Poslovno izobraževanje s poudarkom na podjetništvu in menedžmentu.
en
sl
Toggle navigation
Študij
CENTER VIŠJIH ŠOL
Ekonomist – poslovna smer
Ekonomist – računovodska smer
Ekonomist – zavarovalniška smer
Poslovni sekretar
Organizator socialne mreže
Informatika
Gostinstvo in turizem
Snovanje vizualnih komunikacij in trženja
Fakulteta za podjetništvo
Študijski program 1. stopnje
Podjetništvo
Podjetništvo v perspektivnih panogah – Izredni
Digitalni marketing
Informacijska in kibernetska varnost
Študijski program 2. stopnje
Podjetniški management
Upravljanje s tveganji in korporativna varnost
MBA
USPOSABLJANJA
ŠTUDENTI
PRIJAVA IN VPISNI ROKI
Karierni center
GEA TOP TALK z Markom Borisom Andrijaničem
ŠTUDENTSKI IZZIV
ŠTUDENTSKI IZZIV – PANGEA Adventures
ŠTUDENTSKI IZZIV – INTRA LIGHTING
ŠTUDENTSKI IZZIV – MERKUR
ŠTUDENTSKI IZZIV – AGILCON
ŠTUDENTSKI IZZIV – LASSANA
ŠTUDENTSKI IZZIV – DUOL
ŠTUDENTSKI IZZIV – SUMMIT AVTO
ŠTUDENTSKI IZZIV – LOTRIČ Meroslovje
ŠTUDENTSKI IZZIV – SENSILAB
ŠTUDENTSKI IZZIV – PLASTIKA SKAZA
Alumni klub
Alumni revival weekend
Mednarodna pisarna
ERASMUS+
BILATERALNI SPORAZUMI
Nadaljevanje in zaključevanje študija
Naročilo knjig
Knjižnica
Študentsko tutorstvo
Študentski svet Fakultete za podjetništvo
Ugodnosti za študente
Mentorski program SBC
Inkubator
O NAS
Osebna izkaznica
Poslanstvo, vizija in vrednote
Katalog javnih informacij – Fakulteta
Katalog javnih informacij – Višja šola
Zaposleni in sodelavci
Zgodovina
TRAJNOST in GEA College
DAN PODJETNIŠTVA 2017
Konferenca ABSRC
Državno tekmovanje Mladi podjetnik
DELAVNICE ZA SREDNJEŠOLCE
Brezplačno izobraževanje za učitelje, mentorje pri tekmovanju mladi podjetnik
Raziskovalni inštitut
Sistem kakovosti
Fundacija UPI
Najem predavalnic in sejne sobe za različne priložnosti
Certifikat Digitalni mkt
Info dan
en
sl
Digitalni marketing
Čas do seminarja
0
dni
0
ur
0
minut
0
sekund
Čas do seminarja
0
dni
0
ur
0
minut
0
sekund
Vsebina
Predavatelj
Lokacija in cena
Prijava
DIGITALNI MARKETING
“Danes je podjetje brez kakovostnega (digitalnega) marketinga, kot riba na suhem!”
Odgovorili bomo na vprašanje kako lahko podjetnik izkoristi internet? S pomočjo celotne sheme možnosti bomo pregledali kaj je ekonomsko upravičen marketinški nastop na spletu. Spoznali boste obvezne pojme, ki jih je dobro poznati, da lahko internet uporabite v svojo korist. Osvojili boste logiko prodaje na spletu nasproti on-site prodaji. Spregovorili bomo o tem kaj prinašajo spremembe vedenja potrošnikov. In ne nazadnje kakšen je pomen osebne in podjetniške prisotnosti na internetu.
Namen predavanja je, da se boste znali lažje odločati, kako pripraviti svoje nastope na spletu. Internet se spreminja zelo hitro, prilagajati se morate čim hitreje.
V večini primerov je glavni problem digitalnih nastopov nerazumevanje, kaj internet oziroma splet sploh pomeni podjetju. Rezultati nerazumevanja in neznanja so slabe priprave. In tako podjetje sredi projekta ugotovi, da rezultati ne gredo v pravo smer ter da imajo drugi svoj nastop na spletu bistveno bolje zasnovan. V kolikor se podjetja in zaposleni zavedajo vseh vidikov in priložnosti interneta, lažje določajo cilje in pričakovanja; lažje načrtujejo aktivnosti marketinga kot celote. Točno to – v določenih podjetjih razdelijo svoje službe na klasični marketing, internetno ekipo (ali celo zunanjo agencijo) pa jemljejo kot »dodatek«; kar je sploh narobe. Internet je v resnici samo še en medij, kanal komunikacije marketinga, ki ga je potrebno vplesti v poslovanje homogeno z vsemi ostalimi dejavnostmi. Poleg tega internet ne loči podjetja in zaposlenih kot posameznikov; vse je eno.
Predavanja vključujejo konstruktivne provokacije, napačne zaključke, smešne anekdote in zato slušatelji ostajajo pozorni ves čas. Predavanje je sestavljeno iz dveh delov – predavanje in delavnice. Slušatelji dobijo tudi datoteko s skrbno izbranim seznamom, linki in razlago več kot 35 spletnih marketinških orodij. Mnoga med njimi so brezplačna.
Cilji:
Celovit pregled spletnega / digitalnega marketinga.
Spozna temeljne pojme o marketingu in vedenju potrošnikov.
Nabor informacij in orodja za pripravo lastnih predstavitev (koristna brezplačna spletna orodja).
Trende marketinga in promocije.
Vsebina:
Filozofija in obvezni pojmi, ki jih morate poznati, da lahko internet uporabite v svojo korist. Poslovni modeli, koncepti poslovnih modelov off-line in on-line. Filozofija prodaje na spletu napram on-site prodaji. Sprememba vedenja potrošnikov, kje so največje spremembe (recimo turizem). Filozofija osebne in podjetniške prisotnosti na internetu.Etika, morala, pravila obnašanja na posameznih nivojih.
Tehnologije & marketing: Koncepti delovanja interneta kot računalniškega omrežja; statistike, analitika spleta, SEO, BLOG sistemi, socialna omrežja, uporaba organsko pridobljenih kontaktov; koncept INBOUND marketinga, OUTBOUND; oglaševanje, arhitektura spletnega mesta, mediji – kupljeni, ustvarjeni, lastni, … content management, CMS, Integracija CRM v spletna mesta, Pristajalne (landing pages), CTA (call-to-action), BLOG, White papers … Google analytics, …
Prijava na seminar
Želite več informacij o študijskih programih in drugih izobraževanjih?
POŠLJITE POVPRAŠEVANJE
01 5881 300