Online e-shop akademija

ONLINE E-SHOP AKADEMIJA

 

 

KAJ JE ONLINE E-SHOP AKADEMIJA?  

Digitalizacija se je okrepila čez noč in posledično se marsikdo počuti izključenega predvsem zaradi pomanjkanja znanja s področja digitalnega marketinga in prodaje preko spleta. Svet digitalnega marketinga je čudovito okolje, v katerega lahko vstopi vsak, ki ima željo in nekaj dodatnega časa, ki ga je pripravljen nameniti izobraževanju.

Med korona krizo je digitalni posel doživel razcvet. Zato je še toliko bolj pomembno, da smo na pravi strani, na digitalni strani. Tam so naši odjemalci, kupci, komitenti, partnerji in drugi deležniki. Zato moramo biti tam tudi mi, na prav način, na pravem mestu, ob pravem času.

 

Skozi štiri tematska srečanja bomo spoznali:

  • Temeljne koncepte, elemente in orodja spletne trgovine, ki so osnova za uspešen marketinški nastop v spletni trgovini,
  • Izvedeli boste kako prodajati na spletu, kaj deluje in kaj ne,
  • Lotili se bomo tako tehničnega ozadja spletnih trgovin, kot tudi upravljanja s kupci ter
  • kako z njimi komunicirati in biti viden v digitalnem svetu, da se bodo kupci vračali in bili zadovoljni.

Nova dognanja bomo obogatili s številnimi praktičnimi primeri ter kako lahko spoznavanja in izkušnje drugih neposredno prenesemo v svoje vsakodnevno delo in poslovanje.

 




ZAKAJ SE UDELEŽITI ONLINE E-SHOP AKADEMIJE?

  • Ker želite vaše podjetje pripeljati pravilno na pravo, digitalno stran.
  • Ker želite, da vas izkušen mentor vodi skozi pripravo digitalnega spletnega nastopa v spletni trgovini za vaše podjetje.
  • Ker želite pridobiti certifikat, ki obogati vaše znanje in CV.
  • Ker želite uspeti s svojo poslovno idejo in se zavedate potenciala, ki ga prinašajo splet in digitalna orodja.
  • Ker se kakorkoli spoprijemate (ali se nameravate v prihodnosti) z izzivi digitalnega poslovanja.
  • Ker želite voditi digitalne projekte ali oddelke na najvišjem možnem nivoju.
  • Ker želite nadgraditi svoje znanje o spletni trgovini.

 

KATERA ZNANJA PRIDOBIJO UDELEŽENCI ONLINE E-SHOP AKADEMIJE?

  • Razumevanje zakonitosti spletnega nakupnega procesa in spreminjajočih se nakupnih navad.
  • Učinkovita uporaba interneta kot prodajnega in komunikacijskega orodja ter umestitev le-tega v marketinški splet.
  • Obvladovanje procesa načrtovanja in postavitve spletne trgovine, z načrtovanjem strategije spletnega nastopa in določanjem ključnih indikatorjev učinkovitosti (KPI–jev).
  • Poznavanje metod optimizacije spletnega mesta za spletne iskalnike (SEO) in drugih načinov dvigovanja vidnosti spletne trgovine.
  • Poznavanje načel dobre spletne uporabniške izkušnje in razumevanje navad uporabnikov interneta. Načrtovanje, izvajanje in evalvacija oglaševalskih akcij na internetu (Google Adwords idr.).

 

KAKO BO POTEKALA ONLINE E-SHOP AKADEMIJA?

Akademija zajema brezplačno 3-urno uvodno predavanje ter nadaljevalne napredne tri (3) vsebinske sklope, ki zaradi svoje intenzivnosti trajajo po 2 uri.

Ambiciozno in dinamično zastavljen način predajanja znanja, ki skozi 4 izobraževalne module združuje strokovnjaka za digitalno trgovino in udeležence različnih branž in profilov. Koncept zajema predstavitev najbolj aktualnih znanj in dokumentov s področja spletne trgovine, z velikim poudarkom na dialogu, študijah primerov ter praktičnih nasvetih predavatelja.

 

OSNOVNI PROGRAM – UVODNO PREDAVANJE (BREZPLAČNO)

UVOD 12 let preizkušanja in 30 ključnih naučenih lekcij o spletni prodaji 20.5.2021  14:00 – 17:00  Brezplačno

 

NAPREDNI PROGRAM – 3 MODULI (PLAČLJIVO)

MODUL 1 Kako pravilno izbrati platformo za spletno trgovino 27.5.2021  15:00 – 17:00  Plačljivo
MODUL 2 Spletni kupci – kako jih pridobiti in predvsem zadržati 31.5.2021  15:00 – 17:00
MODUL 3 SEO in plačljivo oglaševanje na iskalnik za spletne trgovine 02.6.2021  15:00 – 17:00

 


 


IZVAJALEC PROGRAMA

Črt Podlogar

ima več kot 10 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. V svoji karieri je skrbel za ekosistem več kot 100 spletnih trgovin za večje podjetje iz CEE regije, kasneje pa je skrbel za oglaševalske strategije naročnikov, najprej v podjetju Renderspace, nato pa je šest let kot strateški direktor na agenciji za digitalni marketing in svetovanje Red Orbit, skrbel za strateško usmerjanje njihovih največjih naročnikov in analiziral prednosti ter slabosti različnih oglaševalskih pristopov na slovenskem in tujih trgih. V letu 2020 se je pridružil ekipi slovenskega farmacevtskega podjetja Sensilab kot vodja e-commerce oglaševanja. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar, danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga, kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.

