področju prodaje, zaželena osnovna ekonomska znanja ter poznavanje financ, poznavanje Microsoft Office programskih orodij, lasten prevoz in vozniško dovoljenje B kategorije, znanje angleškega in hrvaškega jezika;
- zaželene lastnosti: odlične prodajne, komunikacijske in organizacijske sposobnosti, odgovornost, osebna urejenost
- stopnja izobrazbe: najmanj 6. stopnja (lahko je tudi v teku)

Nudimo možnost opravljanja prakse oz. študentskega dela (preko servisa) ter tudi redno zaposlitev.


Prijave s CV-ji po e-pošti na zaposlitev@polfin.si najkasneje do 31.12.2019.



Company / Institution: Polfin d.o.o.
Contact: zaposlitev@polfin.si

Personal Contact

Sporocite nam prosta mesta za prakso

Phone: +386 1 5881 213

Fax: +386 1 5881 213

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial