V torek, 26.3. so študenti pri predmetu marketing in tržna analiza, katerega nosilka je Katja Trop, MBA, odkrivali skrivnosti blagovne znamke v okolju, kjer podjetje dejansko deluje.
Dvorec Dorišče v osrčju Goriških Brd je dom najstarejše kleti v regiji, kjer zorijo vrhunska vina Bjana. Zgodovinski dvorec, zgrajen v 13. stoletju je skozi stoletja menjal lastnike in danes pripada družini Mirana Sirka.

Nepozaben dan, poln okusov in zgodovine
Obiskali smo proizvodne obrate Bjane, kjer smo se spoznali z njihovo tehnološko napredno opremo, vključno s cisternami in stiskalnimi stroji. Petra Sirk nam je razkrila ozadje podjetja Bjana: zakaj, kdaj in kako se je vse začelo. Nato smo raziskovali skrivnosti stare vinske kleti ter zaključili v degustacijskih prostorih. Ob izjemni penini smo uživali v različnih delikatesah, med katerimi so izstopali domača zaseka in kozji sir s črno soljo. Nepozaben dan, poln okusov in zgodovine, je pripovedovala študentka Sara.

»Dodana vrednost je, da spoznaš človeka za izdelkom«
Neposreden stik s podjetjem in njihovimi dejavnostmi študentom omogoča boljši vpogled v teoretične koncepte, ki jih obravnavajo na predavanjih. Poleg tega lahko iz prve roke spoznajo ljudi za izdelkom ter razumejo, kako njihova strast in predanost vplivata na končni produkt, kar je Sara potrdila: »Dodano vrednost sem prepoznal predvsem v priložnosti, da sem spoznala človeka za izdelkom.«
Nekaj res posebnega je, ko podjetnik dela s srcem in to pri Bjani žari. Petra in Miran sta predana, delovna in pozorna na podrobnosti. Bjana ni le izdelek, temveč izraz ustvarjalnosti in predanosti, kar se jasno odraža v končnem produktu.
