ABC Podjetništva 2023 #4: Jaz kot odgovorna blagovna znamka na družbenih omrežjih

4. delavnica v sklopu “ABC Podjetništva”

JAZ KOT ODGOVORNA BLAGOVNA ZNAMKA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH


Datum: petek, 6.10.2023, ob 9:00

Lokacija: mala dvorana SMELT


Kratka vsebina delavnice

Dandanes ni težko izstopati na družbenih omrežjih, ampak kako postaviti relevanten in kredibilen del družbe, pa postaja vedno bolj težje. Na delavnici se bomo pogovarjali, kaj pravzaprav so družbena omrežja, na kakšen način postavimo skupnost, kako lahko izkoristimo moč družbenih omrežij za širjenje dobrih in pozitivnih zgodb in kaj vse je potrebno, da smo odgovorna blagovna znamka na družbenih omrežjih. Pogledali bomo tudi zakonodajo, pasti in katero znanje je potrebno za dobro digitalno prisotnost.

 


Cilji delavnice

  • Udeleženci spoznajo, kaj so družbena omrežja in kako na njih graditi lastno blagovno znamko
  • Udeleženci spoznajo različne načine odgovornega grajenja skupnosti in kakšna je njena moč
  • Udeleženci spoznajo nevarnosti na spletu in pesti na družbenih omrežjih
  • Udeleženci spoznajo osnovno zakonodajo in etiko na družbenih omrežjih.

 


O predavateljici:

 

mag. Sandra S. Kecman

Sandra S. Kecman je Marketing Operations Manager za Centralno Evropo v podjetju Dun & Bradstreet, ki je vodilno podjetje s področja pametnih podatkov in analitike na svetu. Sandra je vodila različne mednarodne digitalne projekte in v vse oddelke, s katerimi sodeluje, poskuša uvesti »agilen« način dela. Trenutno dela na področju, ki povezuje tehnologijo, digitalni marketinga in zakonodajo. Velika zagovornica mentoriranja, tudi poučuje digitalni marketing na Gea College – Fakulteti za podjetništvo in aktivna članica Društva za marketing Slovenija ter Amcham Slovenija. Navdušena je nad novimi digitalnimi trendi, aplikacijami in podatki, zato se jo je prijel vzdevek »digital princess«.

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial