ONLINE AKADEMIJA DIGITALNEGA MARKETINGA

Brezplačno podjetniško izobraževanje v 5 modulih bo v celoti potekalo preko spleta.

Termini: 15. 9., 17. 9., 22. 9., 24. 9., 29. 9. 2020 (od 16.00 do 19.00)


Digitalizacija se je zgodila čez noč in posledično se marsikdo počuti izključenega predvsem zaradi primanjkovanja znanja s področja digitalnega marketinga in prodaje preko spleta. Svet digitalnega marketinga je čudovito okolje, v katerega lahko vstopi vsak, ki ima željo in nekaj dodatnega časa, ki ga je pripravljen nameniti izobraževanju.


Kaj je online akademija digitalnega marketinga:  

Online akademija digitalnega marketinga je celostna in tematska poglobljena spletna akademija s področja digitalnega marketinga. Je hitra, praktična in vsebinsko premišljena. Online akademijo digitalnega marketinga smo zasnovali kot odgovor na vprašanja in izzive številnih podjetnikov v začetnih fazah poslovanja in jo prilagodili potrebam in časovnim omejitvam sodobnega podjetnika.

Skozi pet tematskih srečanj bomo spoznavali temeljne koncepte, elemente in orodja digitalnega marketinga, ki so osnova za uspešen marketinški nastop v digitalnem okolju 21. stoletja. Nova dognanja bomo obogatili s številnimi praktičnimi primeri ter naposled ugotavljali, kako lahko spoznavanja in izkušnje drugih neposredno prenesemo v svoje vsakodnevno delo in poslovanje.


Komu je namenjena online akademija digitalnega marketinga?

  • Podjetniškim navdušencem, ki želijo osvojiti praktične veščine s področja digitalnega marketinga za začetek podjetniške poti.
  • Podjetnikom v začetnih fazah razvoja, ki želijo okrepiti veščine digitalnega marketinga za uspešen nastop na trgu.
  • Podjetnikom v fazi rasti, ki se soočajo z vsakodnevnimi marketinškimi izzivi v digitalnem okolju in bi jih radi uspešno presegli.
  • Vsem posameznikom, ki jih zanimajo podjetniške vsebine in ki želijo nadgraditi veščine digitalnega marketinga za neposredno uporabo v vsakdanjem delu.

Udeležba na akademiji je primerna za začetnike v digitalnem marketingu, ki bi radi ugotovili, kako in katere digitalne oglaševalske kanale izkoristiti za doseganje svojih ciljev in kako strukturirati in načrtovati digitalne kampanje.


Ključni poudarki:

  • spoznali boste osnove digitalnega marketinga s pregledom ključnih kanalov in orodij za pripravo in vodenje spletnih kampanj,
  • ugotavljali boste osnove dobre uporabniške izkušnje na spletnih straneh in mobilnih aplikacijah z metodami testiranja in optimizacije,
  • učili se boste, katere vrste spletnih vsebin so primerne za različne faze nakupnega procesa in kako jih pripraviti,
  • spoznavali boste razlike med SEO in SEM in kako njune zakonitosti uporabiti za izvedbo uspešne spletne kampanje,
  • ugotovili boste, na kakšen način načrtovati in izvesti uspešno spletno kampanjo ter kako meriti njene rezultate.

Kako bo potekala online akademija digitalnega marketinga?

Online akademija digitalnega marketinga je razdeljena na 5 vsebinskih modulov. Pričeli bomo v torek, 15. 9. 2020, zaključili pa bomo v torek, 29. 9. 2020. Moduli se bodo izvajali v časovnem terminu med 16. in 19. uro preko spleta. Prijavite se lahko na celotno akademijo ali le na posamezen vsebinski modul, pri čemer zaradi celostne zasnove izobraževanja priporočamo prijavo na celotno akademijo. Celotna akademija se bo izvajala preko spleta in se ne bo snemala.

Prijava na celotno akademijo ni več možna, lahko pa se prijavite na prihajajoče module. Povezavo za prijavo najdete pod posameznimi moduli. 


Predstavitev modulov


online akademija digitalnega marketinga_1


MODUL 1: Osnove digitalnega marketinga

Termin: torek, 15. 9. 2020, 16.00 – 19.00

Kratek opis modula: 

V sklopu prvega modula se bomo spustili v svet, kjer bomo najprej razkrili “skrivnost” nakupne poti potrošnika, ki je osnova za pripravo strategije prisotnosti na spletu, nato pa postavili okvirje, ki so potrebni za razumevanje digitalnega marketinga. Nadaljevali bomo s pregledom ključnih kanalov in orodij, kot so spletna stran, družbena omrežja (Facebook, Instagram,…), SEO optimizacija, (Google) analitika in mnogi drugi, ki vam jih bomo poskušali predstaviti na način, da boste razumeli, kako se med seboj prepletajo in zakaj je pomembno, da merimo uspešnost kampanj in kako le-te lahko izboljšamo. Zaključne minute bodo namenjene kratkemu pregledu pasti, ki nas lahko pričakajo na naši poti digitalnega marketinga in preverjenim “tips&tricks” nasvetom za lažje uspešnejše vodenje in upravljanje kampanj.

Cilji modula:

V prvem modulu »Osnove digitalnega marketinga« bomo spoznavali:

  • opredelitev in pozicioniranje digitalnega marketing v strategijo podjetja,
  • kakšne so značilnosti potrošnikov in njihovega vedenja,
  • pomembnost in pomen izbranih ciljnih trgov in skupnosti,
  • kako razločevati med različnimi kanali in orodji digitalnega marketinga,
  • pomembnost in pomen pozicioniranja na družbenih omrežjih.

Predavateljica: mag. Sandra Kecman

Sandra Kecman je vodja digitalnega marketinga v podjetju Bisnode Južni Trgi, ki je vodilno podjetje s področja pametnih podatkov in analitike v Evropi. Sandra je vodila različne mednarodne digitalne projekte, v podjetje Bisnode pa je uvedla tudi metodo »agile«. Trenutno je odgovorna za digitalno prisotnost Bisnode v štirih državah: Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina in Srbija.  Velika zagovornica mentoriranja tudi poučuje digitalni marketing na Gea College – Fakulteti za podjetništvo in aktivna članica Društva za marketing Slovenija ter Amcham Slovenija. Navdušena je nad novimi digitalnimi trendi, aplikacijami in podatki, zato se jo je prijel vzdevek »digital princess«.

Modul je že minil, zato prijava ni več mogoča. 


online akademija digitalnega marketinga_2


MODUL 2: Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu

Termin: četrtek, 17. 9. 2020, 16.00 – 19.00

Kratek opis modula: 

Na drugem modulu bomo spoznavali osnove dobre uporabniške izkušnje na spletnih straneh in mobilnih aplikacijah. Ker pa dober uporabniški dizajn nikdar ne uspe že v prvem poizkusu, temveč je stvar neprestanih izboljšav in iteracij, bomo spoznavali tudi osnove testiranja uporabniškega dizajna. Obdelali bomo glavne metode, s katerimi se testira (in optimizira!) dizajn uporabniške izkušnje. Poseben poudarek bomo namenili metodi testiranja uporabnosti (t.i. “usability testing”), s katero bomo naredili tudi praktični primer.

Cilji modula:

V drugem modulu »Spletna podoba in uporabniška izkušnja na spletu« bomo spoznavali:

  • osnovno logiko načrtovanja, oblikovanja, branja/skeniranja spletnih strani,
  • glavne elemente dobre uporabniške izkušnje,
  • metode testiranja in optimizacije uporabniške izkušnje,
  • osnovne principe ustvarjanja dobre spletne navigacije,
  • osnove optimalne oblike teksta za spletno stran,
  • osnovne principe dobre pristajalne strani (t.i. “landing page”),
  • osnovne principe UX dizajna za mobilne naprave.

Predavatelj: Gal Kočar

Gal Kočar ima več kot 10 let izkušenj iz spletne strategije, oglaševanja in analitike. Zelo dobro razume potrošnike in zna to tudi prenesti na digitalne aktivnosti, ki se uporabljajo za doseganje poslovnih in marketinških ciljev. Redno nastopa kot govorec iz področij digitalnega oglaševanja in digitalnih prodajnih tokov. Na GEA College – Fakulteti za podjetništvo je tudi predavatelj pri predmetu Uporabniška izkušnja na spletu.

Modul je že minil, zato prijava ni več mogoča. 


online akademija digitalnega marketinga_3


MODUL 3: Vsebina – kraljica marketinga

Termin: torek, 22. 9. 2020, 16.00 – 19.00

Kratek opis modula: 

Uporabniki spleta so vsako minuto podvrženi dotoku najrazličnejših vsebin, s katerimi znamke in podjetja skušamo pritegniti njihovo pozornost. Na predavanju bomo spoznali, zakaj je vsebina kraljica marketinga in se naučili, kako uporabniki dojemajo naše vsebine na spletu. Naučili se bomo, kakšna vsebina zbudi pozornost uporabnika in kakšna ga pripravi do nakupa našega izdelka ali storitve.

Cilji modula:

V tretjem modulu »Vsebina – kraljica marketinga« bomo spoznavali:

  • kako uporabniki na spletu zaznavamo, beremo in gledamo vsebine,
  • katere vrste spletnih vsebin so primerne za različne faze nakupnega procesa,
  • ali so bolj pomembne vsebine, ki jih podjetje objavi samo ali tiste, ki jih ustvarijo uporabniki,
  • zakonitosti pisanja kratkih spletnih besedil,
  • zakonitosti pisanja dolgih spletnih besedil.​

Predavateljica: Branka Bizjak Zabukovec

Branka Bizjak Zabukovec v oglaševalski agenciji Futura DDB skrbi za digitalne komunikacijske strategije številnih domačih in tujih naročnikov. V 15 letih izkušenj z digitalnim marketingom je pripravljala strategije nastopa na spletu za različne industrije tako za B2B kot za B2C področja, napisala je besedila za številna spletna mesta, urejala več kot 50 različnih profilov na družbenih omrežjih. Verjame, da uporabnike lahko pritegnemo samo s kakovostno vsebino.

Modul je že minil, zato prijava ni več mogoča. 


online akademija digitalnega marketinga_4


MODUL 4: SEM vs. SEO

Termin: četrtek, 24. 9. 2020, 16.00 – 19.00

Kratek opis modula: 

Ste vedeli, da je Google iskalnik še vedno najbolj popularna spletna stran na svetu? Zato so podjetja, ki znajo svojo vsebino izpostaviti na iskalniku v pravem trenutku, relevantnemu občinstvu, v veliki prednosti. Spoznali boste delovanje iskalnikov in vedenje uporabnikov. Naučili se boste temeljite raziskave ključnih besed in spoznali kako le-te pravilno umestiti v spletno vsebino in search  kampanje. Postavili bomo tudi Google search kampanjo: korak za korakom.

Cilji modula:

V četrtem modulu »SEM vs. SEO« bomo spoznavali:

  • delovanje in anatomijo iskalnikov in iskalniških rezultatov,
  • vloge, ki jih lahko imajo iskalniki v spletnem nakupnem procesu,
  • kdaj je smotrno oglaševati na iskalniku in kdaj je smotrno optimizirati za iskalniške umestitve,
  • kako v 3 korakih narediti raziskavo ključnih besed za vaš posel,
  • 3 SEO stebre in kako se jih lotiti v praksi,
  • postavitev in strukturo Google Ads search kampanje,
  • najboljša brezplačna orodja za pomoč pri SEM in SEO aktivnostih.

Predavatelj: Damjan Avsec

Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketinga, v podjetju Studio Moderna, skrbi za brezhibno in dobičkonosno digitalno oglaševanje na 21 CEE trgih. V prostem času upravlja portal spletnega marketinga digilab.si, kjer deli svoje znanje in izkušnje. Fun fact: V prvih 5 letih kariere je pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan. Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo! Ne, družabnega življenja takrat ni imel.

 

 


online akademija digitalnega marketinga_5


MODUL 5: Priprava in izvedba spletne kampanje

Termin: torek, 29. 9. 2020, 16.00 – 19.00

Kratek opis modula: 

Splet je danes postal ključen za interakcijo z našimi potencialnimi kupci in možnosti za oglaševanje so skoraj neskončne. V poplavi različnih oglaševalskih kanalov pa je včasih težko ugotoviti, kaj bi bilo za posamezno podjetje najbolj smiselno – kateri oglaševalski kanal je najbolj primeren, katero ciljanje ali ciljna publika ima največji potencial za prodajo, na kakšen način jih nagovoriti in kako sploh oceniti potencial, ki ga ima digitalna kampanja. Skozi modul bomo tako spoznavali elemente zasnove in izvedbe spletne kampanje, kako definirati digitalno strategijo in kako meriti in optimizirati njen uspeh.

Cilji modula:

V petem modulu »Priprava in izvedba spletne kampanje« bomo spoznavali:

  • osnove obnašanja uporabnikov na spletu in kako le-ta vpliva na učinkovitost digitalnega oglaševanja,
  • kako zastaviti cilje za digitalno kampanjo,
  • kako načrtovati oglaševalski proračun in potencialen doseg ter rezultat spletne kampanje,
  • kako definirati strategijo in posamezne taktike, ki jih boste uporabili v vaših spletnih kampanjah,
  • ključne digitalne oglaševalske kanale in njihove karakteristike,
  • katere oglaševalske kanale je smiselno vključiti v digitalno strategijo,
  • ključne oglaševalske metrike oz. kako meriti uspeh vaše digitalne kampanje,
  • kako na podlagi rezultatov optimizirati digitalne kampanje.  

Predavatelj: Črt Podlogar

Črt Podlogar se že 14 let ukvarja z digitalnim marketingom in spletno prodajo. Svojo kariero je začel v Studio Moderni, enemu od največjih igralcev na področju multi-channel prodaje v CEE regiji, kjer je sodeloval v ekipi, ki je skrbela za in razvijala ekosistem več kot 100 spletnih trgovin. Po več letih dela v Studio Moderna je kariero nadaljeval najprej kot vodja performance projektov na agenciji Renderspace, delu Pristop skupine, nato pa 5 let delal v agenciji za digitalni marketing in svetovanje Red Orbit, sprva kot vodja projektov in svetovalec, kasneje pa kot strateški direktor skrbel za usmerjanje njihovih največjih naročnikov in analiziral prednosti in slabosti različnih oglaševalskih pristopov na slovenskem in na tujih trgih. Danes je kot e-commerce marketing manager zaposlen na podjetju Sensilab, kjer skrbi za razvoj novih oglaševalskih kanalov in širitev spletne prodaje. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.

 

 


Pomembne informacije za udeležence: 

  • Online akademija digitalnega marketinga bo v celoti potekalo preko spleta.
  • Izobraževanje je namenjeno vsem posameznikom, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.
  • Prijavite se lahko na celotno akademijo ali le na posamezen vsebinski modul, pri čemer zaradi njene celostne zasnove priporočamo prijavo na celotno akademijo.
  • Zaradi zagotavljanja kakovostne izvedbe je obvezna predhodna prijava. 
  • Online akademija digitalnega marketinga je brezplačna. 
  • Zaradi brezplačne izvedbe se posamezni moduli ne snemajo, prav tako pa ni možna izdaja certifikata ali posredovanje predstavitvenega gradiva.
  • Vsem prijavljenim bomo dan pred izvedbo posameznega modula poslali opomnik ter povezavo za dostop do spletne delavnice.

Potek posameznega modula:

  • 16.00 – 17.15 Prvi vsebinski sklop
  • 17.15 – 17.30 Odmor
  • 17.30 – 18.15 Drugi vsebinski sklop
  • 18.15 – 18.30 Odmor
  • 18.30 – 19.00 Praktični primeri in  Q&A


Dodatne informacije:

Za dodatne informacije pišite na inkubator@gea-college.si.


Aktivnosti Inkubatorja GEA College v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

                              Spirit Slovenija  MGRT EU evropski sklad za regionalni razvoj

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial