[GEA Inkubator] Spletna delavnica: Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu

Podjetniško izobraževanje: Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu
Predavatelj: Gal Kočar
Datum: četrtek, 17. 9. 2020 ob 16. uri
Delavnica bo potekala preko spleta.


Modul “Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu” poteka v okviru Online akademije digitalnega marketinga, ki je razdeljena na 5 posameznih vsebinskih modulov. Akademija poteka med 15. 9. in 29. 9. 2020. Vabimo vas k ogledu programa celotne Online akademije digitalnega marketinga.

 


Kratek opis modula: 

Skozi modul bomo spoznavali osnove dobre uporabniške izkušnje na spletnih straneh in mobilnih aplikacijah. Ker pa dober uporabniški dizajn nikdar ne uspe že v prvem poizkusu, temveč je stvar neprestanih izboljšav in iteracij, bomo spoznavali tudi osnove testiranja uporabniškega dizajna. Obdelali bomo glavne metode, s katerimi se testira (in optimizira!) dizajn uporabniške izkušnje. Poseben poudarek bomo namenili metodi testiranja uporabnosti (t.i. “usability testing”), s katero bomo naredili tudi praktični primer.

Cilji modula:

V modulu »Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu« bomo spoznavali:

  • osnovno logiko načrtovanja, oblikovanja, branja/skeniranja spletnih strani,
  • glavne elemente dobre uporabniške izkušnje,
  • metode testiranja in optimizacije uporabniške izkušnje,
  • osnovne principe ustvarjanja dobre spletne navigacije,
  • osnove optimalne oblike teksta za spletno stran,
  • osnovne principe dobre pristajalne strani (t.i. “landing page”),
  • osnovne principe UX dizajna za mobilne naprave.

 

 


Pomembne informacije za udeležence: 

  • Modul bo v celoti potekal preko spleta.
  • Izobraževanje je namenjeno vsem posameznikom, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.
  • Prijavite se lahko na posamezen vsebinski modul, pri čemer zaradi celostne zasnove priporočamo prijavo na celotno akademijo.
  • Zaradi zagotavljanja kakovostne izvedbe je obvezna predhodna prijava. 
  • Vsi moduli v okviru Online akademije digitalnega marketinga je brezplačna. 
  • Zaradi brezplačne izvedbe se posamezni moduli ne snemajo, prav tako pa ni možna izdaja certifikata ali posredovanje predstavitvenega gradiva.
  • Vsem prijavljenim bomo dan pred izvedbo posameznega modula poslali opomnik ter povezavo za dostop do spletne delavnice.

Potek  modula:

  • 16.00 – 17.15 Prvi vsebinski sklop
  • 17.15 – 17.30 Odmor
  • 17.30 – 18.15 Drugi vsebinski sklop
  • 18.15 – 18.30 Odmor
  • 18.30 – 19.00 Praktični primeri in  Q&A

Predavatelj: Gal Kočar

Gal Kočar ima več kot 10 let izkušenj iz spletne strategije, oglaševanja in analitike. Zelo dobro razume potrošnike in zna to tudi prenesti na digitalne aktivnosti, ki se uporabljajo za doseganje poslovnih in marketinških ciljev. Redno nastopa kot govorec iz področij digitalnega oglaševanja in digitalnih prodajnih tokov. Na GEA College – Fakulteti za podjetništvo je tudi predavatelj pri predmetu Uporabniška izkušnja na spletu.


Aktivnosti Inkubatorja GEA College v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

 Spirit Slovenija  MGRT EU evropski sklad za regionalni razvoj
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial