Intervju z mentorjem: Aljoša Domijan

14. 04. 2021

“Raje kot o krizi govorim o novih razmerah.”

Aljoša Domijan, direktor podjetja Gambit trade d.o.o., vodilnega tehnološkega podjetja v Sloveniji, ki upravlja eno največjih in večkrat nagrajenih slovenskih spletnih trgovin enaA.com. Je član SBC, serijski podjetnik, start-up investitor ter mentor.

Aljoša Domijan je mentor na mentorskem programu SBC, ki je namenjen povezavi študentov GEA College z uspešnimi in prepoznavnimi slovenskimi podjetniki, ki so člani SBC (Slovenian Business Club). Mentorski program SBC je namenjen povezavi študentov GEA College z uspešnimi in prepoznavnimi slovenskimi podjetniki, ki so člani SBC (Slovenian Business Club). V šolskem letu 2020/21 sodeluje prva mentorska generacija, kjer smo uspešno povezali 5 mentorskih parov.

Z g. Domijanom smo se pogovarjali predvsem o mentorstvu ter dosedanji izkušnji na Mentorskem programu SBC.

Ste se na začetku svoje podjetniške poti poslužili mentorja oz. mentorice?

Podjetje, ki smo ga ustanovili s prijatelji je bilo eno izmed prvih 100 zasebnih podjetij v Jugoslaviji, tako da mentorjev z izkušnjami še ni bilo.

Kdo in zakaj je bil vaš vzornik v svetu podjetništva? Se je pomembno zgledovati po uspešnih ali je bolje iti povsem svojo pot?

Marsikaterih dobrih praks sem se naučil od drugih podjetnikov, a nikoli se nisem zgledoval le po enem. Ja, greš svojo pot, ne povsem, ker potem si sam in nisi podjetnik, vseeno pa svojo.

Kako gledate na mentorstvo? Se veliko srečujete s tem konceptom?

Izobraževanje je v začetku temeljilo na mentorstvu. A danes je študentov preveč, mentorjev pa premalo. Sam že nekaj let mentoriram startup podjetnike.

Prihajate iz digitalnega sveta. Kako dojemate te krizne čase? So za vas priložnost?

Spremembe, ki jih je v naše življenje prinesla epidemija, so vsekakor priložnost za vse, ki se ukvarjajo s spletom. Na srečo imamo tudi v Sloveniji že veliko programerjev, spletnih oglaševalcev, prodajalcev, influencerjev, growth hackerjev, … za katere so nove razmere priložnost. Ja, sam raje kot o krizi govorim o novih razmerah. Saj nikoli ne bo več tako kot prej.

Kaj bi svetovali mladim podjetnikom, ki jim je kriza vzela zalet? Imate morda recept, ki se ga sami držite, ko so časi težki?

Za podjetnike je ta trenutek čas, ko se je potrebno zazreti v prihodnost, ki s seboj prinaša nove potrebe kupcev in nove načine komunikacije z njimi, skratka nove razmere in odnose in pozabiti na preteklost in stare poslovne načrte.

Hvala lepa in srečno!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial