iNOVATIVNO TRŽNO KOMUNICIRANJE
Avtor: dr. Andrej POMPE
ISBN številka: 978-961-6347-77-8
“Knjiga iNOVATIVNO TRŽNO KOMUNICIRANJE je namenjena vsem, ki želijo razširiti način kreativnega razmišljanja na področju tržnega komuniciranja. Zavedam se, da v takšnem obsegu, kot je pričujoča knjiga, ni mogoče zajeti vsega, kar je bilo do sedaj v tržnem komuniciranju, v smislu kreativnosti in področij, kjer se lahko kreativnost manifestira, ustvarjeno. Glavni namen knjige je razkriti širino in globino možnosti, ki jih ustvarjalnost ponuja. Ta je mogoča tako v realnem kot v digitalnem svetu, osnovni način kreativnega razmišljanja pa ostaja v obeh svetovih za vselej enak – iskanje novih poti, stremljenje za drugačnim izražanjem, drugačno uporabo komunikacijskih orodij in medijev, ustvarjanje novih rodij in medijev ter generiranje novih medsebojnih povezav in navezav. Vedno je vredno in smiselno, da se kreativec, ki išče drugačen in izstopajoč način tržno – komunikacijskega izražanja, povezuje tudi z najrazličnejšimi umetniki ter s specialisti za določene tehnične in izrazne rešitve, saj to odpira ustvarjalnosti nove svetove, ki z vsakim novim odkritjem ponujajo še neodkrite in neslutene možnosti.
Če razumemo, da kreativnost preseneča, navdušuje in motivira, potem ni razloga, da je ne bi uporabili kot prijazno orodje za ustvarjanje želenih in sprejemljivih tržnih sporočil.”

Poglavja:
 |
|
1. Miselna naravnanost |
|
2. Ustvarjalnost |
|
3. Kreativec – inovator v tržnem komuniciranju |
|
4. Kontekst, kultura, etika |
|
5. Razum in čustva |
|
6. Asociativnost |
|
7. Pet čutov |
|
8. Točke stika in točke dotika |
|
9. Navodilo za kreiranje tržnih komunikacij |
|
10. Motivatorji ciljnih skupin |
|
11. Kreativna strategija in taktika |
|
12. Kreativno – inovacijske poti |
|
13. Sporočila |
|
14. Priloge |
Avtor:
dr. Andrej Pompe
dr. Andrej Pompe je direktor izobraževalne ustanove BrandBusinessSchool, predavatelj na Fakulteti za podjetništvo (GEA College) in kreativni direktor ter marketinški strateg v agenciji Formitas. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanje različnih svetov in idej v nove dimenzije ter poglede.
Cena:
Knjiga obsega 159 strani
– Cena je 27,00 €*
*Cena že vključuje DDV, ne vključuje pa morebitne poštnine.
Poštnina:
– 3,90 € (DDV je že vključen v ceno)
