Ena na ena s Aaronom Johnsonom

14. 01. 2020

»Nove priložnosti so ena najboljših »dobrot« MBA študija!«

 

Dr. Aaron Johnson, eden najpriljubljenejših MBA predavateljev na University of New York in Prague (UNYP), najraje svoje izjemno bogate izkušnje deli z novimi generacijami študentov.
UNYP-u se je pridružil leta 2013, kjer poučuje ekonomijo, finance ter matematiko, istočasno pa je prevzel mesto programskega direktorja MBA, ki ga danes zaseda Sotiris Karagiannis. Večino svojega profesionalnega časa nameni poučevanju ter vodenju spletnih trening programov.
Svojo radovednost smo predvsem usmerili v vprašanja o njegovih pogledih na študij MBA, predavateljskih izkušnjah in podjetniških veščinah, ki bodo po njegovem mnenju pomembne v prihodnosti.

 

Letos jeseni se na GEA College prične izvajati program MBA, Opolnomočenje bodočih voditeljev, ki smo ga zasnovali skupaj s partnersko šolo University of New York in Prague. Kakšna so vaša pričakovanja kot predavatelj?

Moji področji sta ekonomija ter finance. Na obeh poljih je toliko osnovnih konceptov, ki vas, ko jih enkrat odkrijete, lahko razsvetlijo in so premalokrat upoštevani v poslovnem svetu, kar velikokrat vodi v neoptimalne rezultate. Obvladovanje teh odločevalskih veščin in znanj bo študentom takoj pomagalo biti korak pred ostalimi, ne glede na to, v katere poslovne sfere se bodo podali.

 

Se poučevanje na MBA programih kakorkoli razlikuje od drugih študijskih programov?

Absolutno. Veliko študijskih programov po svetu lahko poteka v živo ali po spletu, saj gre navsezadnje za pretok informacij. MBA program je v tem oziru zelo specifičen. Gre za kombinacijo raziskovanja pravega pomena poslovnih idej, aplikacijo poslovnih orodij in seveda vodenja skupine ljudi. Bistvo poslovnega sveta so ljudje in uspešen MBA program zahteva bogat človeški kapital, ki mora biti fizično prisoten skozi celotno izobraževanje, da se lahko razvije v uspeh.

 

 

Kdaj je v karieri posameznika najboljši čas za študij MBA?

Mislim, da kadarkoli v obdobju petletnih delovnih izkušenj ter okoli petdesetega leta starosti. To je približno petindvajsetletni razpon. V ZDA, kjer sem tudi poučeval, so študenti pogosto prišli na MBA takoj po zaključenem dodiplomskem programu in po mojem mnenju je to prezgodaj, saj jim manjka izkušenj.

 

Kako vam v učilnici uspeva držati korak s hitro spreminjajočim se poslovnim svetom?

Uporabljamo najbolj sodobna orodja in beremo najnovejše članke. Ravno zaradi hitrih sprememb že leta več ne uporabljam učbenikov. Potrebno je izbrati današnje podatke in informacije ter jih znati uporabiti v učilnici, sicer nismo na pravi poti.

 

Kako se vrednost MBA programa danes odraža v podjetjih in družbi?

Ravno pred kratkim sem bral članek o zaposlovanju MBA diplomantov iz Evrope. Podjetja Google, Accenture, KPMG, Deloitte, Ernst & Young in tako naprej v največji meri zaposlujejo ravno študente evropskih MBA programov. In kdo bolje ve, kakšno vrednost prinesejo v podjetje ti študentje, kot omenjena podjetja?

 

 

Katere veščine najraje poučujete in katere bodo v prihodnosti najpomembnejše?

Logiko. Logičnega razmišljanja nikoli ni dovolj, še posebej v timskem delu. Pri svojih predavanjih o ekonomiji se zelo rad poslužujem pogovorov o primerih, kjer se nazorno vidijo vzorci obnašanja pri prejemanju poslovnih odločitev, ki jih zameglijo čustva. In cilj je omejiti ali celo izključiti čustva iz enačbe, kar pa seveda ni lahko. Razvoj veščin, ki nam pri tem pomagajo, je ključen in se ne sme ustaviti v učilnici, temveč nadaljevati vsak dan, v vseh situacijah.

 

Kaj je najbolj privlačna korist MBA študija?

Priložnosti. Opazovati udeležence MBA, ki se razvijajo skozi program in odkrivajo nove priložnosti, na katere si na začetku izobraževanja niti pomisliti niso drznili, je nekaj neverjetnega. Številna nova podjetja so zrasla ravno na podlagi novih vezi in menjavi izkušenj tu na MBA programu. To je prava kalilnica idej. V veselje mi je brati članke in intervjuje alumnijev, ki delijo svojo zgodbo o uspehu.

 

Pa vi? Ste že imeli priložnost raziskati vse vaše priložnosti ali je kak kamen še ostal neobrnjen?

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial