Navdihujoča podjetniška zgodba

17. 03. 2020

Starbucks – korak nazaj za korake naprej

S pričetkom novega tisočletja je veriga Starbucks pričela s pretiranim globalnim širjenjem svoje franšizne mreže. Kot bumerang efekt se jim je pripetilo, da se je ob v nebo segajočih dobičkih drastično znižala kakovost in javna podoba znamke. Pretirana rast se je izkazala za mlinski kamen okoli vratu, kar je na koncu vodilo tudi v upad dobička. Sol na rano je dodal še McDonald’s z odprtjem svojih McCafe restavracij, kjer so ponujali cenejšo kavo.

Kot rešitelj se je leta 2008 Howard Schultz, človek, ki je Starbucks postavil na zemljevid sveta in se leta 2000 podal novim izzivom naproti, vrnil ter se lotil zahtevne naloge. Osredotočil se je na kvaliteto produktov ter strankam dal možnost glasu ter tako pričel z grajenjem odnosov z njimi. Zaposlenim je zagotovil in omogočil nenehna izobraževanja. Seveda, to niso bile edine rešitve, poslužil se je tudi nekaj bolj drznih potez in rezultat je bil izjemna in predvsem zdrava rast podjetja.

Nekaj korakov nazaj za velike korake naprej!

Vir

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial