Program Digitalni marketing
CILJ ŠTUDIJA:
Izobraziti in usposobiti strokovnjake digitalnega marketinga, ki bodo posedovali temeljna marketinška in poslovna znanja, razumeli lokalno in globalno poslovno okolje, ter z uporabo novih tehnologij znali kako učinkovito na njih nastopiti.
INFORMATIVNI DNEVI
Individualni posvet (v živo ali preko spleta): Prijavite se TUKAJ.
Informativni dan: Prijavite se TUKAJ ali s klikom na spodnji gumb.
- Petek, 14. 2. 2025, ob 10:00 – V ŽIVO
- Petek, 14. 2. 2025, ob 15:00 – ONLINE
- Petek, 14. 2. 2025, ob 17:00 – V ŽIVO
- Sobota, 15. 2. 2025, ob 10:00 – V ŽIVO
ZNAČILNOSTI PROGRAMA
Vrsta programa: dodiplomski visokošolski strokovni program
Trajanje študija: tri leta ( 180 kreditnih točk)
Pridobljen strokovni naslov: diplomant/ka digitalnega marketinga (VS); okrajšava: dipl. digit. Mark. (VS)
Raven in stopnja izobrazbe: SOK raven: 7; EOK raven: 6; EOVK raven: Prva stopnja
Način študija: Izredni (klasični študij ali e-študij)
Napredovanje v 2. letnik: izredni 30 ECTS 1. letnika
Napredovanje v 3. letnik: izredni 45 ECTS 1. letnika in 30 ECTS 2. letnika
Študentu pripada absolventski staž skladno z veljavno zakonodajo.
Zaključek študija: Študent mora opraviti vse obveznosti študijskega programa. Študij zaključi s pripravo in uspešnim zagovorom diplomske naloge (8 ECTS) ali z uspešno opravljenim diplomskim izpitom (8 ECTS). S tem skupaj zbere 180 KT.
PRIJAVNI ROKI
Prijava: Prijavo morate oddati preko državnega spletnega portala eVŠ
⇒ 1. Prijavni rok: od 18. 2. 2025 do 15. 07. 2025
⇒ 2. Prijavni rok: od 16. 7. 2025 do 30. 9. 2025 oz. do zasedbe prostih mest
Razpis: za ogled razpisa kliknite TUKAJ.
Rokovnik: Za ogled rokovnika kliknite TUKAJ.
INFORMATIVNA PRIJAVA
Rezervirajte si mesto in si zagotovite svetovanje pri prijavnih postopkih.
PO ŠTUDIJU:
Zaposlitev boste lahko našli v praktično vsaki panogi! Strokovnjaki za digitalni marketing so zelo iskani v oglaševalskih in medijskih agencijah, marketinških oddelkih večjih podjetjih, pa tudi v manjših podjetjih, ki so na področju marketinga poleg lokalnih medijev skoraj povsem odvisna od spleta.