 

 

 


OSNOVNI PROGRAM – UVODNO PREDAVANJE


12 let preizkušanja in 30 ključnih naučenih lekcij o spletni prodaji

Termin: četrtek, 20. 5. 2021, 14.00 – 17.00

Kratek opis:

Skozi 30 nasvetov za spletno prodajo bo predavatelj Črt Podlogar v tem 3-urnem predavanju izpostavil ključne lekcije iz svoje 12 letne kariere. V predavanju se bo dotaknil celotnega spektra najbolj pomembnih elementov spletne prodaje, od konverzij na spletni strani pa do razvoja učinkovitega oglaševanja.

Kaj se boste naučili:

  • Kako pametno in učinkovito oglaševati vašo spletno trgovino na spletu.
  • Kako definirati in meriti ključne KPI-je za vašo spletno trgovino.
  • Kako definirati pravo ciljno skupino za vaše izdelke in jo najti na spletu.
  • Kako učinkovito razvijati lastne kanale za pridobivanje strank (SEO, e-mail, družbena omrežja).
  • Kako poskrbeti, da se bodo vaše stranke vračale k vam (customer retention).

 


MODUL 1


Kako pravilno izbrati platformo za spletno trgovino

Termin: četrtek, 27. 5. 2021, 15.00 – 17.00

 

Kratek opis modula: 

V tem predavanju se boste seznanili z glavnimi e-commerce platformami in ključnimi faktorji, ki vplivajo na pravilno izbiro platforme za vašo spletno trgovino. Predavatelj vam bo predstavil ključne funkcionalnosti spletnih trgovin za pospeševanje prodaje, zunanja orodja, ki vam lahko olajšajo in izboljšajo promocijo vaše spletne trgovine. V okviru predavanju vam bo predstavil tudi ključne trike pri iskanju in izbiri izvajalca za vašo spletno trgovino.

Kaj se boste naučili:

  • Kako izbrati primerno platformo za svojo spletno trgovino?
  • Katere funkcionalnosti in vtičnike potrebuje vaša platforma, da bo bolj prodajno učinkovita?
  • Katera dodatna orodja je smiselno uporabljati za spletno prodajo?
  • Kako izbrati kvalitetnega izvajalca za razvoj spletne trgovine?

 


MODUL 2


Spletni kupci – kako jih pridobiti in predvsem zadržati

Termin: ponedeljek, 31. 5. 2021, 15.00 – 17.00

 

Kratek opis modula: 

V predavanju se boste poglobili v upravljanje strank kot spletna trgovina. Brez pametnega upravljanja s strankami in dobre strategije za e-mail marketing in naslavljanje obstoječih kupcev, je redkokatera spletna trgovina profitabilna zato se boste pobližje spoznali z orodji za komunikacijo z obstoječimi strankami in kontakti ter strategijami in metrikami, ki vam omogočajo merjenje in povečevanje deleža vračajočih kupcev v vašo spletno trgovino.

Kaj se boste naučili:

  • Zakaj so vračajoči se kupci pomembni?
  • Katere metrike lahko uporabljamo za merjenje učinkovitosti našega upravljanja s kupci (customer management / customer retention)
  • Kako s pomočjo e-mail marketinga povečevati profitabilnost naše spletne trgovine.
  • Ključne strategije za upravljanje z obstoječimi kupci.
  • Kako segmentirati in komunicirati z obstoječimi kupci.

 


MODUL 3


SEO in plačljivo oglaševanje na iskalnikih za spletne trgovine

Termin: sreda, 2. 6. 2021, 15.00 – 17.00

 

Kratek opis modula: 

V tem predavanju bo predavatelj z vami delil temeljne elemente organske optimizacije za iskalnike (SEO) in najbolj uporabna orodja, metrike in strategije s katerimi lahko razvijate svojo SEO strategijo. V drugem delu predavanja se boste ključnim besedam posvetili še iz drugega, plačljivega vidika, kjer bo predavatelj z vami delil glavne lekcije in najbolj učinkovite prijeme za plačljivo oglaševanje na Google iskalniku.

Kaj se boste naučili:

  • Kako postaviti SEO strategijo za vašo spletno trgovino.
  • Kako meriti uspešnost SEO aktivnosti.
  • Najbolj uporabna orodja za spremljanje učinkovitosti vaše SEO strategije.
  • Uporabniki triki in strategije za oglaševanje na Google iskalniku.

 


CENA

Za partnerje

Redna cena

190 €

290 €

Za fizične osebe je DDV vključen v ceno.

Za pravne osebe DDV ni vključen v ceno.

Za fizične osebe je DDV vključen v ceno.

Za pravne osebe DDV ni vključen v ceno.

Partnerski popust za:

  • Člane AmCham Slovenija, Kluba slovenskih podjetnikov, BNI Slovenija, Gospodarska zbornica Slovenije, Združenje Manager
  • MojeDelo, Alumni GEA College, člane Inkubatorja GEA College, lastnike kartic Diners Club

 

BONUS za vse udeležence, ki bodo plačali celotno udeležbo:

  • Dostop do posnetka uvodnega 3-urnega predavanja: 12 let preizkušanja in 30 ključnih naučenih lekcij o spletni prodaji.
  • Certifikat o udeležbi.

 



Pridružite se nam in pridobite dragoceno znanje o spletni trgovini, ki ga boste lahko uporabili že takoj naslednji dan!

 


STOPITE V STIK Z NAMI

Imate kakšno vprašanje? Pošljite nam sporočilo in kmalu se vam bomo oglasili.

E-mail: inkubator@gea-college.si

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial