ABC Podjetništva 2023 #3: Jaz kot blagovna znamka

3. delavnica v sklopu “ABC Podjetništva”

JAZ KOT BLAGOVNA ZNAMKA


Datum: četrtek, 05.10.2023, ob 9:00

Lokacija: mala dvorana SMELT


Kratka vsebina delavnice

Ko se kupci odločajo za nakup, le 20% vpliva na njihovo nakupno odločitev to, kar veste in znate, vaša usposobljenost. 80% pa to, kdo ste, kakšna je vaša energija, vaše telo, glas, jezik, prvi vtis, pojava, telesna govorica. Znamčenje je proces spoznavanja sebe in predstavljanja sebe svoji javnosti, kot znamko, ikono, ime. Vsi znani ljudje so le običajni ljudje, ki so bili pri tem kar počnejo konsistentni in pristni.

Vsak, ki se podaja na pot podjetništva prej ali slej spozna, da je edini način, da stopi iz množice in se hkrati diferencira od ostalih ta, da v vsem kar počne da več sebe. Več tega kar je, to je njegova edinstvenost. In če jo poznate, jo lahko živite in če jo živite so okrog vas ljudje in stranke, ki cenijo in so prepoznale vašo edinstvenost. Takrat je vse tisto kar počnete pomembno, je vaše poslanstvo, vaš smisel, ki napaja vas in ljudi okrog vas. Osebna blagovna znamka posega prav na to področje. To, kdo ste, je jedro vaše osebne blagovne znamke. Ko najdeš svojo osebno blagovno znamko in jo vpelješ v vse vidike svojega delovanja postaneš neverjetno privlačen in zapomnljiv. Kajti bolj kot boste izražali sebe, bolj boste to omogočali tudi drugim. In takrat se začne vaša največja transformacija. Le kdo ne bi želel biti v vaši družbi, kdo vam ne bi sledil…šele takrat je vaše sporočilo zares lahko slišano.

Posel, ki je grajen na takih temeljih, ni posel ampak poslanstvo, ki je trajnostno naravnano.


Cilji delavnice

  • Udeleženci spoznajo, kaj je osebna blagovna znamka.
  • Udeleženci osvojijo osnovne pojme o osebnosti in samopodobi.
  • Udeleženci osvojijo 3 korake do izgraditve osebne blagovne znamke.
  • Udeleženci osvojijo vprašanja, ki nam pomagajo na poti spoznavanja sebe.

 

 


O predavatelju:

Ena na ena z Andrejem Pompetom

doc. dr. Andrej Pompe

Svojo profesionalno pot je začel kot tržni raziskovalec in vodja sejemske dejavnosti v podjetju Iskra. Za tem ga je za kratek čas je odneslo v svet oglaševanja, kjer je svojo kariero začel kot direktor projektov v oglaševalski agenciji Studio Marketing, kasneje pa tudi kot marektinški direktor v računalniškem podjetju Hermes Plus. Leta 1991 je skupaj s partnerjema ustanovil agencijo za tržne komunikacije Formitas BBDO, kjer je dobro desetletje opravljal delo kreativnega direktorja. V zadnjih letih pa v Fomitasu deluje kot svetovalec za strateška komunikacijska vprašanja. Je predsednik in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter predavatelj na GEA College – Fakulteti za podjetništvo in Centru višjih šol. Leta 2004 je bil skupaj s sodelavci izvajalec prve študije brandinga v Sloveniji, veliko študij s področja trženja in brandinga pa je strnil tudi v strokovne članke in knjige. Leta 2014 je doktoriral na temo Znamke mesta. Kot predavatelj se redno udeležuje različnih okroglih miz, predavanj in simpozijev, sodeluje pa tudi v strokovnih komisijah in žirijah. Je idejni vodja projekta Štartaj Slovenija, v sodelovanju s Sparom. Svojo ustvarjalnost pa rad izraža tudi skozi glasbo.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial