Vabimo vas, da se udeležite serije zanimivih predavanj in dogodkov, ki bodo potekali v okviru Mednarodnega tedna podjetništva in Tedna ozaveščanja o prevarah na GEA College od 18. do 22. novembra 2024.
Vrhunski strokovnjaki bodo z vami delili svoje znanje o podjetništvu, kibernetski varnosti, kreativnosti, profesionalizaciji poslovanja, socialnem inženiringu in mnogo več.
Paleta dogodkov ponuja nekaj za vsakogar. Rezervirajte si čas med 18. in 22. novembrom in se nam pridružite.
Pranje denarja v povezavi z napadi na informacijske sisteme
Datum: 18. 11. 2024
Ura: od 15:30 do 16:30
Organizator / Lokacija: V ŽIVO (GEA College – Fakulteta za podjetništvo, Dunajska 156, 1000 Ljubljana – predavalnica 5)
Predavatelj: Bojan Geršak
Vsebina
“Pranje denarja in napadi na informacijske sisteme sta dve ključni nevarnosti v sodobnem poslovnem okolju, ki pogosto delujeta vzajemno. Pranje denarja je proces, s katerim se prikrije izvor nezakonito pridobljenih sredstev, tako da se ta vključijo v zakonite finančne tokove. Sodobna tehnologija omogoča, da se sredstva preusmerjajo skozi različne jurisdikcije, bančne račune in kriptovalute, kar otežuje sledenje izvora. Za uspešno pranje denarja so pogosto potrebna zapletena omrežja, ki jih lahko zlorabljajo napadalci.
Napadi na informacijske sisteme pa so danes izredno razširjeni in lahko vključujejo zlonamerne aktivnosti, kot so kraja podatkov, vdiranje v računalniške sisteme, izsiljevanje z zlonamerno programsko opremo ali izrabljanje šibkosti programske opreme za finančno korist. Ti napadi lahko povzročijo resne motnje v delovanju podjetij, vključno z ogrožanjem varnosti podatkov, kar posledično olajša pranje denarja. S tem, ko napadalci pridobijo dostop do občutljivih informacij, lahko preusmerjajo sredstva, ponarejajo transakcije in prikrijejo sledi finančnih nepravilnosti.
Povezava med pranjem denarja in kibernetskimi napadi je očitna – kibernetska kriminaliteta ustvarja nezakonite prihodke, ki jih je treba “oprati”, napadi na informacijske sisteme pa zagotavljajo možnosti za prikrivanje teh sledi. Organizacije morajo zato vzpostaviti robustne sisteme za odkrivanje kibernetskih napadov in uvesti stroge ukrepe za preprečevanje pranja denarja, saj sta oba pojava resna grožnja finančni stabilnosti in integriteti”.
Pomen embalaže pri prodaji izdelkov
Datum: 19. 11. 2024
Ura: ob 17:00
Organizator / Lokacija: ONLINE ali V ŽIVO (GEA College – Center višjih šol, Dunajska 156, 1000 Ljubljana – predavalnica 2)
Predavatelj: mag. Boris Kuhelj
Vsebina
Predavanje na temo embalaže izdelkov bo osvetlilo ključne vidike, kot so materiali, prednosti, slabosti in različne funkcije embalaže. Poseben poudarek bo na trženjski funkciji embalaže, pri čemer bomo z izbranimi primeri prikazali, kako dobro zasnovana embalaža lahko pozitivno vpliva na prodajo izdelka. Prav tako bomo analizirali, kako lahko neustrezna embalaža potencialne kupce odvrne od nakupa. Udeleženci bodo pridobili vpogled v to, na kaj je treba paziti pri oblikovanju embalaže, da učinkovito podpira prodajne cilje.
Uvod v kibernetsko varnost in priprava funkcionalnega modela informacijskega sistema
Datum: 19. 11. 2024
Ura: ob 17:30
Organizator / Lokacija: ONLINE
Predavatelj: Jernej Huber
Vsebina
Na predavanju bomo poleg funkcionalne dekompozicije izbranega informacijskega sistema izvedli tudi uvod v kibernetsko varnost. V tem okviru bomo:
– predstavili zakonodajo na področju informacijske varnosti v Sloveniji,
– razčlenili vrste vdorov v informacijske sisteme,
– opisali, kako se različne metodologije za upravljanje informatike povezujejo s področjem kibernetske varnosti, ter
– obravnavali obvladovanje tveganj in pripravo načrta za neprekinjeno poslovanje.
Predavanje bo tako združilo tehnični vpogled in pristope za zaščito informacijskih sistemov pred sodobnimi grožnjami.
Kreativnost na osebni ravni, kreativnost na ravni podjetja, podjetniški način razmišljanja, zgodovina slovenskega podjetništva
Datum: 20. 11. 2024
Ura: od 9:00 do 12:45
Organizator / Lokacija: V ŽIVO GEA College – Fakulteta za podjetništvo (izvedba: dvorana SMELT, Dunajska 160, 1000 Ljubljana)
Predavatelj: Izr. prof. dr. Mitja Jeraj
Vsebina
Predavanje bo osvetlilo pomen kreativnosti na osebni ravni in znotraj podjetij. Raziskali bomo, kako ustvarjalnost posameznikov prispeva k inovacijam v poslovnem okolju ter kako lahko podjetja spodbujajo kreativno razmišljanje med zaposlenimi. Poleg tega bomo preučili podjetniški način razmišljanja, ki je ključen za uspeh na konkurenčnem trgu. Predavanje bo poudarilo tudi zgodovino slovenskega podjetništva, ključne mejnike in vplivne podjetnike, ki so oblikovali poslovno okolje v preteklosti.
Socialni inženiring, prevare in napadi na uporabnika
Datum: 20. 11. 2024
Ura: ob 16:30
Organizator / Lokacija: V ŽIVO (GEA College – Fakulteta za podjetništvo, Dunajska 156, 1000 Ljubljana – predavalnica 5)
Predavatelj: Boštjan Špehonja
Vsebina
Na predavanju bomo predstavili hekerske metode in načine na kakšen način napadalci s tehnikami socialnega inženiringa pretentajo končnega uporabnika in mu posledično ukradejo geslo ali okužijo računalnik.
Osredotočili se bomo tako na psihološke vidike, kot tehnični del. Prikazali bomo najnovejše prevare napadalcev ki jih zaznavamo na internetu in pokazali nekatera orodja, ki nam pomagajo izdelati prevare v okviru etičnega preverjanja uporabnikov. NAmen predavanja je prepoznavanje prevar in predaja učencem zadostnega znanja, da bodo videne tehnike in metodologije znali predstaviti tudi svojim znancem, prijateljem, zaposlenim.
Profesionalizacija poslovanja
Datum: 22. 11. 2024
Ura: od 18:00 do 19:30
Organizator / Lokacija: V ŽIVO (GEA College – Fakulteta za podjetništvo, Dunajska 156, 1000 Ljubljana – predavalnica 5)
Predavatelj: doc. dr. Dario Berginc
Vsebina
Pri prehodu v višje stopnje rasti podjetja je nujen tudi preskok v miselnosti in kompetencah podjetnika. Podjetnik se mora v določeni fazi preleviti v menedžerja, da lahko nadalje obvladuje rast podjetja. Če to ni možno, je smiselno, da za vodenje podjetja najame profesionalnega menedžerja. Uspešno vodenje in delovanje timov tako postane ena najbolj pomembnih komponent rastočih podjetij, Modeli, kot so npr. Adizesov PAEI, Googlov Oxygen in Aristotle, nam pomagajo bolje razumeti, katere dejavnike je potrebno pri tem najbolj upoštevati.