Online podjetniški program

ONLINE PODJETNIŠKI PROGRAM

Brezplačno podjetniško izobraževanje v 10 modulih bo v celoti potekalo preko spleta.

Termini: 3. 5. – 26.5.2021 

 


Kaj je Podjetniški program?

Je skrbno pripravljen program v obliki predavanj s področja začetkov poslovanja. Torej, preden se odločite za poslovno pot (imate idejo) svetujemo, da se udeležite Podjetniškega programa. S pomočjo izkušenih podjetnikov se boste naučili ZAKAJ in KAKO kreirati poslovno idejo ter kako jo v celoti izvesti v praksi. Izbrali smo 10 tematik, ki se jih mora podjetnik zavedati preden vstopi v svet podjetništva.


Komu je namenjen online podjetniški program?

Celoten Podjetniški program je namenjen podjetnikom začetnikom ali idejnikom v razvojni fazi.


Vsebina:

 

  • Poslovni model vs. poslovni načrt
  • Kako z minimalnim vložkom do maksimalnega podjetniškega izplena?
  • Raziskava trga
  • Kako poiščem ciljne stranke?
  • Lastna cena in oblikovanje cenovne politike
  • Prodaja, ki vam bo pomagala na vaši startup poti
  • Zakaj moramo poznati pojem intelektualna lastnina?
  • Marketing ali kako osvojiti trg
  • Pridobivanje sredstev za zagon in rast podjetja
  • Kako pripraviti predstavitev svoje ideje (Pitch)

 


Predstavitev predavanj

 

1. Poslovni model vs. poslovni načrt

Termin: 3.5.2021, 14.00 – 17.00

Predpogoj za uspešno podjetniško kariero je vedno dobro razdelana poslovna ideja. Pogledali si bomo, kako poiščemo poslovno priložnost, kako analiziramo panogo in kako si zastavimo poslanstvo, vizijo in cilje. Naučili se bomo, kako ocenimo potrebe in želje kupcev, kako izpostavimo konkurenčne prednosti in kako opredelimo trženjski splet. Predstavili bomo tudi metode, s katerimi ocenimo prihodke in stroške, ki predstavljajo osnovo za finančne projekcije. Predavanje bo obogateno s primeri iz prakse.

Kaj se bomo naučili: 

  • Kaj je poslovni načrt?
  • Zakaj se uporablja poslovni načrt?
  • Kako napisati poslovni načrt?

Cilj:

Cilj je, da na koncu predavanja slušatelji razumejo temeljne pojme, ki se dotikajo poslovnega načrta (poslanstvo in vizija podjetja, analiza panoge, potrebe kupcev, konkurenčna prednost, trženjski splet, prihodki in stroški).

Predavatelj: dr. Dario Berginc 

 je doktoriral na Fakulteti za družbene vede s področja menedžerskih strategij. V doktorski raziskavi je proučeval strateško naravnanost najbolj uspešnih menedžerjev. Ima pridobljeno licenco podjetniškega svetovalca generalista in specialista. Je avtor in soavtor številnih izvirnih znanstvenih in strokovnih člankov s področja podjetništva in trženja. V svoji karieri je izdelal več kot 100 poslovnih načrtov in strategij trženja, vodil pa je več kot 100 seminarjev in delavnic na temo poslovnega načrta in evropskih sredstev. Sodeloval je v različnih projektih, povezanih z usposabljanjem mladih na področju podjetništva, kot so Karierni centri in Inkubator 4.0. Njegove delavnice so v veliki meri praktično naravnane, saj z udeleženci deli dragocene izkušnje iz prakse. Deluje kot višji predavatelj in koordinator projektov na GEA College – Fakulteti za podjetništvo.


2. Kako z minimalnim vložkom do maksimalnega podjetniškega izplena?

Termin: 5.5.2021, 13.00 – 16.00

Pri metodah vitkega inoviranja govorimo o prepletenosti strank, trga in razvoja. Klasični način inoviranja “v garaži” je že nekaj časa neučinkovit in neuporaben v malih podjetjih, zadnja leta pa se tehnik vitkega podjetništva poslužujejo tudi korporacije in večja podjetja. Dogaja se namreč, da razvijejo izdelek/ storitev, ki nima trga ali pa ga ne poznajo dovolj dobro. Tehnike in metode vitkega inoviranja govorijo ravno o tem, kako s čim manj sredstvi (časa in denarja) razviti izdelek/ storitev skladno s potrebami trga.

Kaj se bomo naučili: 

  • Vitko inoviranje je preplet treh tehnik: Design Thinking, Lean Startup, Agile metodologija.
  • Uporabnost le-teh v praksi.
  • Tradicionalen vs. Lean način inoviranja.

Cilj:

Cilj delavnice je dobiti vpogled in osnovna spoznanja glede tehnik in orodij vitkega inoviranja. Gre za pomembnost inovacijskih procesov, kulture, poslovnih modelov, testiranja, pivotiranja… Spoznali bomo tudi nekaj dobrih praks.

Predavateljica: Vera Nunič

 je start-up navdušenka, mentorica in so-kreatorica mnogih projektov namenjenih podjetniškemu ekosistemu v Sloveniji. Večino svoje kariere posveča pomoči podjetjem pri njihovem zagonu, razvoju in rasti. Na svoji poti je pomagala preko 100 podjetjem, ki so danes globalno uspešni v svoji panogi.

 


3. Raziskava trga

Termin: 10.5.2021, 14.00 – 17.00

Raziskava trga je ključna pri razvoju podjetja. Kaj sploh je raziskava trga? Kako jo pričeti izvajati in kdaj je zaključena? Kaj pomeni dobra ali slaba raziskava trga? Pomemben del raziskave trga so začetni odzivi iz trga (intervjuji, ankete). Poleg naštetega se bomo pogovarjali o velikostih trgov (po principu TAM, SAM, SOM) in pogledali kaj so potrebni pogoji (razlogi) za vstop na izbrani trg.

Kaj se bomo naučili: 

  • Kako pričeti z raziskavo trga?
  • Katere informacije so relevantne pri raziskavi trga?
  • Kaj so glavni gradniki raziskave trga?

Cilj:

Usvojiti pojem raziskava trga in na praktičnih primerih prikazati uporabnost dobro opravljene raziskave trga. Pojasniti, da se raziskavo trga lahko opravi relativno hitro in poceni, lahko pa zelo “hitro” in zelo drago.

Predavatelj: David Arnež, mag. posl. ved 

je mlad podjetnik, magistriral na Ekonomski fakulteti s področja Internacionalizacije IT podjetij. Je ustanovitelj in solastnik IT podjetja Fooraj d.o.o., trenutno zaposlen v Inkubatorju GEA College. Tekom karierne poti je sodeloval z Ekonomsko Fakulteto UL pri izvedbi predmeta Podjetništvo 1, Tehnološkimi parki (TPLJ, TPT), Inkubatorji, Skladi tveganega kapitala (ABC Accelerator), gospodarstvom (Ekipa2 d.o.o. – podružnica Outfit7 ltd., NLB, Generali, Kibuba, AMZS…) in državnimi institucijami (Ministrstvo za infrastrukturo, Agencijo za varnost prometa RS).


4. Kako poiščemo ciljne stranke?

Termin: 11.5.2021, 14.00 – 17.00

Ste že slišali za grozno statistiko, ki pravi, da 9 od 10 startupov v prvih petih letih propade? Pa veste, da pri večini ni razlog slab produkt/ storitev kot misli večina? Razlog tiči v slabem poznavanje ciljne stranke ali zelo pogosto v napačnih predpostavkah, kdo le te so.

Kaj se bomo naučili: 

  • Posla ne gradimo na predpostavkah.
  • Kdo bi lahko bili morebitni kupci?
  • Intervju.
  • Nekaj taktičnih korakov pri definiranju ciljne stranke.

Cilj:

Cilj delavnice je razumeti pomen in poznavanje ciljne stranke, z njo komunicirati že v času razvoja, testirati, izvajati intervjuje, popravljati produkt/ storitev na podlagi povratnih informacij ter biti v nenehnem kontaktu s ciljno stranko. Na osnovi tega se pripravi celoten poslovni model podjetja.

Predavateljica: Vera Nunič 

  je start-up navdušenka, mentorica in so-kreatorica mnogih projektov namenjenih podjetniškemu ekosistemu v Sloveniji. Večino svoje kariere posveča pomoči podjetjem pri njihovem zagonu, razvoju in rasti. Na svoji poti je pomagala preko 100 podjetjem, ki so danes globalno uspešni v svoji panogi.

 


5. Lastna cena in oblikovanje cenovne politike

Termin: 12.5.2021, 14.00 – 17.00

Na delavnici se bomo dotaknili področja poslovnega modela – Canvasa in iz njega izpeljali osnovo za določitev ključnih stroškov ter določili kanale prodaje, ki so osnova za prihodkovno stran. Da lahko določimo, kako bomo prodajali, pa moramo poznati svojo lastno ceno produkta (tu je pomembno poznati razliko med fiksnimi in variabilnimi stroški). Da podjetje lahko dobro upravljamo, moramo poznati ključne kazalnike uspešnosti, ki nam povedo, kje smo, kam želimo iti, ali smo na pravi poti in ali moramo v podjetju kaj spremeniti.

Kaj se bomo naučili: 

  • Kako določiti lastno ceno in prodajno ceno.
  • Proces izračuna lastne cene in pasti, ki nas stanejo trga.
  • Na kaj vse lastna cena vpliva in kako oblikujemo cene na trgu

Cilj:

Cilj delavnice je razumeti pomen poznavanja različnih vrst stroškov preden se odločimo za postavljanje (oblikovanje) cenovne politike.

Predavateljica: mag. Nina Dremelj 

že več kot 15 let deluje v poslovnem in na investicijskem področju. Je predsednica Poslovnih angelov Slovenije in solastnica privatnega investicijskega sklada ter vodi podjetje Alita Capital, ki se usmerja v poslovni razvoj in investiranje start-up podjetij. To resnično pomeni, da smo resnični vlagatelji v tvegani kapital – vlagamo razmeroma majhne zneske in veliko svojega časa in znanja v izjemno zgodnje ustanovitelje oz. ustanoviteljske ekipe s trajno voljo, da oživijo zanimive in inovativne projekte. Usmerjeno delujemo pri sodelovanju z inovativnimi, naprednimi in proaktivnimi ekipami, ki so del startup podjetništva. 


6. Prodaja, ki vam bo pomagala na vaši startup poti

Termin: 17.15.2021, 14.00 – 17.00

Spoznali boste kako sploh začeti s prodajo, kje, na kakšen način, s kom in kako zaključiti prodajo in biti uspešen.
Na predavanju se boste  naučili kakšni so pristopi pri B2B prodaji in kakšni pri B2C. Slišali boste marsikaj o spletni prodaji – kako se je lotiti, na kaj vse moramo pri tovrstni prodaji misliti in kaj vse mora v ozadju delovati, da je kupec zadovoljen z našo storitvijo. Dotaknili se bomo tudi loyalty programov, kako delujejo in kdaj jih je smiselno vpeljati v prodajo. Slišali boste za različne pristope, ki naj bi večali število kupcev.

Kaj se bomo naučili: 

  • Razlika med B2B in B2C prodajo.
  • Učinkovite prodajne tehnike in pristopi.
  • Kako pripeljati prodajo čez vse ovire (pogajanja, reševanje ugovorov, realizacija,…)?

Cilj:

Cilj je razumeti prodajo kot pomemben del vsakega podjetja. Brez prodaje še tako dober produkt ali storitev ne more obstajati na trgu.

Predavatelj: dr. Rok Stritar

ustanovitelj in direktor spletne trgovine za gorniško opremo Kibuba. Ne dolgo nazaj je opustil svoje delo na ljubljanski Ekonomski fakulteti, kjer je v letih od 2004 do 2016 deloval kot predavatelj za podjetniške predmete ter se popolnoma posvetil razvoju podjetja. Z obsežnim znanjem o podjetništvu in s kompetencami na področju razvoja poslovnih modelov bootstrappinga, upravljanja in celostnega razvoja podjetja mentorira številnim podjetjem v različnih fazah razvoja.


7. Zakaj moramo poznati pojem intelektualna lastnina?

Termin: 19.5.2021, 14.00 – 17.00

Intelektualna lastnina predstavlja 98% izvoza in 95% vrednost podjetja. Brand je torej najpomembnejši. A kaj sodi pod brand? To ni samo znamka, to je ves know how, designi, znanje, ljudje, ki morajo biti pravilno zaščiteni in upravljani. Iz malega zraste veliko le, če se uspešno zaščitite in maksimalno monetizirate svoje znanje in inovativnost. Kako? Intelektualna lastnina je temelj podjetja, saj želite biti na trgu unikatni in inovativni. Vse to pa nima smisla, če znanje prepuščate drugim ali celo nekomu že kršitve njegove pravice, ker niste preverili ali pa nimate v pogodbah urejene avtorske pravice itd… Interni odnosi, odnosi s partnerji, zaščita znanja, poslovnih skrivnosti, to vam daje konkurenčno prednost na trgu. Ampak samo, če je res vaše.

Kaj se bomo naučili: 

  • Zakaj je intelektualna lastnina za startupe tako pomembna?
  • Kakšna je vrednost intelektualne lastnine in kako vpliva na poslovanje?
  • Osnove poslovnih modelov ter tipov intelektualne lastnine glede na industrije (licence, cross licence, distribucija, prodaja…).
  • Odnos podjetje/zaposlen /izvajalec in pasti.

Cilj:

Postali boste pozorni na vaše znanje in ga boste ustrezno zaščitili, ne boste več prepuščeni naključju, da vas bo nekdo kopiral ali pa boste vi koga ali pa vam izvajalci ne bodo dali, kar bi moralo biti vaše. Ne boste več razkrivali podatkov brez zavedanja, da je to vredno in s tem boste varno rasli in imeli ogromno možnosti za monetizacijo vaše inovativnost in znanja.

Predavateljica: Tina Osojnik

lastnica in direktorica butičnega podjetja Osojnik legal Boutique, ki se ukvarja izključno s strateško intelektualno lastnino kot esencialnim delom rasti v podjetjih, postavlja interne procese inovativnosti, interne pravne sisteme in mednarodne poslovne modele na trgih EU, USA, Kitajska. Sodeluje s korporacijami, startupi, izobražuje podjetja, oddelke (razvojne, marketing, management), postavlja strategije in je svetovalka več upravam.

 


8. Pridobivanje sredstev za zagon in rast podjetja

Termin: 24.5.2021, 14.00 – 17.00

Na delavnici se bomo dotaknili področja investiranja, kaj sploh je, kdaj je potrebno, kakšne oblike obstajajo, kakšno je investiranje v naši regiji in drugje ter kaj so potrebne zahteve, ki jih je potrebno izpolniti, da ste uspešni pri pridobivanju vaše investicije.

Kaj se bomo naučili: 

  • Različni tipi investicij.
  • “Investicijski zemljevid” oz. kako investiramo v CEE regiji.
  • Kaj mora startup pred investicijo narediti da je “investment ready”?

Cilj:

Cilj delavnice je, da slušatelji pridobijo občutek kaj pomeni sodelovanje z investitorjem. Kaj so obveznosti in dolžnosti obeh strani. Usvojiti miselnost, da ni vedno investicija prava rešitev za finančne težave podjetja.

Predavateljica: mag. Nina Dremelj

že več kot 15 let deluje v poslovnem in na investicijskem področju. Je predsednica Poslovnih angelov Slovenije in solastnica privatnega investicijskega sklada ter vodi podjetje Alita Capital, ki se usmerja v poslovni razvoj in investiranje start-up podjetij. To resnično pomeni, da smo resnični vlagatelji v tvegani kapital – vlagamo razmeroma majhne zneske in veliko svojega časa in znanja v izjemno zgodnje ustanovitelje oz. ustanoviteljske ekipe s trajno voljo, da oživijo zanimive in inovativne projekte. Usmerjeno delujemo pri sodelovanju z inovativnimi, naprednimi in proaktivnimi ekipami, ki so del startup podjetništva.


9. Marketing ali kako osvojiti trg

Termin: 25.5.2021, 14.00 – 17.00

Pojem, ki ga slišimo na vsakem koraku, ko smo v poslu. Kaj je marketing na kratko? Kaj je marketinška strategija in zakaj jo mora podjetje imeti? Primeri dobrih praks marketinških kampanj in tudi primeri, ki so bili teoretično dobro zastavljeni, v praksi pa so se izkazali za neuspeh.

Kaj se bomo naučili: 

  • Nekaj marketinških orodij, ki so v pomoč pri izdelavi marketinške strategije.
  • Kaj je to “marketing funnel”?
  • Osnovne pojme (CPC, CPA, CTR…).

Cilj:

Cilj delavnice je razumeti osnovne pojme marketinga. Opozoriti in ozavestiti pogoste (usodne) napake, ki jih je smiselno prepoznati in se jim izogniti v fazi postavljanja marketinške strategije.

Predavatelj: Žiga Berce

je strokovnjak digitalnega marketinga. Uspešno je vodil in pomagal pri več kot 10 crowdfunding kampanjah, ki so skupaj zbrale preko 1.000.000 EUR. O digitalnem marketingu in crowdfundingu je predaval na več kot 30 dogodkih, konferencah in delavnicah. Sedaj pa z lastnim podjetjem Outtale pomaga naročnikom povečati konverzijske stopnje ter njihove obiskovalce spremeniti v kupce.


10. Kako pripraviti predstavitev svoje ideje (Pitch)

Termin: 26.5.2021, 13.00 – 16.00

Vsak posameznik ali podjetje bi moral imeti sestavljeno kratko predstavitev ali opis dejavnosti podjetja, ki bi jo delili s kupci, dobavitelji in tudi investitorji. Za uspešno sodelovanje z dotičnimi poslovnimi deležniki, je pomembno kako predstavimo poslovno idejo. Da pripravimo prepričljiv pitch, nam vzame kar nekaj časa.

Kaj se bomo naučili: 

  • Kako se lotiti priprave pitcha.
  • Struktura dobrega pitcha.
  • Zakaj je pomembno narediti dober pitch.

Cilj:

Pridobili boste jasne napotke kako pričeti z gradnjo predstavitve/pitcha, kaj vključiti in kako predstaviti ciljni publiki (investitor, stranka).

Predavatelj: Peter Bruner

je podjetnik in vsesplošen kreativec. Svojo podjetniško pot je začel graditi že pri 22 letih, ko je ustanovil svoje prvo podjetje OOSM net d.o.o. in glavna dejavnost podjetja je z razvojem lastnega softwarea postal digital signage. Trenutno imajo pisarne tudi v Amsterdamu in Londonu. Kot obetaven startup na področju novih tehnologij so bili v začetku leta 2015, izmed preko 700 prijavljenih podjetij, izbrani v svetovno znan pospeševalnik StartUpBootCamp na Nizozemskem. Peter je kot CEO podjetja v pospeševalniku imel čast, da je bil njegov učitelj in mentor David Beckett, svetovno znan pitch-coach in številni drugi trenerji za govor, retoriko in igro na odru.

 


Pomembne informacije za udeležence:

  • Podjetniški program bo v celoti potekal preko spleta.
  • Izobraževanje je namenjeno vsem posameznikom, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.
  • Zaradi zagotavljanja kakovostne izvedbe je obvezna predhodna prijava. 
  • Online Podjetniški program je brezplačna. 
  • Zaradi brezplačne izvedbe se posamezna predavanja ne snemajo, prav tako pa ni možna izdaja certifikata ali posredovanje predstavitvenega gradiva.
  • Vsem prijavljenim bomo dan pred izvedbo posameznega predavanja poslali opomnik ter povezavo za dostop do spletne delavnice.

Dodatne informacije:

Za dodatne informacije pišite na inkubator@gea-college.si.


Aktivnosti Inkubatorja GEA College v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

  EU evropski sklad za regionalni razvoj

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial