Zaposlitve

Free Space: ZAPOSLITEV: Izvšni direktor v podjetju DEKOR SENČILA (objava 12.01.2022)
Description of work: Pri podjetju DEKOR SENČILA d.o.o. ponujajo novo karierno priložnost. Pridružite se njihovemu strokovnemu kolektivu kot IZVRŠNI/NA DIREKTOR/ICA.
Delovno mesto je še posebej primerno za magistre in diplomante. Iz podjetja prosijo, da se na delovno mesto IZVRŠNI/NA DIREKTOR/ICA prijavijo zgolj tiste osebe, ki so se prepoznale v opisu delovnega mesta in se z vsemi zadolžitvami počutijo opolnomočene in izpolnjene.

O PODJETJU:
Smo podjetje s 30 letno tradicijo izdelave senčil, v privatni lasti in z jasno vizijo lastnikov. Dolgoročna strategija podjetja je konstantna zmerna rast v povezavi s finančno in kadrovsko stabilnostjo. Dobri in iskreni odnosi v kolektivu so ključni za našo uspešno prihodnost. Prednost dajemo posodobitvam optimizacijskih procesov in rednemu izobraževanju zaposlenih. Večina našega poslovanja je na slovenskem trgu. Naši naročniki najbolj cenijo iznajdljivost, spretnost, prilagodljivost ter obsežno poznavanje tehnologij proizvodnje in montaže.

Iščemo novega sodelavca/ko za delovno mesto izvršni direktor/ica saj želimo zagotoviti uspešno in stabilno prihodnost našega podjetja.

1. PRIORITETNE NALOGE (80% delovnega časa):
STRATEŠKI DEL:
● a) izdelati načrt vodenja in dodelati kadrovsko strukturo podjetja
● b) strateški načrt optimizacije procesov in organizacije logistike, prodaje in proizvodnje
● c) priprava strategije za izboljšanje komunikacijskih veščin vodij
● d) priprava kadrovske strategije

OPERATIVNO/IZVRŠNI DEL:
a)
● vzpostavljanje rednih tedenskih kolegijev ter individualnih razgovorov
● jasno postavljanje kriterijev in načinov dela
● priprava metrike za spremljanje realizacije novo zastavljenih ciljev in nalog
● izboljšati koncept in doseči fleksibilno proizvodnjo, ki deluje po ciljih prodaje

b)
● jasno postavljanje kriterijev in načinov dela
● vsem vodjem jasno komunicirati pričakovanja, pristojnosti in odgovornosti
● vodjem se jasno predstavi način njihovega sodelovanja pri optimizaciji procesov ter kaj konkretno se od njih pričakuje
● motivirati vodje k razvoju, stalni rasti in optimizaciji delovnih procesov ter širjenje umevanja kako njihovo delo vpliva na delovanje celotnega podjetja
● v ta namen priprava rednih sestankov in metrike preverjanja uspešnosti

c)
● priprava operativnega izvajanja strateškega načrta kako izboljšati komunikacijske veščine vodij

d)
● nova sistematizacija delovnih mest s ciljem jasno opredeljenih pristojnosti in odgovornosti zaposlenih
● na podlagi rezultatov posameznih zaposlenih po kvartalnih obdobjih izvedba organizacijskih sprememb

DODATEK
• redno poročanje lastnikom
• redna komunikacija s solastnikoma glede vizije in strategije poslovanja

2. PRIORITETNE NALOGE (20% delovnega časa):
STRATEŠKI DEL:
a) priprava načrta optimizacije prodajnih procesov

OPERATIVNO/IZVRŠNI DEL:

a)
● sprotno usklajevanje načina dela vseh prodajnikov/ic
● sledenje in merjenje rezultatov
● izvajanje ključnih sestankov s kupci

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. OBVEZNA ZNANJA:
- odlična računalniška pismenost in poznavanje naprednih programskih orodij (MS Word, Excel, Outlook, Office 365),
- obvezno znanje angleškega jezika,
- vozniški izpit B kategorije

2. ZAŽELENA IZOBRAZBA IN USPOSABLJANJA:
- prednost imajo kandidati/ke z vsaj 6. stopnjo izobrazbe, s poudarkom na izkušnjah iz managementa
- preferiramo praktične izkušnje in znanja pred formalno izobrazbo
- usposobljenost obvladovanja lastnih in tujih operativnih nalog ter časovno organiziranje
- usposobljenost in uporaba mehkih veščin in njihova implementaciji v delovno okolje

3. DELOVNI ČAS:
- poskusna doba 3 mesece
- zaposlitev za nedoločen čas
- možnost fleksibilnega delovnega časa

4. PONUJAMO:
- možnost dolgoročne stabilne zaposlitve
- stimulativno delo v dinamičnem in prijaznem kolektivu
- možnost izobraževanja ter osebne in poklicne rasti

ŽELJENE KARAKTERNE LASTNOSTI:
● redoslednost in organiziranost
● strokovnost in samoiniciativnost
● visok nivo komunikativnosti
● motiviranost in optimizem
● odprtost za novosti in implementiranje sprememb
● vizijo in vrednote podjetja jasno komunicirati v javnost


Prosimo, da se na delovno mesto IZVRŠNI/NA DIREKTOR/ICA prijavijo zgolj tiste osebe, ki so se prepoznale v opisu delovnega mesta in se z vsemi zadolžitvami počutijo opolnomočene in izpolnjene.

Tisti, ki ste v zgornjem opisu prepoznali pravo priložnost za svoj poklicni profil prosimo, da nam vašo prijavo, CV in motivacijsko pismo ter fotografijo, pošljete izključno po elektronski pošti na razgovori@light.cyou.
Prijave zbiramo do 28.1.2022.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam dosegljivi na mail: razgovori@light.cyou ali na številko 064 174 996



Company / Institution: DEKOR SENČILA
Contact: razgovori@light.cyou
Free Space: ZAPOSLITEV: Mlajši računovodja - MAZARS (objava 15.12.2021)
Description of work: MAZARS CONSULTING d.o.o. je uspešna, hitro rastoča in zaposlenim prijazna svetovalna družba. Zaradi povečanja obsega poslovanja v svojo ekipo vabimo mlajšega računovodjo (Junior Accountant). Kandidat bo odgovoren za izvajanje vseh knjigovodsko računovodskih del po navodilih nadrejenega, dobro poznavanje zakonodaje na področju dela, vodenje davčnih evidenc in izdelavo obračunov DDV, komuniciranje s strankami (pregledovanjeposlovnih rezultatov in kontakt s strankami), pomoč pri sestavi poročil za Ajpes , Statistični urad, DURS, Banko Slovenije ter ostalih poslovnih poročil, pomoč pri izdelavi letnih poročil in
obračunov, sestavljanju davčnih obračunov ter drugih nalog po navodilih nadrejenega.

KAJ IŠČEMO:
• visokošolska ali univerzitetna izobrazba ekonomske smeri,
• vsaj 3 leta izkušenj na področju računovodstva,
• poznavanje sistema SAP/VASCO predstavlja prednost,
• poznavanje MS Office orodij (predvsem Excel),
• dobro ustno in pisno komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku, znanje dodatnih jezikov predstavlja prednost,
• poznavanje SRS in davčne zakonodaje,
• natančnost, zanesljivost, fleksibilnost, hitrost, odzivnost in usmerjenost k rezultatom.

KAJ NUDIMO:
• delo v izredno uspešnem mednarodnem podjetju,
• redna zaposlitev za nedoločen čas (6 mesečna poskusna doba),
• urejene delovne razmere in prijetno delovno okolje,
• možnost kariernega in osebnega razvoja,
• delo z izkušenimi strokovnjaki z drugih področij.

Zakaj Mazars?
Mazarsu se ne pridružite po naključju. Mazars izberete. Globalna šola odličnosti, kjer boste vsakodnevno izzvani za rast in razvoj. Ker so naši zaposleni osnova našega uspeha, ne sprejmemo prav vsakogar. Napredovanje pri nas je v tesni povezavi z izobraževanjem, to pa vam omogoča kariero prilagoditi vašim željam, tako znotraj kot zunaj naše organizacije. Zgodbo o naši večletni neprekinjeni rasti piše naša ekipa in obenem narekuje naše prihodnje korake. Pričakujemo vaš prispevek in nagrajujemo vašo iznajdljivost. Pridružite se nam v pisanju skupne zgodbe in na novi poti sklenite prijateljstva za vse življenje.

Na kratko o Mazarsu
Mazars je ena vodilnih mednarodnih organizacij za opravljanje revizijskih, davčnih in svetovalnih storitev. Edinstveno partnerstvo nam omogoča, da poslujemo kot enotna integrirana mednarodna ekipa v več kot 90 državah po svetu, temelječ na znanju preko 42.000 strokovnjakov : 26.000 v sklopu integriranega partnerstva mreže Mazars in 16.000 v združenju Mazars North America Alliance. Strankam vseh velikosti nudimo pomoč na vseh stopnjah njihovega razvoja.

Mazars v Sloveniji predstavljata revizijska družba Mazars d.o.o. in finančno svetovalna družba Mazars Consulting d.o.o.

Prijave sprejemamo do 15. 1. 2022 na jobs@mazars.si.
Company / Institution: MAZARS d.o.o.
Contact: jobs@mazars.si
Free Space: ZAPOSLITEV: Pisec spletnih vsebin - Futura DDB (objava 13.12.2021)
Description of work: Znaš svoje misli elegantno spraviti na papir in poznaš zakonitosti pisanja besedil za splet? Pridruži se naši ekipi ustvarjalcev vsebin in nam pomagaj spisati nove zgodbe o uspehu.

Futuristi v svoje vrste vabimo nekoga, ki bo z veseljem:

- pisal daljša in krajša besedila za online in offline svet,
- pisal besedila in pripravljal idejne osnutke za foto & video objave na družbenih omrežjih,
- pripravljal in izvajal strategije vsebinskega marketinga.

Ali se nam lahko iskreno pohvališ še s tem, da:

- obvladaš slovnico,
- tvoje zgodbe pritegnejo, ne glede ali so dolge 50 ali 5.000 znakov,
- veš, kaj učinkuje na TikToku, kaj na storijih, kaj v blogu, kaj pa nikjer,
- ti kratki roki predstavljajo izziv in ne problem.

Če imaš vsaj 1 leto izkušenj na podobnem delovnem mestu (agencijske izkušnje so prednost) in željo po delu s super naročniki z različnih področij, se nam javi na branka.bizjak@futura.si.
Rok je že potekel, vendar se v primeru interesa prijavi čim prej.
Povezava na oglas: https://www.futura.si/si/novice-in-blog/job-pisec-spletnih-vsebin
Company / Institution: Futura DDB
Contact: branka.bizjak@futura.si
Free Space: ZAPOSLITEV: Social Media Manager - Futura DDB (Objava 13.12.2021)
Description of work: Ti 46 “notifikješnov” na telefonu ne predstavlja stresa, ampak izziv? Uživaš v ustvarjanju vsebin za družbena omrežja in ne zamrzneš, ko v inbox dobiš kakšno pritožbo? Beri dalje.

Agencija 30-letja bi svojo ekipo rada okrepila z nekom, ki bo 4-krat odgovoril »Ja, seveda!«

- Poznaš zadnje trende objavljanja na TikToku, Instagramu, Facebooku?
- Obvladaš njihove algoritme in veš, kaj učinkuje in kaj ne?
- Se spoznaš na analitiko družbenih omrežij in jo znaš interpretirati?
- Znaš ustvarjati vsebine za TikTok, Instagram, Facebook?

