mag. Andreja Jernejčič – “Bistvo je, da v tem, kar delaš, uživaš!”
Delavnica: “Kako komunicirati z mediji in uspešno nastopiti pred kamero?”
23.5.2017, od 14.00 do 15.30 ure, na GEA College – predavalnica 4
O delavnici:
Ko poveš novinarju, o tem bere ali sliši na stotine in tisoče ljudi. Se bojiš, kaj povedati? Kako dobro povedati? Kako sporočiti, da bi objavili, kar želite? Imate dobro stvar, novinarjem pa ste zanimivi le, ko gre podjetju slabo?
Vodite podjetje? Mimo tega znanja ne morete.
Na srečanju bomo spoznali, kako delujejo mediji, kaj je treba vedeti in katere so glavne napake, ki se jim velja izogniti. Prav tako bomo spoznali osnove dobrega nastopanja na konferencah, pred kamero in v medijih. Kako povemo, da novinarji poročajo o vas ali vašem izdelku tudi, ko vam gre dobro ali bi radi kaj prodali? Spoznali boste osnovne pasti, kako se nastopa in govori za medije, česa ne smete narediti.
Spoznali bomo, kaj je bistvo dobrega javnega nastopanja v različnih okoliščinah in situacijah. Ustavili se bomo tudi ob pomenu nebesedne komunikacije in učinkovitosti govora. Katere so glavne napake, ki se jim velja izogniti. Pogledali bomo primer dobrih in slabih praks. Predvsem pa je ključno poznati vse osnove, da lahko vedno nastopate suvereno, prepričljivo in vsebinsko zanimivo.
Praktična delavnica, na konkretnih primerih – po njej boste z veseljem nastopali in sodelovali z novinarjem.
O predavateljici:
Andreja Jernejčič je direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil z lastno blagovno znamko Andreja. Ima edinstveno kombinacijo izkušenj iz menedžmenta, piara in novinarstva, ki jih je pridobila kot članica uprave Infonet Media, kot direktorica IBM za korporativno komuniciranje za Slovenijo in jugovzhodne države, kot pomočnica uprave na SIJ – Slovenski industriji jekla ter kot tiskovna predstavnica obrambnega ministra v času vstopanja Slovenije v Nato. Pred tem je bila 15 let aktivna v novinarstvu. Kot novinarka in pozneje urednica je delala v tiskanih, radijskih in televizijskih medijih (Radio Slovenija, TV Slovenija, Pop TV, Dnevnik, Finance in drugi).
Piar reference so ji podjetja Skaza, Citypark, ECE, Kazina, klinika Svjetlost, GoOpti, Rimske terme, ustvarila je prepoznavnost Dežele kozolcev in Denisa Avdića, Občine Šentrupert in župana Ruperta Goleta, izobražuje s treningi in delavnicami z več kot 300 podjetji tako iz Slovenije kot tudi iz tujine. Med drugim je sodelovala tudi z dubajsko uspešno poslovno žensko Thorayo Al Awadhi.
Predava, piše in vodi delavnice o komuniciranju, piaru, ustvarjanju osebnega piara, javnem nastopanju, internem komuniciranju, skrivnostih uspešne prezentacije, organizaciji dogodkov doma in v tujini. Kot predavateljica gostuje na mednarodnih poslovnih šolah in različnih fakultetah.
Po izobrazbi je magistrica znanosti iz komunikologije, univerzitetna diplomirana novinarka in univerzitetna diplomirana kulturologinja.
Je avtorica dveh razprodanih knjig Kako uspešno sodelovati z mediji – priročnik za vsakogar (dosegljiv le še v e-obliki) in celostnega priročnika za vsakogar Skrivnosti javnega nastopanja.