Če se poleg zgornjih sposobnosti lahko pohvališ še s tem, da:

- objave namenjene hrvaškemu trgu, ne objaviš na bolgarsko stran,
- z lahkoto koordiniraš ekipo tekstopiscev, oblikovalcev in strategov,
- s svojim prijaznim in profesionalnim odnosom navdušuješ vse naročnike.

Prijavo pošlji na agency@futura.si. Rok za prijavo je sicer že potekel, vendar v primeru interesa, to oddajte čim prej. :)
Povezava na oglas: https://www.futura.si/si/novice-in-blog/job-social-media-manager
Company / Institution: Futura DDB
Contact: agency@futura.si
Free Space: ŠTUDENTSKO DELO/PRAKSA/ZAPOSLITEV: Community Manager - WeScale Agenvcy (objava 6.12.2021)
Description of work: Agencija WeScale išče Community Managerja za upravljanje družbenih omrežij. Gre za junior oz. začetno pozicijo z veliko mero mentoriranja.
Priložnost priporočamo vsem, ki želite graditi kariero na področju digitalnega marketinga. Prilagamo oglas v angleškem jeziku.

****

Is your screen time way too high? Are you used to cruising from Instagram to TikTok and consuming engaging content?
Got loads of creative ideas for compelling content, but lack motivation to do it? Look no further. WeScale is the place to be.

This is a junior position with an outstanding mentorship. What matters to us is a cultural fit and your social media brilliance.

Responsibilities:

- Responsible for managing clients’ social media accounts - Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube.
- Coordinate translations of social media posts to multiple languages
- Market research and latest viral trend monitoring on social media platforms (features and creative trends)
- Briefing content-creation team and designers to help with creatives for socials
- Working closely with content creators and influencer marketing team to plan and acquire needed content
- Engage brand community to interact with the content in a meaningful way and encourage discussions on social media
- Prepare editorial calendar

Job requirements:

- Have managed at least one business or personal social media account with over 1000+ followers
- Is fluent and understands Instagram, Facebook, TikTok and other popular channels
- B2+/C1 level of English - fluent in verbal and written English

Perfect fit for the role
(Note that you do not have to possess 100% of these qualities to be considered)

- Has experience with lifestyle brands- fashion, beauty, health, fitness as a content creator
- Be proactive, organized & detail-oriented
- An eye for aesthetics
- Great time management skills
- Be able to work in a fast-paced environment
- Have great communication skills

How we can work together:

- This is a full-time position - employment, contract, sole proprietorship or student applications
- We have a wonderful spacious office in Črnuče, Ljubljana, Slovenia, and we are open to remote work as well

How to WeScale your career:

- Mentorship from 12+ team members that will be working with you in your team
- Opportunities to work on fast-growing e-commerce businesses, where there is vast room to experiment and to break all-time records
- Budget and career development plan to learn from globally accomplished experts who are on top of their game
- We innovate and always experiment with new channels and formats, you will have lots of room to evolve and grow professionally while trying new things
- Excellent working environment with a strong focus on process management and communication excellence to overcome the challenges of remote work

Sounds like you? Excellent. Would love to meet you.

Apply today HERE: https://wescale.agency/knowledge/job/community-manager/

We promise to get back to you shortly.

ABout WeScale

WeScale is a boutique, performance-oriented marketing agency for ecommerce companies with high growth potential. By bringing together people with ecommerce performance marketing experience in more than 120 projects globally, from small, medium and large companies, and a combined generated revenue of more than 100 million EUR for our clients, our main goal is to scale together in trusted partnerships.
Company / Institution: WeScale Agency
Free Space: ZAPOSLITEV: Business Development Manager - UVC Solutions (objava 3.12.2021)
Description of work: Tehnološko podjetje s področja medicinske opreme in robotike UVC Solutions išče Business Development Managerja. Iščejo zagnanega in motviranega kandidata, ki ga zanima tudi pospeševanje prodaje z mednarodno perspektivo. Ponujajo dolgoročno sodelovanje, dinamično delo in stimulativen finančni paket.

Opis delovnega mesta najdete spodaj v angleškem jeziku.

Position: Business development manager
Business field: Medical equipment and robotics

Are you intrigued by the idea of doing something meaningful for the whole society? Do you have a hype for new technologies and solutions? Interested in developing a new country market from scratch? Do you love to communicate and connect with different people around the globe? Are you up for an energized and hectic start up culture?

We are looking for an ambitious, charismatic and target oriented Business Developer.

Your job will include:
• Finding new distributors, expanding the product to foreign markets
• Establishing and maintaining good connections with distributors and key opinion leaders from the field
• Preparation of contracts, negotiations with partners, concluding deals.
• Consulting and education of distributors and key opinion leaders regarding products
• Visiting the major fairs and representing the product and the company
• Responsibility for achieving sales plans

WHAT WE ARE LOOKING FOR:
• International business/university experience
• Fluency in English is mandatory , any other language is a plus
• Great communication skills
• Strategic and rational thinking, proactivity, business creativity
• Ready for business travel abroad – (up to 30% of the time)
• Desired but not mandatory – experience with building a distribution network
• Desired but not mandatory – driving license

WHAT WE OFFER:
• Long term employment
• Sales and business skills training in the particular business field
• Work in a smaller, young and fully motivated team
• Dynamic work, possibility to express one’s creativity
• Involvement in the company’s strategy creation
• Involvement in an international business network
• Motivating rewarding system

PRIJAVE s CV-jem:
karierni.center@gea-college.si (pripis: Prijava UVC Solutions)
Company / Institution: UVC Solutions
Contact: karierni.center@gea-college.si (pripis: Prijava UVC Solutions)
Free Space: ZAPOSLITEV: Finančni analitik (Junior) in Skrbnik strank - Vezovišek & Partnerji d.o.o. (objava 25.11.2021)
Description of work: V podjetju Vezovišek & Partnerji krepijo ekipo in v svoje vrste vabijo FINANČNEGA ANALITIKA (JUNIORJA) in SKRBNIKA STRANK.

O podjetju:
Nismo veliki, nismo mali. Smo butično svetovalno podjetje s področja upravljanja osebnih financ. Prepričani smo, da je finančna prihodnost svetla, le načrtovati in prilagajati jo moramo znati.

Pri svojem delu smo drugačni in to nam je všeč. Trende skrbno spremljamo in jih ustvarjamo, da se lahko spremembam pravočasno prilagajamo, in interese strank postavljamo na prvo mesto. Vrednote, na katere stavimo, so znanje in izkušnje, ki jih ves čas nadgrajujemo, kakovostne rešitve, ki jih za vas oblikujemo, transparenten odnos, ki ga z vami razvijamo. Zaupanje je ključnega pomena, da lahko od vas pričakujemo dovoljenje za vstop v vaše življenje.

Kaj je za to osebo pomembno? Da:

- ji je ETIČNOST na prvem mestu,
- jo motivirajo poslovni izzivi,
- si želi stopiti iz povprečja,
- želi neprestano osebno in poslovno rasti,
- ji spremembe pomenijo izziv ter
- si želi DELO in ne službe.

Danes ekipo sestavljamo takšni, ki:

- si želimo biti drugačni (v svoji branži smo znani po tem, da nenehno postavljamo trende),
- smo preživeli že marsikateri padec in nas to pravzaprav motivira,
- ne iščemo izgovorov zakaj se nekaj ne da, temveč iščemo rešitve,
- uporabljamo Pravilo prepovedanih besed kot so "tega ne zmorem, ne znam, to ni pošteno, ne morem ti pomagati",
- se zjokamo, ko nam je hudo in se smejimo, ko nam je lepo (to je večino časa).

Krepimo ekipo in v svojo vrsto vabimo:

(1) DELOVNO MESTO FINANČNI ANALITIK - JUNIOR

KLJUČNE KOMPETENCE:
- Dobro poznavanje kapitalskih trgov
- Analitične sposobnosti
- Poznavanje finančnih produktov, dostopnih na slovenskem trgu (skladi, naložbena zavarovanja, alternativne naložbe idr.)
- Dobro pisno izražanje
- Napredna raba orodij kot so excel, powerpoint, word idr.
- Natančnost
- Fleksibilnost
- Kredibilnost

KLJUČNE NALOGE:
- Priprava mnenj, načrtov, predlogov in analiz za stranke
- Skrb za naložbene portfelje, priprava predlogov za optimizacijo in odgovorov na vprašanja strank
- Izvedba poslov preko trgovalnih platform za stranke
- Analiza trga, naložbenih, bančnih in zavarovalniških produktov
- Primerjalna analiza in izračun donosnosti naložbenih portfeljev po strategijah
- Priprava predlogov za vodstvo na podlagi analize podatkov
- Priprava besedil, tabel in grafov na podlagi analiz za uporabo v člankih, prezentacijah ipd.
- Skrb za ažurnost in dopolnjevanje predlog analiz, načrtov, kalkulatorjev
- Priprava aktualnih vsebinskih obvestil za stranke

(2) DELOVNO MESTO SKRBNIK STRANK

KLJUČNE KOMPETENCE
- Odlične komunikacijske sposobnosti
- Prodajna naravnanost
- Natančnost
- Večopravilnost ali multitask
- Samoiniciativnost
- Samozavest
- Obvladanje osnovnih orodij kot so word, excel, crm program ipd.

KLJUČNE NALOGE
- Skrb za zadovoljstvo obstoječih strank
- Iskanje novih poslovnih priložnosti in strank
- Pripravljanje ponudb
- Koordinacija med različnimi poslovnimi procesi v podjetju
- Skrb za dokumentacijo, vnos in arhiviranje podatkov
- Redno pisno in ustno komuniciranje s strankami
- Podpora strankam
- Skrb za doseganje zastavljenih ciljev skladno s poslovnim načrtom

KAJ NUDIMO:

- Delovnik prihodnosti po modelu 3 - 2 - 2; 3 dni delo v pisarni, 2 dni delo od doma, 2 dni počitka.
- V prvi vrsti okolje, kjer posameznik lahko razvija svoje potenciale.
- Prvovrstni know-how, ki deluje že vrsto let in se je do danes izkazal za zelo uspešnega.
- Konstantno rast - tako na osebni kot poslovni ravni.
- Sistem, ki nam omogoča uspešno delo in preseganje zastavljenih ciljev.
- Eno največjih zakladnic znanja iz področja osebnih financ, ki ga člani ekipe s pridom uporabljamo tudi zase.
In kar je morda najbolj pomembno:
Možnost partnerstva, ki je rezervirano za tiste najbolj pridne, predane in ambiciozne. Ste to morda prav vi?

V kolikor si želite novih izzivov in želite dati od sebe svoj maksimum, potem nam najkasneje do 30. 11. 2021 na kadri@vezovisek.si pošljite svoje motivacijsko pismo in obvezno pripišite na katerem delovnem mestu se vidite.

Pri tem pa ne pozabite odgovoriti na najpomembnejše vprašanje:
Zakaj bi medse sprejeli prav vas? Bodite kreativni, drugačni ... Takšni kot smo tudi mi! :-)

Mi že komaj čakamo novo okrepitev!

Več o delovnih mestih in podjetju: https://kadri.vezovisek.si/
Company / Institution: Vezovišek & Partnerji d.o.o.
Contact: kadri@vezovisek.si
Free Space: ZAPOSLITEV: Strokovni sodelavec za razvoj produktov in tehnoloških rešitev - Zavarovalnica Generali (objava 19.11.2021)
Description of work: V mladem in dinamičnem timu iščemo zavzetega sodelavca/-ko na področju razvoja aplikacij in tehnoloških rešitev, bi bodo podpirale našo zgodbo. Kvaliteto tvojih rešitev bodo spoznali vsi zavarovalni svetovalci, ki sodelujejo z zavarovalnico Generali. Smo del tretje največje zavarovalniške skupine v Evropi, ki ima ambicijo postati več – vseživljenjski partner našim strankam. Zato potrebujemo proaktivne, inovativne, skrbne ljudi, ki energično stremijo k
odličnim rezultatom.

K sodelovanju vabimo sodelavca za delovno mesto Strokovni sodelavec za razvoj produktov in tehnoloških rešitev. Iščemo osebo z analitično miselnostjo in afiniteto do IT rešitev, ki pri svojem delu v osrčje postavlja nenehno dostavljanje vrednosti za stranke.

OPIS KLJUČNIH NALOG IN ODGOVORNOSTI:
• razvoj aplikacij, tehnoloških rešitev in produktov,
• implementacija rešitev v sklepalno platformo,
• sodelovanje z zavarovalniškimi strokovnjaki,
• pridobivanje novih znanj in kompetenc s področja tehnologij,
• raziskovanje novih sistemskih rešitev,
• izdelava strokovnih analiz in priprava podatkov,
• spremljanje razvojnih trendov.

ZAKAJ GENERALI?
• zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
• trudimo se za vzpodbudno okolje, v katerem cenimo trud,
• poskrbeli bomo za uvajanje na delovnem mestu, da bo začetek lažji,
• delo v dinamičnem kolektivu in veliko sodelovanja z drugimi oddelki,
• pridobivanje mednarodnih izkušenj, ki jih nudi skupina Generali na globalni ravni,
• možnost strokovnega izpopolnjevanja,
• prožen delovni čas in fleksibilnost pri lokaciji dela,
• ugodnosti polnega certifikata Družini prijazno podjetje.

PRIČAKUJEMO:
• zaključeno najmanj V. stopnjo izobrazbe, zaželen študij tehnične smeri,
• prevzemanje odgovornosti za uspeh, osebo, ki se ne boji novih izzivov (brez skrbi, celoten tim ti bo stal ob strani),
• analitično miselnost, samoiniciativnost in samostojnost,
• aktivno znanje angleškega jezika in vozniški izpit B kategorije.

Postani del zavarovalnice, ki postavlja trende. Izkoristi priložnosti, ki jih ponuja delo v mednarodnem okolju, kjer karierno rast negujemo skozi izkušnje, ideje in inovativne rešitve. Svojo prijavo z življenjepisom oddajte na naši
spletni strani https://www.generali.si/zaposlitev/-/hrm/a0K2p00001Zz8NxEAJ.

Rok prijave je 30. november 2021.

Sprejmi karierni izziv - če si že kdaj ustvaril kakšno metodo v Excelu, Mathematici, Matlabu, R ali kakršnikoli podobni platformi, je to že dober začetek. Če imaš izkušnje s programskimi jeziki kot so HTML, VBA, Access,
Java, Python, SQL, C#, PHP…, je to že odlična prednost.
Company / Institution: Zavarovalnica GENERALI
More employment: Attachment
Free Space: ZAPOSLITEV: Strokovnjak za digitalni marketing - Dspot (objava 25.8.2021)
Description of work: Iščemo novega članico_a ekipe, ki uživa v svetu Google oglaševanja in ima osnove optimizacije spletnih strani v malem prstu.

V Dspotu smo že več kot 20 let strokovnjaki za digitalne rešitve po meri naših naročnikov. Naša specialiteta so zahtevni spletni projekti, težko rešljivi na Wordpress, Magento in drugih odprtokodnih platformah. Ponosni smo na svoj lastni CMS, ki uspešno poganja več kot 2000 spletnih mest, med njimi tudi Loterijo Slovenije. Smo vodilni na domačem trgu z aplikacijo za celovito upravljanje z golf igrišči in aplikacijo za upravljanje z elektronskimi razpisi.

Spletnih projektov se lotimo celovito – od priprave digitalne strategije, načrtovanja, izvedbe, do optimizacije in oglaševanja.

Je digitalni marketing tvoja strast? Uživaš v iskanju možnosti za zvišanje CTR-jev in nižanje CPC-jev?

Če se ob tem želiš naučiti še optimizacije spletnih strani, je pravi čas, da se nam pridružiš!

Formalna izobrazba ni pogoj, lahko nas prepričaš tudi s svojimi dosežki in referencami. Delovno mesto je v Kranju.


Česa si želimo?
- Znanje postavljanja in upravljanja Google Ads kampanj
- Osnovno SEO razumevanje
- Osnove tehničnega SEO dela
- Znanje izvedbe raziskave po ključnih besedah.
- Poznavanje orodij Google Analytics in Google Search Console
- Spremljanje novosti in najboljših praks na SEO in Google Ads področju
- Odgovornost do dela, naročnikov in zastavljenih rokov


Delo zajema

- Postavljanje Google Ads kampanj
- Analize spletnih strani in odpravljanje njihovih pomanjkljivosti
- Delo z orodji Google Analytics, Screaming Frog
- Pripravo mesečnih poročil
- Pregled onsite in tehničnega SEO stanja, predlogi korekcij
- Pisanje SEO optimiziranih in oglaševalskih besedil
- Pomoč pri pripravi marketinških strategij
- Nenehno učenje in izpopolnjevanje svojih znanj.

Kaj ponujamo v zameno?

- Možnost sodelovanja na zelo raznolikih digitalnih projektih.
- Stimulativno plačilo.
- Učenje in možnost napredovanja.
- Urejen delavnik od 8.00 do 16.00 ure.

PRIJAVE: podpora@dspot.si
Company / Institution: Dspot d.o.o.
Contact: podpora@dspot.si
Free Space: ŠTUDENTSKO DELO/PRAKSA: Poslovanje z gospodarskimi družbami v Novi KBM (objava 16.8.2021)
Description of work: Študentska zaposlitev na področju poslovanja z gospodarskimi družbami v Novi KBM

Si želiš pridobiti administrativne izkušnje s področja poslovanja z gospodarskimi družbami in postati del ekipe ene izmed največjih bank v Sloveniji?
Na področju poslovanja z gospodarskimi družbami zaposlimo študenta ali študentko za tajniško-administrativna dela.

Vaše glavne naloge bodo:

- komunikacija s strankami,
- sprejem strank,
- skrb za prispelo in odhodno pošto,
- pomoč vodstvu področja in zaposlenim pri vsakodnevnih aktivnostih,
- opravljanje drugih administrativnih del in nalog po navodilu nadrejenih.

Prednost pri izbiri predstavlja:

- znanje angleškega jezika,
- poznavanje Excela,
- veselje do tovrstnega dela,
- časovna prilagodljivost.

Predviden pričetek dela: takoj
Lokacija dela: Ljubljana
Trajanje: avgust 2021 do predvidoma februar/marec 2022
Delovnik: dopoldan

Vse zainteresirane vabimo, da pošljete prijavo na razpis in življenjepis (CV), na e-naslov: kkramberger@nkbm.si.
Company / Institution: Nova KBM
Contact: kkramberger@nkbm.si.

Personal Contact

Sporocite nam prosta mesta za prakso

Phone: +386 1 5881 213

Fax: +386 1 5881 213

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial